Nee lullo, daar gaat het over je toekomst. Zover ben je nog nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:08 schreef Dementor het volgende:
Alleen vanaf 3:40 neemt het toch echt een andere wending.
Niet iedereen volgt hetzelfde levenspad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee lullo, daar gaat het over je toekomst. Zover ben je nog niet
Niet? Oh, nah, dan weet ik het ook niet. Dwarsliggersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt hetzelfde levenspad.
Ik ga zondag al BBQ-en.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Oh, nah, dan weet ik het ook niet. Dwarsliggers
Staan niet heel erg veel 'vrienden' in het lijstje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je er mooi weer bij. Kom je in juni ook nog even langs?
Misschien een reden om je gezicht te laten zien en om wat handen te schudden. Ik kan het ook absoluut niet vinden met WJ, maar goed, hij hoort er nu eenmaal bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Staan niet heel erg veel 'vrienden' in het lijstje.
Druk met notes geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denken ze zeker allemaal weer dat ik het niet meen
Heb je die wel eens gegeven Pietje? Dat je dacht "God, da's een opmerking die een nobelprijswinnaar had kunnen maken" en die gaat de boeken in!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat positieve heeft er dan weer niks mee te maken.
Dat is ongeveer een week werken voor die gast?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mourinho heeft naast 4 wedstrijden schorsing ook een boete gekregen van 50.000 euro.
Nee, mijn eerste gedachte was dat je een softe ouwe knar aan het worden bent, zo op de drempel van je 50ste levensjaar...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denken ze zeker allemaal weer dat ik het niet meen
Volgens mij ben ik dat altijd al geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste gedachte was dat je een softe ouwe knar aan het worden bent, zo op de drempel van je 50ste levensjaar...![]()
Ja, maar soms doe je wel heel erg je best om dat niet te laten merkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat altijd al geweest.
youtube commentsquote:The excitement I have built toward this movie's coming out is the only thing that keeps me going each day.
Dat is nou juist de eerste die ik plat op zijn bek zou nemen en ter plekke zou gevenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien een reden om je gezicht te laten zien en om wat handen te schudden. Ik kan het ook absoluut niet vinden met WJ, maar goed, hij hoort er nu eenmaal bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |