En je bent nog zó jong, da's pas echt waardeloos, op die leeftijd al.......quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik loop ook 10 keer naar boven om iets te halen, en doe dan vervolgens iets anders en kom met lege handen weer beneden.
Die was vet door het slotje, ook qua tijd. En daarom telt ie nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik 't je zou vertellen ben je 't al vergeten voor je erheen geklikt bent.
"Wat ging ik hier ook alweer doen?"
Weet je wel hoeveel moeite dat kost als je een kreupel oud wijf bent?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je loopt nooit voor niks de trap op, alleen de lichamelijk inspanning is al ok.
Gelukkig hebben we die hier niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite dat kost als je een kreupel oud wijf bent?!
Ok, je kan overdrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, ik maak mij serieus af en toe zorgen
Ik heb het ook bij het inhalen. Ben ik er voorbij en denk ik "Heb ik nu wel of niet in de spiegels gekeken".quote:
Pietje scoort geen punten bij de vrouwen, de laatste paar dagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... ik lees hierin dat ik niet welkom ben... okay, dag, ik ga wel even een Mootje doen![]()
![]()
![]()
Als je dingen begint te vergeten kan ik me wel voorstellen dat je je zorgen begint te maken, ik hoop ook dat het niet kunnen vinden van (de juiste) woorden toch echt nog met zwangerschapshormonen te maken heeft, want als het zo blijft heb ik wel een probeem.quote:
Idem, zoeken naar woorden, typefout op typefout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dingen begint te vergeten kan ik me wel voorstellen dat je je zorgen begint te maken, ik hoop ook dat het niet kunnen vinden van (de juiste) woorden toch echt nog met zwangerschapshormonen te maken heeft, want als het zo blijft heb ik wel een probeem.
Je zou bijna denken dat hij een puzzelstukje gevonden heeft, en daarom hier minder complimentjes hoeft te scoren...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje scoort geen punten bij de vrouwen, de laatste paar dagen.
Dan is ie wat mij betreft op de goede weg en gaat ie binnenkort scoren bij de damesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje scoort geen punten bij de vrouwen, de laatste paar dagen.
Met typen gaat het wel goed, maar al sprekende lijken niet alle benodigde hersenonderdelen in hetzelfde tempo te werken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Idem, zoeken naar woorden, typefout op typefout.![]()
En ik ben niet eens zwanger geweest
Als je er, toen je zwanger was, geen last van had, dan weet je wat je moet doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met typen gaat het wel goed, maar al sprekende lijken niet alle benodigde hersenonderdelen in hetzelfde tempo te werken.
Toen was het nog erger... N. had zo ongeveer als standaard-zin:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je er, toen je zwanger was, geen last van had, dan weet je wat je moet doen
Dan ben ik al mijn hele leven zwangerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was het nog erger... N. had zo ongeveer als standaard-zin:
Je zult toch iets duidelijker moeten zijn dan "de dinges"
Werd je dan niet pissig? Ik bedoel, als ik zoiets zeg dan hoort toch iedereen te weten waar ik het over hebquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen was het nog erger... N. had zo ongeveer als standaard-zin:
Je zult toch iets duidelijker moeten zijn dan "de dinges"
Bij mij werkt het wel. Op WoW dan, mensen die me goed 'kennen' weten altijd precies wat ik met 'thingies' bedoel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Werd je dan niet pissig? Ik bedoel, als ik zoiets zeg dan hoort toch iedereen te weten waar ik het over heb
Een zin als "kun je de dinges even opendoen" is niet echt altijd even duidelijk als je niet tegelijkertijd met je handen vol glazen bij de vaatwasser staatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Werd je dan niet pissig? Ik bedoel, als ik zoiets zeg dan hoort toch iedereen te weten waar ik het over heb
ja leandra dat is de schuldige had ik ook vooral met de laatste, en nu heeft de oudste er ook al last vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dingen begint te vergeten kan ik me wel voorstellen dat je je zorgen begint te maken, ik hoop ook dat het niet kunnen vinden van (de juiste) woorden toch echt nog met zwangerschapshormonen te maken heeft, want als het zo blijft heb ik wel een probeem.
Dat is waar, maar dan nog vind ik dat ze het maar moeten begrijpenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zin als "kun je de dinges even opendoen" is niet echt altijd even duidelijk als je niet tegelijkertijd met je handen vol glazen bij de vaatwasser staat
Op deze nog 1,3 TB, er staat er nog eentje naast van 1 TBquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
Hoeveel ruimte heb je nog op je dinges Teun?
Ik moet zeggen dat ik voor mijn doen (en mijn gebrek aan ervaring qua dingen delen) toch heel goed bezig ben.... ik laat inmiddels toe dat een ander iets doet, en af en toe hou ik mezelf zelfs in door het niet overnieuw te doen omdat het niet op mijn manier gebeurd isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog vind ik dat ze het maar moeten begrijpen![]()
Daarom doe ik ook liever alles zelf, kan ik alleen op mij zelf mopperen en het gaat veel sneller.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op deze nog 1,3 TB, er staat er nog eentje naast van 1 TB
Jezus was niet blank.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef Toverheks het volgende:
Jezus verschijnt op slipper![]()
AMSTERDAM - Op het Feest van de Arbeid, in het weekeinde van 1 mei, heeft een 25-jarige Brit een bijzondere ontdekkking gedaan...
Op de teenslipper van zijn vriendin verscheen een afdruk in de vorm van Jezus. De twee wisten niet wat ze zagen.
Met Pasen verscheen dit jaar ook al een dergelijke beeltenis op de sok van een 23-jarige Amerikaan nadat hij bleekwater had gemorst.
Als het echt hetzelfde bestand is vraagt hij of je wil overschrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een nummer per ongeluk 2x geupload, maar zie 'm toch maar 1x staan in de lijst
Ik wou dat dat hier ook zo wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn dinges is veel meer dinges omdat ik dinges.
Ik zie hier ook geen dubbelen, overschreven?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een nummer per ongeluk 2x geupload, maar zie 'm toch maar 1x staan in de lijst
Kennelijk, was "Ellen ten Damme - It ain't easy".quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie hier ook geen dubbelen, overschreven?
16 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dat is iets wat ik niet weet, die Nasjes werken met Linux, hoeveel bestanden mogen er dan in een directory?
Rem, wat de fuck doe je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Kennelijk, was "Ellen ten Damme - It ain't easy".
ja die van koningsbrugge en die blonde krullebol draadstaal dusquote:
Omfgquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die van koningsbrugge en die blonde krullebol draadstaal dus
Dat lijkt me nou weer nix hè, ben je een beetje aan het wandelen in het bos, vind je zo een arm, en een paar meter verderop nog een arm.... jakkesquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou weer nix hè, ben je een beetje aan het wandelen in het bos, vind je zo een arm, en een paar meter verderop nog een arm.... jakkes
Iemand die weet wat leuk is, ik kan er geen wijs uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef remlof het volgende:
Ow en wie pleurt er effe Marvin Gaye op voor heksel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |