abonnement Unibet Coolblue
pi_96435327
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Oke die begrijp ik niet :') . Heb niks met Sharon en heb altijd het idee dat zij denkt het meer te verdienen dan de andere maar snap de link met de mensen in Japan en Tsunami daar niet :{
Als je die chat leest denk je echt moet ik nou gaan huilen of lachen.
De achterlijkste dingen komen er langs.
pi_96435343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:07 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

Ja dit is helemaal echt.
Er is ook nog de tekst: Ik ben gek op Philip 8)7 8)7
Omg 8)7 8)7
pi_96435361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef shomila het volgende:

[..]

Als je die chat leest denk je echt moet ik nou gaan huilen of lachen.
De achterlijkste dingen komen er langs.
Ja ik weet het. Een hele tijd geleden was er eentje die er heilig van overtuigd was dat Fenneke niet bestond en dat Joanna de vrouw was van Gerard. Ik heb me serieus kapot gelachen :') 8)7
pi_96435736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef shomila het volgende:
Er is nu toch ff niks dus oftopic maar ik kon hem jullie niet onthouden.
Van de sst chat.

alles wat zij wil is medelijden en heel heel veel aandacht , allemaal omdat zij de tsunami heeft overleeft , ik vind dat de andere er meer recht op hebben en eerlijker zijn
wa moeten de mensen injapan wel niet voelen nu

_O- _O- _O-
Achja de een heeft de tsunami overleeft en de ander fakking 3.5 jaar met Dennis, het opvallendste is nog dat het laatste voorbeeld volgens velen erger is, en dan ook meer medeleven lijkt op te wekken terwijl het niet eens zeker is of het wel echt gebeurd is. :')

8)7 8)7
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:19:25 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96435785
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef shomila het volgende:
Er is nu toch ff niks dus oftopic maar ik kon hem jullie niet onthouden.
Van de sst chat.

alles wat zij wil is medelijden en heel heel veel aandacht , allemaal omdat zij de tsunami heeft overleeft , ik vind dat de andere er meer recht op hebben en eerlijker zijn
wa moeten de mensen injapan wel niet voelen nu

_O- _O- _O-
Ja ik verwacht ook dat de Japanse slachtoffers zich extra gekwetst zullen voelen wegens een 20-jarig meisje in een Nederlandse RLS.... zeker als het een meisje is wat hetzelfde heeft meegemaakt.

Darn, sommige mensen hebben werkelijk geen flauw idee hoe groot of klein de wereld is.... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96435880
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef Urb het volgende:

[..]

Achja de een heeft de tsunami overleeft en de ander fakking 3.5 jaar met Dennis, het opvallendste is nog dat het laatste voorbeeld volgens velen erger is, en dan ook meer medeleven lijkt op te wekken terwijl het niet eens zeker is of het wel echt gebeurd is. :')

8)7 8)7
Vind ze allebei niet door deze gebeurtenissen meer recht hebben om te winnen :{ Zo kun je alles wel gaan gebruiken :') Heb veel liever dan Karim of Flip wint. Maar Jo gebruikt echt bij werkelijk alles die 3,5 jaar. Ruzie met Flip dan heeft zij gelijk omdat ze 3,5 shit heeft gehad, kans op de finale dan verdient ze het meer om ze zo'n rot jaar heeft gehad :{
pi_96435916
Die filip die kauwt ook niet op zn eten. Hap slik weg.
pi_96435947
quote:
Dus?

gewoon een normale keuze toch, je zit daar toch om die poen te pakken of ben ik nou gek?
kun je later SAMEN er lekker mee op vakantie ;)
pi_96436012
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Die filip die kauwt ook niet op zn eten. Hap slik weg.
en nog erger, hij neemt een hap, eet zijn mond niet leeg en propt er alweer de volgende hap in.
pi_96436038
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef MargrietV het volgende:

[..]

en nog erger, hij neemt een hap, eet zijn mond niet leeg en propt er alweer de volgende hap in.
Gatver :r
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:26:31 #62
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96436106
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Dus?

gewoon een normale keuze toch, je zit daar toch om die poen te pakken of ben ik nou gek?
kun je later SAMEN er lekker mee op vakantie ;)
Ik vind de keuze niete ens zo gek hoor, het is een spel en je zit er om te winnen. Maar het hypocriete gedrag van Philip en Joanna erna vond ik wel veelzeggend eigenlijk.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_96436127
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Dus?

gewoon een normale keuze toch, je zit daar toch om die poen te pakken of ben ik nou gek?
kun je later SAMEN er lekker mee op vakantie ;)
Ja de keuze is zeker begrijpelijk. Ik snap ook de reactie van het publiek totaal niet. De meeste mensen daar zijn toch juist familie en vrienden van de kandidaten en je zou toch denken dat die het zeker zouden begrijpen? Maar goed het is altijd leuk om te schreeuwen dit had ik niet gedaan maarja zij staan niet in de situatie om de keuze te maken ;). Vind het vooral grappig dat je (ik dacht dat het Servio en Sofia waren, tenminste aan de stemmen te herkennen maar ben er niet zeker van) zeggen het is wel een spel he. Maar ik begrijp wel het drama achteraf niet :{ Dan blijft je toch juist achter je keuze staan, ze hadden het Karim en Sharon moeten uitleggen en dan was het ook klaar geweest |:(
pi_96436131
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Dus?

gewoon een normale keuze toch, je zit daar toch om die poen te pakken of ben ik nou gek?
kun je later SAMEN er lekker mee op vakantie ;)
Tuurlijk normale keuze. Het gaat er alleen om de manier waarop.
Ik had gewoon gezegd ik wil er 2 naar huis want ik ben in dit spel gekomen om 100000 euro te winnen dat heeft niks met vriendschap te maken.
En dan de dag daarvoor niet in de kamer met Jo willen omdat de groep voorgaat.
En dan ook nog gaan janken en jezelf verontschuldigen.
pi_96436136
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Dus?

gewoon een normale keuze toch, je zit daar toch om die poen te pakken of ben ik nou gek?
kun je later SAMEN er lekker mee op vakantie ;)
Het gaat niet om de keuze an sich, meer om wat erna gebeurde... ;)
Toen Sharon en Karim terugkwamen waren Joanna en Flip totaal niet blij voor ze maar waren meteen druk doende zich eruit te lullen en hun straatje choon te vegen om daarna als 2 stervende zwanen simultaan in te storten omdat ze zo'n spijt hadden bla bla bla... De keuze op zich is best maar blijf daar dan ook achterstaan enzo. :{w
+ wat Shomila zegt, hypocriete gedoe ervoor ook nog eens. :')
pi_96436192
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Dus?

gewoon een normale keuze toch, je zit daar toch om die poen te pakken of ben ik nou gek?
kun je later SAMEN er lekker mee op vakantie ;)
Natuurlijk ga je voor het geld en de finale plek maar dan moet je niet een dag van te voren zeggen ik ga altijd wat er ook gebeurt voor de groep.
pi_96436207
SST_HelpJoanna SST_HelpJoanna
Lieve Fans van Joanna, aanstaande zondag vanaf 13:00 komt in de winkel de filmploeg van Endemol voor alle fans van Joanna!!! #sstnl
2 minutes ago

Alle andere doen het gewoon ergens op straat, of op een plein. Nee zij moeten het weer in de winkel doen, die lui geven niks om de fans, die doen het alleen maar om reclame te maken van die winkel.
pi_96436240
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Flashbox het volgende:
SST_HelpJoanna SST_HelpJoanna
Lieve Fans van Joanna, aanstaande zondag vanaf 13:00 komt in de winkel de filmploeg van Endemol voor alle fans van Joanna!!! #sstnl
2 minutes ago

Alle andere doen het gewoon ergens op straat, of op een plein. Nee zij moeten het weer in de winkel doen, die lui geven niks om de fans, die doen het alleen maar om reclame te maken van die winkel.
:r :r
pi_96436297
Zijn Jo en Philip nog deprie?
pi_96436319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:29 schreef Urb het volgende:

[..]

:r :r
oh en krijgen ze dan weer korting? wat een neptoestand .....
Als ik wil winkelen, ga ik de stad wel in, heb ik meer keuze dan bij deze kringloopwinkel
pi_96436336
En toch vond ik ze alle vier gisteren beetje tegenvallen. Sharon en Karim door te zeggen dat ze deze keuze nooit zouden maken en Jo en Philip door achteraf niet gewoon achter hun keuze te blijven staan 8)7
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:31:54 #72
16715 Mylene
*schatje*
pi_96436385
Wat wil Karim eigenlijk met die 100.000 euro doen? Sharon wil er toch mede een appartement van kopen?
pi_96436401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef Mylene het volgende:
Wat wil Karim eigenlijk met die 100.000 euro doen? Sharon wil er toch mede een appartement van kopen?
Karim wil gaan reizen toch?
pi_96436421
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef rc_1990 het volgende:
En toch vond ik ze alle vier gisteren beetje tegenvallen. Sharon en Karim door te zeggen dat ze deze keuze nooit zouden maken en Jo en Philip door achteraf niet gewoon achter hun keuze te blijven staan 8)7
Sharon heeft al meer keer een keus gemaakt om niet het geld te pakken in de kvdw ze vondt haar missie toen zelf niet geslaagd. Ik weet niet meer waar het om ging. En Karim heeft ze nu echt wel door na het filmpje in de live uitzending.
pi_96436422
Van Karim's twitter begreep ik dat ze met een tuktuk door Rotterdam gingen. Bloemen uitdelen, iedereen een rode broek/rok aan.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:33:09 #76
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96436442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef Mylene het volgende:
Wat wil Karim eigenlijk met die 100.000 euro doen? Sharon wil er toch mede een appartement van kopen?
Hij wilde gaan reizen en hij ging 10 rooie broeken kopen :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96436457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:31 schreef Mylene het volgende:
Wat wil Karim eigenlijk met die 100.000 euro doen? Sharon wil er toch mede een appartement van kopen?
tijdens zijn reis meewerken bij ontwikkelingsprojecten,
pi_96436489
Grijp je kans
6 mei om 13.28

Wat je altijd al wilde weten, maar nooit durfde te vragen.

Nog slechts één week kan je genieten van de vier laatste bewoners van Secret Story. Dit is dan ook je allerlaatste kans om iets van Karim, Sharon, Philip en Joanna te weten te komen. Stel deze week een vraag aan de bewoners via Hyves, Facebook of Twitter, kijk vervolgens naar de uitzending en je krijgt live je antwoord. Twitter ook tijdens de uitzending op ons teken je vragen met #beproeving, zodat de bewoners direct in de daily show kunnen reageren. Zo kom je achter alles wat je altijd al wilde weten, maar nooit durfde te vragen

:')
pi_96436491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef delfse het volgende:

[..]

Sharon heeft al meer keer een keus gemaakt om niet het geld te pakken in de kvdw ze vondt haar missie toen zelf niet geslaagd. Ik weet niet meer waar het om ging. En Karim heeft ze nu echt wel door na het filmpje in de live uitzending.
Ja maar tussen het kiezen voor geld in je kluis en de keuze voor een finale plek zit echt wel een verschil hoor :{ Je kunt nu wel blijven volhouden dat Sharon en Karim dit niet hadden gedaan maar als Mo, Jo en Flip daar hadden gestaan hadden ze dat echt wel gedaan en waarom ook niet?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:34:35 #80
16715 Mylene
*schatje*
pi_96436500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:

[..]

tijdens zijn reis meewerken bij ontwikkelingsprojecten,
Dat liever dan Sharon. Ik ben bang dat hij echter tweede wordt. En zij die poen pakt.
pi_96436555
SST_Karim SST Karim
RT @Eskrens: Wie gaat er zondag mee Karimpipi promoten in Rotterdam? #sstnl
»
SST Karim
SST_Karim SST Karim
We gaan zondag een vibe creëren die tot in Portugal te voelen is! #BUNGABUNGA! #sstnl
»
SST Karim
SST_Karim SST Karim
Tweeps Zondag om 11 uur in de koopgoot, de grote Karimhappening, be there! nog gezocht: Bollywooddansers, ballonenclowns en een band #SSTNL
»
SST_Karim SST Karim
net bericht terug. 11 uur gaan ze met een tuktuk van CS naar de koopgoot om daar bloemen uit te delen. Om 1 uur wordt Jo gefilmd, uurtje dus
pi_96436567
In geen ene rls is er zo geklets wat de winnaar met het geld gaat doen. Ik vindt dat het hun eigen keus is zij hebben het gewonnen.
pi_96436656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef rc_1990 het volgende:
En toch vond ik ze alle vier gisteren beetje tegenvallen. Sharon en Karim door te zeggen dat ze deze keuze nooit zouden maken en Jo en Philip door achteraf niet gewoon achter hun keuze te blijven staan 8)7
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:34 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ja maar tussen het kiezen voor geld in je kluis en de keuze voor een finale plek zit echt wel een verschil hoor :{ Je kunt nu wel blijven volhouden dat Sharon en Karim dit niet hadden gedaan maar als Mo, Jo en Flip daar hadden gestaan hadden ze dat echt wel gedaan en waarom ook niet?
Ik blijf erbij dat je niet kan weten wat andere mensen al dan niet gedaan zouden hebben, wellicht waren ze oprecht? Dat zou me persoonlijk niet verbazen van Karim en Sharon.
We zullen het nooit weten maar het lijkt mij een slechte smoes om de keuze van Flip en Joanna minder erg te laten lijken. :')
Hoewel voor de zoveelste keer het niet gaat om de keuze an sich, en nee ik zie daarr niemand anders meer over doorgaan hier. ;)
pi_96436668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
In geen ene rls is er zo geklets wat de winnaar met het geld gaat doen. Ik vindt dat het hun eigen keus is zij hebben het gewonnen.
Dat komt omdat sommige bewoners er zelf een wedstrijd van hebben gemaakt wie het geld het meeste verdient :{ Mij boeit het ook werkelijk helemaal niks wat ze er verder mee doen al gooien ze het in de sloot. Het is toch niet ons geld? Maar als ze het willen vertellen moeten ze eerlijk zijn ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:38:30 #85
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96436673
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
In geen ene rls is er zo geklets wat de winnaar met het geld gaat doen. Ik vindt dat het hun eigen keus is zij hebben het gewonnen.
gewonnen ?
de regie heeft beslist wie die ton krijgt
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
pi_96436705
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:38 schreef bull-sjitt het volgende:

[..]

gewonnen ?
de regie heeft beslist wie die ton krijgt
Het is dan toch echt de winnaar of winnares al heeft de regie besloten .
pi_96436733
3x per jaar op vakantie..... het is wat....
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:40:19 #88
16715 Mylene
*schatje*
pi_96436749
Als Karim, Sharon en Monique, de keuze hadden gehad om Philip en Joanna beide naar huis te suren hadden ze dat echt wel gedaan. En vrijwel niemand die er ophef over zou hebben gemaakt.
pi_96436754
Mijn moeder :{w
pi_96436771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:38 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat je niet kan weten wat andere mensen al dan niet gedaan zouden hebben, wellicht waren ze oprecht. We zullen het nooit weten maar het lijkt mij een slechte smoes om de keuze van FLip en Joanna minder erg te laten lijken. :')
Hoewel voor de zoveelste keer het niet gaat om de keuze an sich, en nee ik zie daarr niemand anders meer over doorgaan hier. ;)
Nee klopt nu niet meer maar mijn reactie was ook alleen maar op het filmpje he ;) Maar als andere mensen zeker weten dat Karim en Sharon het niet gedaan zouden hebben dan mag ik toch ook wel zeker weten dat ze het wel gedaan zouden hebben? :') En dat Sharon geld afslaat vind ik een raar argument want Flip heeft dat ook gedaan voorgisteren. Dat is een hele andere keuze dan de keuze voor de finale ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:40:59 #91
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96436776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef delfse het volgende:

[..]

Het is dan toch echt de winnaar of winnares al heeft de regie besloten .
om iets te winnen zet je een prestatie neer die beter is dan andere kandidaten
dus nee ze winnen het niet , in mijn ogen
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
pi_96436791
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Mylene het volgende:
Als Karim, Sharon en Monique, de keuze hadden gehad om Philip en Joanna beide naar huis te suren hadden ze dat echt wel gedaan. En vrijwel niemand die er ophef over zou hebben gemaakt.
Het gaat niet om de keuze an sich. :Z
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 15:41:45 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_96436801
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:35 schreef MartineLongchamp het volgende:

»
SST_Karim SST Karim
net bericht terug. 11 uur gaan ze met een tuktuk van CS naar de koopgoot om daar bloemen uit te delen. Om 1 uur wordt Jo gefilmd, uurtje dus
Wordt alleen die botoxmuts gefilmd?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96436806
Flip moet eens naar KNO arts.... poliepjes op stembanden,
pi_96436811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Mylene het volgende:
Als Karim, Sharon en Monique, de keuze hadden gehad om Philip en Joanna beide naar huis te suren hadden ze dat echt wel gedaan. En vrijwel niemand die er ophef over zou hebben gemaakt.
Nee dat wou ik net zeggen :') Maar als jo en flip gister geen drama hadden gemaakt en er om hadden gelachen dan waren daar weer mensen overheen gevallen 8)7
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:42:10 #96
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96436822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:39 schreef MargrietV het volgende:
3x per jaar op vakantie..... het is wat....
hutje op de hei
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:43:26 #97
3542 Gia
User under construction
pi_96436881
Ik geloof niet dat Karim gekozen zou hebben voor twee naar huis. Maar als Mo, Jo en Flip in de exit gang hadden gestaan en Sharon had moeten kiezen voor 2 eruit en zeker naar de finale, had ze dat bij die drie zeker wel gedaan.
Tenzij Karim haar dan overtuigd had het niet te doen.
pi_96436896
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef Urb het volgende:

[..]

Het gaat niet om de keuze an sich. :Z
Dat je je ook steeds de moeite neemt om te reageren op iedereen die het nog over de keuze heeft :') Als je het onzin vind dat mensen het erover hebben dan ga je er toch niet iedere keer op reageren :{
pi_96436905
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wordt alleen die botoxmuts gefilmd?
Vind het maar een rare tijd 11:00 uur, de winkels gaan pas om 12:00 open, en dan is er nog bijna niemand die al in de stad loopt.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:45:20 #100
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96436951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:43 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Dat je je ook steeds de moeite neemt om te reageren op iedereen die het nog over de keuze heeft :') Als je het onzin vind dat mensen het erover hebben dan ga je er toch niet iedere keer op reageren :{
volgens mij bedoelt ie dat het niet de keuze opzich is maar het gebekstek er omheen
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')