Eigenlijk vind ik dit wel een goede tip TS. Misschien kunnen zij je beter helpen met een manier waar jij je fijn bij voelt, want dit schijnt niet het geval te zijn bij de rest van de tips die gepost worden.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar kan je het niet voor jezelf houden? Kan mij niet voorstellen dat je geliefden op zoiets ordinairs aan het wachten zijn.
Dat lijkt mij ook wel een goede optie inderdaad. Je moeder ziet dan meteen dat je gelukkig bent. Uiteindelijk is dat wat (de meeste) ouders willen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef Allesea het volgende:
Een persoonlijker aanpak: Je moeder super blij vertellen dat je verliefd bent, en dan zal ze vragen op wie dan (neem ik aan tenminste, anders is ze wel ontzettend ongeïnteresseerd...) en dan vertel je haar alles over je nieuwe vriendin... Dan heeft ze het ook snel genoeg door en als ze dan door gaat vragen ofzo heb je iig het ijs al gebroken
Succes!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Dit is gewoon precies wat ik wou zeggen
dat deed ik ook bij m'n beste vriendin, die wilde het niet geloven en dacht dat ik een grapje maaktequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Ik zou -ook al klinkt het heel laf- het gewoon via een smsje vertellen. En als ze daarna vragen hebben dan kan je er normaal over praten, maar dan is de kogel wel door de kerk.. Succes!
dat en begin een pr0n sitequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:42 schreef lolligetrolomrol het volgende:
vooral niet vertellen, zoek een priester en laat hem ervoor zorgen dat de kwade geest uit je verdwijnt
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar kan je het niet voor jezelf houden? Kan mij niet voorstellen dat je geliefden op zoiets ordinairs aan het wachten zijn.
Lesbo's kunnen toch helemaal niks doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:40 schreef chroestjov het volgende:
tvp, potentieel erg mooi topic.
Tevens nog een vraag aan TS, wat vindt jij mooie type vrouwen en wat zou je er mee willen doen.
alweer?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:00 schreef PiRANiA het volgende:
Het schijnt UitDeKastDag te zijn vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |