Hoi allemaal,
Ik ben lesbisch en wil heel graag uit de kast komen voor mijn vrienden en familie. Ik heb al een hele tijd geleden voor mezelf geaccepteerd en de meeste van mijn (niet zo heel close) vrienden weten het al wel, maar de vrienden/vriendinnen die ik al vanaf de basisschool ken en mijn familie weten het nog niet.
Ik vind dat zelf heel jammer want elke keer krijg ik vragen over vriendjes en hoe mijn droomman eruit ziet, terwijl ik eigenlijk heel graag wil vertellen over de vrouwen die ik mooi vind en als ik verliefd ben wil ik dat ook heel graag van de daken kunnen schreeuwen.
Het is zo jammer dat ik het geheim moet houden, daarom wil ik het dus vertellen. Alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpakken... Bij mijn vrienden lijkt het me op zich niet moeilijk, ik weet namelijk dat de meeste van hen het wel zullen accepteren, maar mijn familie... Nee. Dat durf ik niet.
Ik weet zeker dat ze het niet verwachten. Ik hou van shoppen, draag altijd korte rokjes en hoge hakken (geen pics) en ben een echt meisjes-meisje. Ik dat mijn ouders meer
zoiets voor zich zien bij een lesbo.
Ik ben niet bang voor hun reactie maar ik ben bang om het zelf te vertellen. Ik kan het gewoon niet.
Omdat ik dat toch wil doen ben ik eigenlijk op zoek naar tips hoe ik het in elk geval aan mijn moeder (vader is er niet meer) kan vertellen. Ik wil niet heel serieus aan tafel gaan zitten en dan zeggen: "Mam, ik moet je iets vertellen... Ik val op meisjes." Ik wil gewoon niet dat er echt een big deal van gemaakt moet worden, ik hoop steeds dat ze bijvoorbeeld aan me vraagt: "En, ben jij al wel eens verliefd geweest? Op wie dan?" En dat ik dan met een meisjesnaam kan antwoorden. Maar dat lukt ook niet, want ze bemoeit zich niet zo met mijn liefdesleven

Hebben jullie tips voor mij?
Ik wil nog wel even zeggen dat ik serieuze reacties wil, dat ik niet mee ga doen aan dat programma van Arie Boomsma en dat ik het niet ga vertellen bij Paul de Leeuw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.