Oh dus het is al de 2e keer.. DoubleFailquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Die had de vorige ook niet.. Dus ik denk laat maar dan!
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik las paar weken terug hier in het topic dat Mohktar lang niet goed genoeg was.. nu scoort hij 5 goals ofso in een korte tijd en iedereen heeft een stijf piemeltje?
Het kan snel gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik las paar weken terug hier in het topic dat Mohktar lang niet goed genoeg was.. nu scoort hij 5 goals ofso in een korte tijd en iedereen heeft een stijf piemeltje?
He ja, laten we voor het tiende jaar op rij proberen om Zenden naar PSV te halen.quote:
Hij blijkt trouwens pas 19 te zijn, laatst werd hier gezegd dat hij 21 was. Maar 19 is idd te vroeg om hem af te schrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Echt niet,Tamata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Kijk Bouma slecht zijn met al zijn ervaringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Zenden is een aanwinst hoor.. Die man heeft meer ervaring dan de hele selectie..
Dat zegt meer over de clowns die naast hem staan dan over hem helaas....quote:
Met alle respect voor Bouma maar Zenden heeft 10x meer ervaring dan Bouma..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk Bouma slecht zijn met al zijn ervaring
Marcelo is ook een goeie verdediger hoor, moet alleen nog wennen aan de competitie..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de clowns die naast hem staan dan over hem helaas....
Dat zou idd zo kunnen zijn, maar tot op heden heeft hij geen blijk gegeven van enig verdedigend talent. Je ziet wel vaker dat verdedigers het in hun 2e jaar ineens veel beter doen dus daar hopen we maar op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marcelo is ook een goeie verdediger hoor, moet alleen nog wennen aan de competitie..
Ik houd me de laatste jaren voor 90% met PSV bezig, dus van die gast heb ik zijn ontwikkeling nauwelijks meegekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |