Lief, dat hoef je niet te zeggen.... dat soort dingen weet ik gewoonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
rival, I hate to say it but.. You were right..
Het lukt gewoon niet. Ik zit braaf achter mijn laptop hoor. Mail open, maar ik kijk op mijn eigen laptop programma's terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:55 schreef rival het volgende:
Lief, dat hoef je niet te zeggen.... dat soort dingen weet ik gewoon
het is het weer.... ik zie overal mensen niks doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het lukt gewoon niet. Ik zit braaf achter mijn laptop hoor. Mail open, maar ik kijk op mijn eigen laptop programma's terug![]()
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
Pastasalade met blauwe schimmelkaas, pesto, en walnoten.
Dank je Barbusse!
Zelfde als vanmorgen.quote:
Ja inderdaad! En het is vrijdag. En thuiswerken na een dag vrij is gewoon onmogelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:09 schreef rival het volgende:
het is het weer.... ik zie overal mensen niks doen
Ja, en heel warm buiten!quote:
Dude, het is meiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en heel warm buiten!
Ik heb het hier lekker koud weten te houden door alle rolluiken dicht te doen maar ik zal eraan moeten geloven om naar buiten te gaan, en ik heb - *ril* - een winterjas mee.
Het kwik raakt hier nog regelmatig de 4 graden aan.quote:
Brrr.. Het is toch lekker beetje warmte in huis.. Benauwd in huis is ook niet lekker, maar 4 graden?!?! Nee das niks voor mij..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kwik raakt hier nog regelmatig de 4 graden aan.
Ik heb het over buitenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Brrr.. Het is toch lekker beetje warmte in huis.. Benauwd in huis is ook niet lekker, maar 4 graden?!?! Nee das niks voor mij..
Doe mij maar 20 graden en koel biertje in huis
Arme julliequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kwik raakt hier nog regelmatig de 4 graden aan.
Ai dom uiteraard..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over buiten![]()
Volgens mij wordt 't dit weekend erg warm...
Zozo dat doe ik je waarschijnlijk niet na.. Damn die kou man.. En dan ook nog ramen krabben..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik draag al sinds Januari geen winterjas meer en zelf toen niet regelmatigSterker nog, ik stond met -5 in een shirtje mijn ramen te krabben in januari/februari. Een winterjas is me teveel gedoe
Afscheidsfeestje?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
Het hele weekend op de poel hangen, zaterdagavond het afscheidsfeestje van mijn zus. Ik zeg; Dit wordt een goed weekend!
Mijn zus vertrekt 13 mei voor een jaar richting Amerika.quote:
Heb je al een armbandje kunnen vinden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn zus vertrekt 13 mei voor een jaar richting Amerika.
Daarna opwarmen in de autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:40 schreef Spijker83 het volgende:
Zozo dat doe ik je waarschijnlijk niet na.. Damn die kou man.. En dan ook nog ramen krabben..
Heerlijk hoor
Damn das wel lang om familie te missen.. Maar wel erg gaaf voor haar. Neem aan dat ze er erg veel zin in heeft?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, gisteren met mijn moeder een pandora touwtje gekocht met 3 bedels; 1 boedha, 1 letter M en 1 reiskoffertje.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
tofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, gisteren met mijn moeder een pandora touwtje gekocht met 3 bedels; 1 boedha, 1 letter M en 1 reiskoffertje.
Hier mag de zon wel blijven schijnen.quote:
Oh, klinkt leuk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, gisteren met mijn moeder een pandora touwtje gekocht met 3 bedels; 1 boedha, 1 letter M en 1 reiskoffertje.
Mja, we hebben hier last van branden. De natuur is te droog.quote:
Ja klopt. Maar een paar dagen terug had ik ook zo'n geintje, dan zag het er mooi uit in de ochtend (ik ga 7 uur de deur uit) dus dan denk je van nou t-shirtje aan en effe koukleumen in de ochtend. Ga je in de middag/namiddag weg, is het max. 12 graden.quote:
Heb jij gehoord van het fenomeen weerbericht?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar een paar dagen terug had ik ook zo'n geintje, dan zag het er mooi uit in de ochtend (ik ga 7 uur de deur uit) dus dan denk je van nou t-shirtje aan en effe koukleumen in de ochtend. Ga je in de middag/namiddag weg, is het max. 12 graden.
Ik had niet verwacht dat het nu al flink warm zou worden dus vandaar dat ik maar toch een jasje heb aangedaan.
En mijn zomerjas heb ik niet, moet ik nog kopen.
Ontzettend veel zin. Haar baan opgezegd, net laatste dag gehad. Nu laatste voorbereidingen en volgende week weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Spijker83 het volgende:
Damn das wel lang om familie te missen.. Maar wel erg gaaf voor haar. Neem aan dat ze er erg veel zin in heeft?
Ik hoop dat zij er ook zo over denkt...quote:
Als je de kans krijgt, zou ik die inderdaad grijpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ontzettend veel zin. Haar baan opgezegd, net laatste dag gehad. Nu laatste voorbereidingen en volgende week weg.
Ik weet nog niet of ik d'r zo lang moet missen; ik krijg over een paar maanden een 'leuke' erfenis (erfenis is nooit leuk, maar het bedrag wel) en ik denk dat ik haar daarvan ga opzoeken. Al weet ik dat nog niet zeker.
Koopavond vanavond bij jullie in de buurt? Zo ja, kopen doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar een paar dagen terug had ik ook zo'n geintje, dan zag het er mooi uit in de ochtend (ik ga 7 uur de deur uit) dus dan denk je van nou t-shirtje aan en effe koukleumen in de ochtend. Ga je in de middag/namiddag weg, is het max. 12 graden.
Ik had niet verwacht dat het nu al flink warm zou worden dus vandaar dat ik maar toch een jasje heb aangedaan.
En mijn zomerjas heb ik niet, moet ik nog kopen.
Wat gaat ze daar doen dan, dat ze haar baan ervoor heeft opgezegd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ontzettend veel zin. Haar baan opgezegd, net laatste dag gehad. Nu laatste voorbereidingen en volgende week weg.
Ik weet nog niet of ik d'r zo lang moet missen; ik krijg over een paar maanden een 'leuke' erfenis (erfenis is nooit leuk, maar het bedrag wel) en ik denk dat ik haar daarvan ga opzoeken. Al weet ik dat nog niet zeker.
Ik weet niet of ik dat geld daaraan wil uitgeven. Maar then again; ik denk niet dat ik een 'beter' doel kan vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Spijker83 het volgende:
Als je de kans krijgt, zou ik die inderdaad grijpen.
+1quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt, zou ik die inderdaad grijpen.
Branden? Nu al?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, klinkt leuk!
[..]
Mja, we hebben hier last van branden. De natuur is te droog.
Reizen, reizen, reizen. Ze beginnen in Orlando (daar vliegen ze heen), reizen omhoog langs de oostkust richting New York, trekken door Canada, via de westkust naar beneden, Mexico, Zuid Amerika, and so on...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
Wat gaat ze daar doen dan, dat ze haar baan ervoor heeft opgezegd?
Cool!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Reizen, reizen, reizen. Ze beginnen in Orlando (daar vliegen ze heen), reizen omhoog langs de oostkust richting New York, trekken door Canada, via de westkust naar beneden, Mexico, Zuid Amerika, and so on...
Ja. En flinke branden ook. Het is hier de afgelopen weken echt heel warm geweest en gortdroog. Ik denk zelf dat een heel groot deel ook gewoon is aangestoken, bewust en door onoplettendheid. Maar goed, regen is welkomquote:
wat gaaf zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Reizen, reizen, reizen. Ze beginnen in Orlando (daar vliegen ze heen), reizen omhoog langs de oostkust richting New York, trekken door Canada, via de westkust naar beneden, Mexico, Zuid Amerika, and so on...
Het waren toch niet stiekum paasvuren he?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En flinke branden ook. Het is hier de afgelopen weken echt heel warm geweest en gortdroog. Ik denk zelf dat een heel groot deel ook gewoon is aangestoken, bewust en door onoplettendheid. Maar goed, regen is welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |