quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Master Of Puppets, goed bezig Morp, zo kan ik niet gamen! Dan moet ik luisteren
Van alles wat hards is toch ook van alles wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hierna weer wat rustiger, ik moet van alles wat draaien he
Hehe das waarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van alles wat hards is toch ook van alles wat?
Gaaf, hopenlijk wel wanneer ik kan luisteren danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe das waarNummer hierna is wel rock hoor
Binnenkort weer een alleen rock / metal show
Hij deed een mislukte ninja editquote:
Ewa ToT!quote:
Ja zal wel wat vertraging op zitten!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaaf, hopenlijk wel wanneer ik kan luisteren dan
Al heb ik gemerkt dat m'n Android app het bij draakje meestal niet doet, en bij dj's toch wat langer blijft hangen
Dat had ik met de app op WIndows Mobile nooit.. Die speelde gewoon alles en geen gezeik.. Maar die player is er weer niet voor android en dat zuigt..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja zal wel wat vertraging op zitten!
Ja Windows ownt Androidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ik met de app op WIndows Mobile nooit.. Die speelde gewoon alles en geen gezeik.. Maar die player is er weer niet voor android en dat zuigt..
Dat wat die aan heeft.quote:
quote:
Jij bent meer van:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef jijisjij het volgende:
[..]
als je dat leuk vindt dan is het idd wat leuks
Fok! NOOB!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef jijisjij het volgende:
[..]
als je dat leuk vindt dan is het idd wat leuks
Ik ben geen homo maar zo gespierd zou ik wel willen zijnquote:
Jonguh ik ben zo goed met edits dat kun je nooit bijhouden, sneller dan het licht enzoquote:
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jonguh ik ben zo goed met edits dat kun je nooit bijhouden, sneller dan het licht enzo![]()
Je zit nu met rooie oortjes achter je werk-pc?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
Jongens, kunnen dat soort plaatjes voortaan in een spoiler met NSFW erbij?
Dan liever Jason Statham trouwens, als ik een lichaam mocht kiezen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo maar zo gespierd zou ik wel willen zijn
wie is dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan liever Jason Statham trouwens, als ik een lichaam mocht kiezen..
Haha iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dit nummer had ook wel mooi als afsluiter kunnen zijn
Nee, ik word er niet warm of koud van. Maar het is wel lullig als er net iemand langs komt lopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zit nu met rooie oortjes achter je werk-pc?
Arnold.. (die uit oosterijk)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan liever Jason Statham trouwens, als ik een lichaam mocht kiezen..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]ooohh je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ken hem ook nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je hem niet kent?
ik ken m'n eigen achternaam niet eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis nog een broekiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
ik ben aan het werk.. kan ondertussen wel genieten van de muziek.. doe eens niet zo stomquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben aan het werk.. kan ondertussen wel genieten van de muziek.. doe eens niet zo stom
Staan misschien wel bekende films met hem er in bij voor jequote:
Best welquote:
met kleren aan en normaal op de foto komt hij mij vaag bekend voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Staan misschien wel bekende films met hem er in bij voor je
http://www.imdb.com/name/nm0005458/
ik ga alquote:
Ws heb je dan weleens Transporter (1,2 of 3) gezien..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef jijisjij het volgende:
[..]
met kleren aan en normaal op de foto komt hij mij vaag bekend voor.
ik kijk haast geen tv of films
zegt me niks.. dus dan vond ik ze waarschijnlijk geen fuck aanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ws heb je dan weleens Transporter (1,2 of 3) gezien..
Dat kan, als je niet van actie films houdt ken je hem ook bijna niet..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef jijisjij het volgende:
[..]
zegt me niks.. dus dan vond ik ze waarschijnlijk geen fuck aan
kan? ik kan sowieso niemandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, als je niet van actie films houdt kan je hem ook bijna niet..
Ze heeft zich vandaag geregistreerd zie ikquote:
Ohh, dan kent ze mijn accidentele tiepvautjes nog niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze heeft zich vandaag geregistreerd zie ikHeb je al een welkomsttopic gemaakt jijisjij?
ik heb alleen een account gemaakt voor de radio.. luister al weken meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze heeft zich vandaag geregistreerd zie ikHeb je al een welkomsttopic gemaakt jijisjij?
Ok.. Eminem is vandaag al geweest met dat nummer..quote:
Ow heb ik niet gehoord! Deze is ongecensureerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok.. Eminem is vandaag al geweest met dat nummer..
Alleen wel censuur versie
Wel lief doen hier!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:12 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ik heb alleen een account gemaakt voor de radio.. luister al weken mee
Stiekem is het allemaal lief bedoeltquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef jijisjij het volgende:
[..]
heb ook een poos gelurkt.. heb niet zoveel liefheid gezien hier in de topics
quote:
She tripped, fellquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
"What, see trapped, felt, landed on his dick"
dan zijn het echt imbecielen in deze reeksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stiekem is het allemaal lief bedoelt
Nou, doei danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef jijisjij het volgende:
[..]
dan zijn het echt imbecielen in deze reeks
Thanks! Hierna een metal nummer!quote:
Ik wist dat ik 1 woord niet goed verstaan hadquote:
Dacht dat je vooruitspoelde, maar das dus niet zo.. vanwege die ruis stukjes..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stiekem is het allemaal lief bedoelt
[..]
Dat hoort zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht dat je vooruitspoelde, maar das dus niet zo.. vanwege die ruis stukjes..
15:00 uur. Maar heb geen idee wie Draakje nu gaat inzetten nu Huppel er niet is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok
Tot hoe laat sta je erop eigenlijk?
Koelkast, die was ook aan het verzoeken vanmorgen/vanmiddagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
15:00 uur. Maar heb geen idee wie Draakje nu gaat inzetten nu Huppel er niet is.
We zien wel. En anders wil ik straks ook wel ff draaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
15:00 uur. Maar heb geen idee wie Draakje nu gaat inzetten nu Huppel er niet is.
Hoe is het met Huppel nu? Ik hoor niks meer van dr, logisch ook, daar niet van. Maar toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een bekende van haar is overleden, verder weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is het met Huppel nu? Ik hoor niks meer van dr, logisch ook, daar niet van. Maar toch.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koelkast, die was ook aan het verzoeken vanmorgen/vanmiddag
En 15:00, dan blijf ik luisteren, dan wachten Cyrax en Sektor maar even op Asswhooping van Scorpion..
Ik word er juist heel vredelievend van!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit is juist een nummer om op te knokken eigenlijk
Ja, I know. Kon zijn dat je meer wist.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een bekende van haar is overleden, verder weet ik ook niet.
Ik doe Story Mode voor de 2e keer, maar de coins zjin laag in de replay.. Ik wil alles content perse unlocken enzo.. Tussendoor oefenen met Smokequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ga straks ook weer MK spelen, de training mode dan, ff oefenen!
Ach het is wel grappig ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van alles wat mensen, van alles wat
Vind dit stiekem een tof nummer
Het hele weekend janken en rouwen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel is gerechtvaardigd om van het weekend wegens persoonlijke omstandigheden er niet bij te zijn. Als het ten minste inderdaad is wat ik denk dat ze gaat doen.
gvd, ik wil raggen nu...
Ik vind GaGa sowieso tofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van alles wat mensen, van alles wat
Vind dit stiekem een tof nummer
Dat is ze zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel is gerechtvaardigd om van het weekend wegens persoonlijke omstandigheden er niet bij te zijn. Als het ten minste inderdaad is wat ik denk dat ze gaat doen.
gvd, ik wil raggen nu...
Dit komt heel naar over.quote:
Dat kan, ik ben er zelf niet zo gevoelig in namelijk.. (En ja, genoeg overlijdens meegemaakt)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ze zeker.
[..]
Dit komt heel naar over.
Heb je Kensington?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie weet een leuke afsluiter als laatste nummer?
Daarom kun je nog wel anders reageren. Er zijn mensen die wel moeite hebben met een overlijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben er zelf niet zo gevoelig in namelijk.. (En ja, genoeg overlijdens meegemaakt)
go back to the zoo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie weet een leuke afsluiter als laatste nummer?
Met bloed, zweet en traaaaaaneeeeeenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
go back to the zoo?
chubby checker
of um... hazes
Ik ben er ook absoluut niet gevoelig voor, maar deze trof mijn hart met een pijl van gif en weerhaken aan alle kanten... (gek eigenlijk, als je bedenkt dat ik deze irl nooit heb gekend)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben er zelf niet zo gevoelig in namelijk.. (En ja, genoeg overlijdens meegemaakt)
Had gekund, deed ik niet. Ik heb eerder vandaag al gemeld dat ik niet meer alles iedere keer ga verbloemen. Ik ben er een beetje klaar mee altijd maar het brave kereltje te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel anders reageren. Er zijn mensen die wel moeite hebben met een overlijden.
Stel je niet zo aan. Een beetje normaal reageren ga je echt niet dood aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had gekund, deed ik niet. Ik heb eerder vandaag al gemeld dat ik niet meer alles iedere keer ga verbloemen. Ik ben er een beetje klaar mee altijd maar het brave kereltje te zijn.
Ik ken deze persoon ook niet persoonlijk, dat maakt ook niet uit. Huppel kent hem wel en ik ga met Huppel om, dus ik wens haar sterkte en condoleer haar en reageer niet als een debiel. Niet meer dan logisch, imo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er ook absoluut niet gevoelig voor, maar deze trof mijn hart met een pijl van gif en weerhaken aan alle kanten... (gek eigenlijk, als je bedenkt dat ik deze irl nooit heb gekend)
De vliegerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow fuck bloed zweet heb ik nietAndere van Hazes?
die van laatste ronde ofzo.. die afsluiterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow fuck bloed zweet heb ik nietAndere van Hazes?
Eensch!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken deze persoon ook niet persoonlijk, dat maakt ook niet uit. Huppel kent hem wel en ik ga met Huppel om, dus ik wens haar sterkte en condoleer haar en reageer niet als een debiel. Niet meer dan logisch, imo.
Waarom wil je de mensen wegjagenquote:
Ach vast wel.quote:
Ach, er staat altijd ergere rotzooi in Draakje te vindenquote:
Ja sorry, ben een metalheadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:37 schreef jijisjij het volgende:
[..]
wegjagen? what the fuck.. eindelijk goede muziek man!
cultuurbarbaar
oh god, zo'n onverzorgt type met lang vies haar die staat te headbangen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja sorry, ben een metalhead![]()
.
Meer gitaren dus![]()
Wat een vooroordelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef jijisjij het volgende:
[..]
oh god, zo'n onverzorgt type met lang vies haar die staat te headbangen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:39 schreef jijisjij het volgende:
[..]
oh god, zo'n onverzorgt type met lang vies haar die staat te headbangen?
Idd. Ik luister ook bepaalde metal en voldoe zeker niet aan dat beeld.quote:
Prachtig nummer manquote:
valt me dan nog meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Niet onverzorgd en geen lang haar
Jaa.. maar dit nummer raakt mij nu best hard.. Over 11 dagen is m'n opa een jaar dood..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Ik luister ook bepaalde metal en voldoe zeker niet aan dat beeld.
[..]
Prachtig nummer manDe andere zijn al heel vaak voorbij gekomen
Puur de muziek hè. Geniaalquote:
Ow sorry. Nou denk terug aan de leuke momenten die je hebt beleefd met je opaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa.. maar dit nummer raakt mij nu best hard.. Over 11 dagen is m'n opa een jaar dood..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa.. maar dit nummer raakt mij nu best hard.. Over 11 dagen is m'n opa een jaar dood..
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ijl trouwens.. Zal de vermoeidheid zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow sorry. Nou denk terug aan de leuke momenten die je hebt beleefd met je opa
Op zich, gelukkig maarquote:
M'n opa is de enige waar ik het mee heb.. Had een hele speciale band met hem..quote:
Godsmack heb ik maar m'n tijd is bijna opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Disturbed![]()
![]()
Heb je ook Godsmack? Moonbaby?
Hell Yeahquote:
Als Draakje niet begint, wil ik wel verder gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie gaat er na mij draaien of gooit iemand Draakje er in?
Euhh nee, idee van "meezingen" en luchtgitaar spelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef jijisjij het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat voor me zien?
je springt in het rond en doet oncontroleerbare bewegingen?
Hij beweegt zijn hoofd duh! \O/quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef jijisjij het volgende:
[..]
en hoe moet ik dat voor me zien?
je springt in het rond en doet oncontroleerbare bewegingen?
Prima, probeer maar of DM koelkast ff voor de zekerheid!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Draakje niet begint, wil ik wel verder gaan.
Middagquote:
ah okquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Euhh nee, idee van "meezingen" en luchtgitaar spelen![]()
quote:
RATM naar Hazesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
De overgang straks naar het laatste nummer is heel slecht maarja verzoekje
quote:
Bij Hazes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. Zit alleen maar iets meer gitaar in het achtergrond geluid
Je kan lullen wat je wilt, er zitten electrische gitaren in..quote:
Heb even mn eigen muziekjes opgezet. Hier kan ik niet tegenquote:
Ik kan je geen ongelijk geven!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb even mn eigen muziekjes opgezet. Hier kan ik niet tegen
cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb even mn eigen muziekjes opgezet. Hier kan ik niet tegen
Sorry, meningen en zulksquote:
Uhu, ik heb zeker mn mening daarover. Maar ook over die (quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:58 schreef jijisjij het volgende:
[..]
ja.. jij hebt jouw mening en smaak die kut is.. daarin laat ik je in je waarde
zulke troep ga je toch niet gebruikenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog altijd tot iemand anders een betere voor me maakt!
Maak er zelf 1!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je huidige is vdoor Knetter ingesproken toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Degene die het ingesproken heeft wil niet dat ik de naam noem!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je huidige is vdoor Knetter ingesproken toch?
Eensch!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
The Cult. Heerlijke muziek dit voor een eindje rijden
Mag je 'm wel vermelden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Degene die het ingesproken heeft wil niet dat ik de naam noem!
Tss, ik herkende Knetter zelfs op de nationale radio de ochtend nadat ze naar Racoon was geweest, dus ik zal het vast wel goed hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Degene die het ingesproken heeft wil niet dat ik de naam noem!
als ik zulke troep had gemaakt zou ik ook niet willen dat het bekend werd dat ik het had gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tss, ik herkende Knetter zelfs op de nationale radio de ochtend nadat ze naar Racoon was geweest, dus ik zal het vast wel goed hebben
Ja diegene heeft gewoon een kloterig microfoontje in de laptop met een unmeunige brom er in. Die moest ik er eerst uitfilteren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef jijisjij het volgende:
[..]
als ik zulke troep had gemaakt zou ik ook niet willen dat het bekend werd dat ik het had gedaan.
Kun je het zelf beter?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:03 schreef jijisjij het volgende:
[..]
als ik zulke troep had gemaakt zou ik ook niet willen dat het bekend werd dat ik het had gedaan.
Loze woorden, dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef jijisjij het volgende:
[..]
uiteraard, al ben ik niet van plan dat te gaan doen
Ik ga als ik thuis ben inderdaad in bad liggen. Die pijn wordt steeds erger, ik kan gewoon niet stil zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcohol wel.
En natuurlijk een warm bad, of een massage
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef ToT het volgende:
Zal ik maar gewoon door blijven draaien tot Koelkast me er uit kickt of iemand het van me over wil nemen?
Je moet het combineren samzz, in bad lekker zuipen en je daarna laten masseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga als ik thuis ben inderdaad in bad liggen. Die pijn wordt steeds erger, ik kan gewoon niet stil zitten
Ik heb niemand om me te masserenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het combineren samzz, in bad lekker zuipen en je daarna laten masseren.
Het is wel Fok, maar zo erg is 't niet hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Check over enkele ogenblikken van nu je inbox eens..
Jij heerquote:
God wat haat ik die reclame!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt wel goed, vriend *biertje toeschuift*
Zelf doen? Hoe zie je dat voor je?quote:
En datquote:
Niet? Glanerbrug toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel Fok, maar zo erg is 't niet hoor
Een groot gedeelte ja, maar m'n rug kan ik niet masseren zoals het hoort.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:17 schreef jijisjij het volgende:
[..]
een groot gedeelte van je lichaam kun je zelf doen.. je kunt toch ook bodylotion smeren?
That's where i come inquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een groot gedeelte ja, maar m'n rug kan ik niet masseren zoals het hoort.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken anders had ik me geheel vrijwillig aangeboden
Dus m'n billen, borsten en benen moet ik zelf doen?quote:
Een paar uur geleden zat ik mij nog te vervelen.quote:
túúúlk nie!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus m'n billen, borsten en benen moet ik zelf doen?!
Geen idee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komt lijn 4 eigenlijk ook langs jouw ghetto?
Oh, gelukkigquote:
Sterkte, Hupsjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een paar uur geleden zat ik mij nog te vervelen.
Nu verlang ik terug naar dat moment
sup?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Heb nu ook even iets anders aan mn hoofd
Ik ben te lief voor deze wereld he.quote:
De tering zeg!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te lief voor deze wereld he.
De beste vriend van mn ex gaat naar Den Helder vandaag, vroeg of ik dit weekend op zijn hond kon passen. Geen probleem. Uur later krijg ik dit slechte nieuws en het eerste dat ik ga doen is andere oppas voor zijn hond regelen![]()
En dan is hij alsnog beledigd omdat ik niemand kon vinden
Dat is wel heel ongevoeligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te lief voor deze wereld he.
De beste vriend van mn ex gaat naar Den Helder vandaag, vroeg of ik dit weekend op zijn hond kon passen. Geen probleem. Uur later krijg ik dit slechte nieuws en het eerste dat ik ga doen is andere oppas voor zijn hond regelen![]()
En dan is hij alsnog beledigd omdat ik niemand kon vinden
Nee het gaat niet. Zie op tegen de 2 uur durende autorit straks in mn eentjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef ToT het volgende:
Oh Hups, ik heb ff overgenomen. Ik ben niet ingepland, maar ik wist niet of je Draakje wel ging opstarten.
Gaat het verder een beetje? (Domme vraag natuurlijk.)
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het gaat niet. Zie op tegen de 2 uur durende autorit straks in mn eentje
Ja vond ik ook.quote:
Ik vind dan toch wel dat jij in je recht staat zo hoor, waar moet je heen, Dordt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
Maar hij neemt zn hond nu mee naar DH.
Ik ben niet te beroerd om nee te zeggen tegen dingen omdat ik al heb beloofd om op iemands huisdier te passen maar in dit geval kan hij het ff shaken
Is ook vrij logisch in dit geval hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
Ik ben niet te beroerd om nee te zeggen tegen dingen omdat ik al heb beloofd om op iemands huisdier te passen maar in dit geval kan hij het ff shaken
Logisch. Dat soort mensen kunnen wat mij betreft ook echt in de stront zakken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vond ik ook.
Nee crematie is in Hoorn. Ga vanavond al heen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dan toch wel dat jij in je recht staat zo hoor, waar moet je heen, Dordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |