Dat valt meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij heb ik de budgetten van Avatar en Waterworld gruwelijk onderschat nog
Niet meer een post van jou jatten op het laatste momentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh.. zijn die zo belachelijk duur. Niet aan af te zien
Dat krijg je er vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Niet meer een post van jou jatten op het laatste moment, en dan kies ik 2 extra dure films erbij
Waarschijnlijk met alle franchise er bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Dopekoe het volgende:
Zo'n vraag ga ik vaker stellen alleen dan met nog wat extra variatie erin
Wel veel rekenen maar van een aantal films weet ik inmiddels het budget wel
Snap alleen het budget van avatar niet zo. Die is 237 mln volgens IMDb maar er zijn ook berichten van meer dan een half miljard....
Omdat ik vandaag in zo'n aardige bui ben zal ik het doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:31 schreef DragonFodder het volgende:
Crap, ik heb lapo, maar zo'n op vanaf mobiel maken is nogal bewerkelijk. Mag ik iemand van jullie lief aankijken om het nieuwe topic aan te maken?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag in zo'n aardige bui ben zal ik het doen.
Antwoorden in spoiler tags? Foei!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ook geen film?
Ik zal wat tips geven anders
Ze begrijpt vast wel dat ik het niet erg vind en haar zit te pesten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:22 schreef Patch het volgende:
Ze is nieuw, het is haar vergeven, nu moet ze wel naar de meet komen.
Dat ging jij toch al doen?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Aardig van je Gill, dat je het nieuwe topic wil openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |