Alleen Benny and Joon en Astronaut Wife nooit gezien. Wist de helft van de quotesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
Van die 10 heb ik alleen The Astronaut's Wife, The ninth gate en willy wonka gezien
Op Benny and Joon na ken ik ze allemaal wel van naam...
The Astronaut's Wife is aan te raden, heb me er erg mee vermaakt (pas 1 x gezien) toendertijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Alleen Benny and Joon en Astronaut Wife nooit gezien. Wist de helft van de quotes
Volgende keer met Quotes van Arniequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
Ik had bewust een aantal wat 'kleinere' films gepakt, en qua quotes geprobeerd wel de stijl/toon van de film te pakken, maar niet teveel weg te geven. Maar goed, de vraag was dus niet te makkelijk, maar Patch te goed. Ook mooi
Geen slechte film idd, maar wat ik me kan herinneren vond ik het einde niet zo sterk. Maar da's vaker het geval met films die voor een dreigende sfeer gaan. Bijna niet fatsoenlijk naar een climax te brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
The Astronaut's Wife is aan te raden, heb me er erg mee vermaakt (pas 1 x gezien) toendertijd
In het Duits dan.quote:
eyeliner alleen met carnavalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
vanwege dat je eyeliner op hebt en constant dronken bent?
Heel typisch dat je dronken niet noemtquote:
dit, dacht ik ook net.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heel typisch dat je dronken niet noemt
Maar volgens mij niet rechtmatig, met de nieuwe post welquote:
Inderdaad, maar op zich is dit een leuk idee. Het kan bijvoorbeeld ook met IMDb cijfers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke vraag inderdaad, maar als ik me ergens niet mee bezig hou bij een film dan is het hoeveel hij gekost heeft en hoeveel hij opbrengt/gebracht heeft...
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
Inception
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Lord of the Rings: Return of the King
Lord of the Rings: The Two Towers
Alien
Aliens
Clerks
Waterworld was toentertijd de duurste flop sinds Cleopatraquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij heb ik de budgetten van Avatar en Waterworld gruwelijk onderschat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |