Je kunt het aangeven, maar de kans is klein dat hij dominant wordt als hij dat niet al in zich heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:58 schreef PB-tje het volgende:
Kun je een man aangeven hoe je het liefst gedomineerd wil worden? Of moet hij dit 'al in zijn vingers hebben'?
Oefening baart kunst he.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het dan heel gemaakt aanvoelt... een man die aan je haren trekt en vraagt of het pijn doet...tegenstrijdig
Nee hoor, als je zegt "ja het doet pijn" en hij zegt mooi zo, dan is het niet tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het dan heel gemaakt aanvoelt... een man die aan je haren trekt en vraagt of het pijn doet...tegenstrijdig
haha je hebt een puntquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je zegt "ja het doet pijn" en hij zegt mooi zo, dan is het niet tegenstrijdig.
Zeg gewoon dat je moet stoppen wanneer jij 1 bepaald woord zegt. De rest mag hij alles doen. Word hij vanzelf wel wilderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
Ja maar hoe stimuleer je hem nou om nog wilder te worden?
Jullie geven me alleen maar tips om hem te stoppen
Is geen mening...is een feit...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef PB-tje het volgende:
Mening:
Mannen roepen dat ze dominant zijn...maar in werkelijkheid veranderen ze allemaal in een mak lammetje als je ze bespeelt met ogen,. handen. mondje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |