Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_actief__.html?p=2,2quote:GOES - De politie in Goes waarschuwt vrouwen op te passen voor een kussende wielrenner. De man, gekleed in een grijs-rood wielrenpak, vraagt vrouwen de weg en geeft zijn slachtoffers de vervolgens een dikke zoen.
Het laatste geval dateert van afgelopen donderdag, maar de man is sinds 2010 actief in de omgeving. De politie, die op zoek is naar de wielrenner, vraagt gekuste vrouwen of getuigen zich te melden.
De man draagt een zonnebril met spiegelende glazen, is gekleed in een grijs met rood shirt en korte broek, draagt een helm en is rond de 1 meter 80.
Die wielrenner heeft een koortslip en zo gaat hij heel de wereld besmetten, dusss....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_actief__.html?p=2,2
Zolang het bij een dikke zoen blijft is het toch niet zo erg? Of zou hij verder gaan dan dat?
Een zoen op de wang is sexuele aanraking????quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef lunapuella het volgende:
Een dikke zoen van een wildvreemde vent, gadverdamme. Het is natuurlijk niet zo erg als een verkrachting, maar wel een lichte vorm van aanranding (want je wordt tegen je wil op seksuele wijze aangeraakt).
Ja maar we kunnen ook van elke mug wel een olifant maken. Als het ergens druk is en je moet je tussen de mensen doorwringen wordt je ook constant tegen je wil aangeraakt. Al die borsten die over je rug gaan the horror.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef lunapuella het volgende:
Een dikke zoen van een wildvreemde vent, gadverdamme. Het is natuurlijk niet zo erg als een verkrachting, maar wel een lichte vorm van aanranding (want je wordt tegen je wil op seksuele wijze aangeraakt).
Tsja ik hoef ook geen zoen te hebben van een wildvreemde, maar het bericht klinkt nogal overdreven. Een zoen valt bij mij nou niet direct onder op seksuele wijze aanraken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef lunapuella het volgende:
Vond ik ook al vreemd. Ik zoen m'n familie bv ter begroeting. En m'n zoontje krijgt ook een zoen voor het slapen gaan. Is toch niks seksueels.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef darpios het volgende:
[..]
Een zoen op de wang is sexuele aanraking????![]()
![]()
Waar lees jij een zoen 'op de wang'?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef darpios het volgende:
[..]
Een zoen op de wang is sexuele aanraking????![]()
![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar daarvoor is enige interactie gewenst van de tegenpartij, anders wordt het technisch een erg moeilijk verhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een gewone zoen op de wang? Of een tongzoen? Zit nogal een verschil in hoor.
Neus dichtknijpen.. Gaat het mondje wel open hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef karr-1 het volgende:
Je tong bij iemand naar binnen drukken als deze persoon dat niet wil lijkt me vrij lastig, zo niet onmogelijk.
Wacht maar tot ik mijn pik in je reet ram, das pas aanranding.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef lunapuella het volgende:
Das verkrachting.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:40 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn pik in je reet ram, das pas aanranding.
Maar het is wel verkrachting.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:17 schreef karr-1 het volgende:
Je tong bij iemand naar binnen drukken als deze persoon dat niet wil lijkt me vrij lastig, zo niet onmogelijk.
Gevonden....en hij heet Marco.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef karr-1 het volgende:
De man, gekleed in een grijs-rood wielrenpak
"It's not rape if you can't say no."quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Das verkrachting.
En gezien de omvang van je pik volgt vrijspraak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |