Snap je?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef squatt3r het volgende:
Ik heb het idee dat er in deze tekst veel wijsheden zitten, maar het gebrek aan interpunctie vormt een te grote drempel. Is er iemand die deze taal spreekt die het voor mij begrijpelijk kan maken:
wat sta je te praten ben je gefrustreerde hollander ofzo dat je gaat praten man in de street ben je flikker en op fok stoer vriend doe gewoon normaal hier doe je stoer snap je je moet gewoon jezelf blijven snapje doe gewoon rustig of doe he op de straat ook zo of kijk je dan laf naar de grond als paar turkoes voorbij lopen
doe gewoon rustig snap je
Klacht: onbegrijpelijke taal.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Natuurlijk! Van hard werken wordt je een echte kerel.
Is toch ook zo? Omdat uitkeringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Natuurlijk! Van hard werken wordt je een echte kerel. Dat is goed voor de mens. Dat zie ik niet terug in Holland, waar de verwende kindertjes van Nederland rondlopen die geen zin hebben om een poot uit te steken omdat ze denken dat alles maar vanzelf op hun af komt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was ik op zoek naar betekenisgeving. Inmiddels niet meer, graag slotje
Het is Klaagbaak, geen Vraagbaak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was ik op zoek naar betekenisgeving. Inmiddels niet meer, graag slotje
Het kan hem toch irriteren dat hij de betekenis niet weet van de tekst.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is Klaagbaak, geen Vraagbaak.
Klacht: users die Klaagbaak voor stupide vragen gebruiken.
Je kaapt mijn topic, de klacht was dat ik het niet begreep, kortom, onbevredigde betekenisgeving.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is Klaagbaak, geen Vraagbaak.
Klacht: users die Klaagbaak voor stupide vragen gebruiken.
Was geen pm van amenth. Die was veel bruter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef Playeraka het volgende:
Posten van pm van amenth dat is dan 7 dagen ban vriend gr gr
Ben je zwakzinnig of taalvaardig incapabel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je kaapt mijn topic, de klacht was dat ik het niet begreep, kortom, onbevredigde betekenisgeving.
mwahaha klopt niet, taalkundig gezien dan!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:26 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of taalvaardig incapabel?
FOK! is geen ghettoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:12 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Yep, ik kwam niet zo ver, die verwezen mij naar de ghetto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |