't is al duidelijk dat ze zelfs tijdens de opname al door had 'hey, dit gaan mensen onthouden' als je ziet hoe bewust ze t telkens zegt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Fascination het volgende:
Hoewel ze de uitspraak verschrikkelijk aan 't uitmelken is, verscheen er toch een glimlach op m'n gezicht na het zien van deze foto.
hahahahaha michellaquote:
Echt een goudeerlijk schatje jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef Auti het volgende:
hahah!! Die Britt heel normaal en relaxed, wordt ze om uitgelachen... gaan die wijfen daarna zelf vreselijk emotioneel en truttig lopen doen![]()
Welcome to the Jungle! Bitches!![]()
Ik vind Britt niet zo bijzonder aantrekkelijk en dat accent is echt vreselijk, de domheid is wel schattig, maar als ik dit zo zie... damn.. gouden wijfie!
Pauline;quote:
Mensen die hun vader bij de voornaam moeten noemenquote:Harry! met Paula
quote:Ik heb hele boze dromen dat je met iedereen ligt te neuken
Het is inderdaad een verdomd goed en lief meisje, echt. Zelfs de dommigheid vind ik leuk, maar dat accent is echt een afknapper.. zij moet in Dames in de Dop!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Echt een goudeerlijk schatje ja100% gun-factor
Vrouwenquote:
? Ik noem mijn ouders ook gewoon bij een bijnaam afgeleid van hun voornaam en niet omdat ik dat moet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:15 schreef ukga het volgende:
[..]
Pauline;
[..]
Mensen die hun vader bij de voornaam moeten noemen___!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |