ieder zijn/haar smaakquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:13 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ze heeft een mooi gezicht, hoor.
nee zal ik niet doen, daarom verwijs ik al naar voorgaande topicsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Please, NIET nog een keer die foto's posten.. Ik heb net mijn ontbijt op
Met Anna erachteraan: "HAAL DE AUTO!1!"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ohja hoogtepunt: Pauline die door dat water weg sprint.
Ja, daar kan ik stiekem van genieten. Echt 1 seconde kijken en dan bij et volgende shot zie je haar 50 meter wegsprinten in paniek. Alsof de slang dan loslaat..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met Anna erachteraan: "HAAL DE AUTO!1!"
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:19 schreef Zith het volgende:
Vrouwen die gaan zeuren op mannen dat andere vrouwen niet mooi zijn
en die dochter maar moet aanhoren dat haar moeder een hoer is!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Michella heeft gewoon een dochter van 13, ben je een brugpieper kijken als je klasgenootjes naar die Tokkie-moeder van je die als een vechtende, klagende, bloedende schoortsteen in Suriname zichzelf voor gek zet![]()
Welnee joh, in die buurt kijkt iedereen tegen Michella opquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en die dochter maar moet aanhoren dat haar moeder een hoer is!
Haar dochter zal wel van d'r moeder houden en denken dat die helemaal normaal is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Michella heeft gewoon een dochter van 13, ben je een brugpieper kijken als je klasgenootjes naar die Tokkie-moeder van je die als een vechtende, klagende, bloedende schoortsteen in Suriname zichzelf voor gek zet![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Heu? Hoe oud is ze zelf?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef WammesWaggel het volgende:
" Wat een ellende"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en die dochter maar moet aanhoren dat haar moeder een hoer is!
Dat dacht ik dus ook en nu zie een beetje zo'n absolutely fabulous huishouden voor mequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook en nu zie een beetje zo'n absolutely fabulous huishouden voor meSweety darling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |