Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Owja, 'hersenschudding'quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Niet veel bijzonders, enkel ymke die haar hoofd stoot zodra ze een vliegtuig uitstapt en michella die roept dat ze iedereen haat.
Ik post 'm nog ff, voor de mensen die niet meer in het vorige deel van het topic kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:48 schreef poolboy85 het volgende:
DJ_Tony_Star Tony
#emidj ik erger me steeds meer aan die gehaktbal met lippestift! (Michella) ik dacht dat tijger erg was maar die!! Dan nog liever tijger!
13 hours ago
michella29 Michella @
@DJ_Tony_Star jij mag je aan mij ergeren doe ik ook aan jou!Je denk dat je heel wat ben dus niet! Nep hagenees met je stontvlek bha!!!
LOL
Staat ze op nog geen halve meter boven de grond op een stukje stormbaan en begint ze weer te janken: "Ik kan dit niet hoor". Het zeil over de hangmat spannen: "Ik kan dit niet hoor" en ondertussen iedereen maar achter haar wagentje spannen en het werk voor haar laten opknappen. Maar één plusplunt: ze weet zelf ook dat ze waardeloos is in dit programma en zegt dat af en toe ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:08 schreef Byte_Me het volgende:
wat is die michella een zeikwijf zeg, al lig ik er wel dubbel om
het zal je moeder maar zijn
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Ik post 'm nog ff, voor de mensen die niet meer in het vorige deel van het topic kijken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:48 schreef poolboy85 het volgende:
DJ_Tony_Star Tony
#emidj ik erger me steeds meer aan die gehaktbal met lippestift! (Michella) ik dacht dat tijger erg was maar die!! Dan nog liever tijger!
13 hours ago
michella29 Michella @
@DJ_Tony_Star jij mag je aan mij ergeren doe ik ook aan jou!Je denk dat je heel wat ben dus niet! Nep hagenees met je stontvlek bha!!!
LOL
dit doe ik in t dagelijks leven ook niet!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ziet ze lopen daen, die denk dat ie de keunegin is, met die stontvlek vaen em!
waet n ellende, ellende, ellende!
Tony/Sterretje is wel de laatste die kritiek mag hebben op Michella.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Ik post 'm nog ff, voor de mensen die niet meer in het vorige deel van het topic kijken.
Ja met z'n vette pens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tony/Sterretje is wel de laatste die kritiek mag hebben op Michella.
Michella heeft tenminste door dat ze niet zoveel bijdraagt, terwijl Tony nog steeds een arrogante kwal is die denkt dat alle meiden hem willen.
Wat een smeerlap.
Wie post even het plaatje uit DGK?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef Zith het volgende:
Die nadia is dan wel een sneaky evil bitch, maar wat ziet ze er steeds toch weer goed uit
Haha toen Huub en Jaap begonnen over haar buikquote:
Ik vraag me af of er IEMAND is die het hele filmpje kan afluisteren zonder in slaap te vallen..quote:
Nee ik ook niet, maar ze heeft dus een aantal jaar terug een fucked up liposuctie gekregen waar een hoop fout is gegaan. Of en hoe ze het daarna nog heeft laten "herstellen" weet ik niet maar het verteld wel voor een deel het verhaal van de lelijke buik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er IEMAND is die het hele filmpje kan afluisteren zonder in slaap te vallen..
Pffffff boring..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |