Nee, ik ben getest op hooikoorts en alle andere allergieën, uit de test kwam alleen katten naar voren. Daarnaast herken ik heel goed het verschil tussen verkouden en allergie, ik heb het al jaren,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
lijkt meer op een gevalletje hooikoorts....
Desalniettemin, interessant
Ik zou je even laten testen bij de huisarts, met een simpele test kan hij de meest voorkomende allergieën testen. Als je dat weet, weet je ook de oorzaak en kan je voor een behandeling van de symptomen zoeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar heb ik de laatste dagen ook last van, nies me ook nog een slag in de rondte, vandaag is het wel wat minder. Ik ben niet allergisch voor katten dus ik denk ook hooikoorts.
Ja het is een reactie van het lichaam op het virus en?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:36 schreef eleusis het volgende:
Verkoudheidssymptomen, d.w.z. wat men een verkoudheid noemt, komen ook door het immuunsysteem, niet zozeer door de infectie zelf.
Dus wie weet?
Daarom dat ik het ook meerdere keren heb getest, bovendien ken ik mijn lichaam en wat de symptomen zijn van een erge verkoudheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef Tim_G het volgende:
of je verkoudheidje is gewoon over. Ben geregeld 1 dagje hondsberoerd, nachtje slapen en de volgende dag is er niks meer aan de hand.
Ja, leuk pakketjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:28 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Het zou kunnen wat je zegt. Het kan ook zijn dat je over je allergie heen aan het groeien bent.
Ik heb jaren last gehad van hooikoorts, huisstofmijtallergie, boom- en graspollenallergie en schimmelallergie. Ik was ook allergisch voor katten. Mooi pakketje dus.![]()
Nu had ik een vriendin met een kat waar ik geregeld kwam en op een gegeven moment werden de symptomen van de kattenallergie minder en later had ik er zelfs helemaal geen last meer van.
Nu heb ik sinds een jaar geen last meer van geen enkele allergie, terwijl ik er toch een jaar of 15 last van gehad heb. Ik heb zelf een kat zelfs, misschien staat het in verband, misschien niet, maar het leven is een stuk aangenamer zo.
Katten hebben een geheime geneeskrachtige werking, dat zal het zijn. Ik raad je dus aan veel kat te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |