Beschaafde mensen gebruiken een bidet. Mits afwezig zijn luchtkussens een acceptabele tweede keus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij moet dus perse luchtkussentjes in je wcpapier hebben?
![]()
quote:
Je bent colaseur? heb je ook nog voorkeuren voor bottelarijen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef mytec het volgende:
het ligt heel erg aan de batch, bij coca cola merk ik dat er soms flessen bijzitten die minder koolzuur bevatten enwat vaag smaken. een goeie fles is niet te versmaden.
Light cola is geen cola, dat is gewoon chemische shit. Ophouden met het drinken ervan!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef 08gnoT. het volgende:
River is best te doen, maar het lekkerst vind ik hem niet. Een beetje neutrale 13-in-een-dozijn-cola, zoals de meeste soorten.
Mijn top 3 in willekeurige volgorde, omdat die wel een afwijkende smaak hebben: Freeway light, C1000 huismerk light, Coca Cola Zero. Vroeger vond ik pepsi max zonder twijfel het lekkerst, maar die hebben ze veranderd en nu is het de enige cola die ik niet 'lust'.
Bij de Jumbo krijg je die heerlijke mountain dew, mmmmmm. 1 euro per blikje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef tcr het volgende:
[..]Al drink ik in de VS liever Mountain Dew.
Trouwens voor de grensgangers, Coca Cola bij de Lidl in Duitsland, much cheaper.
eens voor wat betreft de max. Die is lang zo lekker niet meer, en ik vond die ook veruit de lekkerste!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:54 schreef 08gnoT. het volgende:
River is best te doen, maar het lekkerst vind ik hem niet. Een beetje neutrale 13-in-een-dozijn-cola, zoals de meeste soorten.
Mijn top 3 in willekeurige volgorde, omdat die wel een afwijkende smaak hebben: Freeway light, C1000 huismerk light, Coca Cola Zero. Vroeger vond ik pepsi max zonder twijfel het lekkerst, maar die hebben ze veranderd en nu is het de enige cola die ik niet 'lust'.
Kijk eens naar de datum dan, zijn dat gewoon niet al wat oudere flessen? Koolzuur gaat langzaam door het plastic heen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:08 schreef mytec het volgende:
het ligt heel erg aan de batch, bij coca cola merk ik dat er soms flessen bijzitten die minder koolzuur bevatten enwat vaag smaken. een goeie fles is niet te versmaden.
Offtopic: Maar de MD in Europa is anders dan in de VS, in de VS zit een ingrediėnt die in de EU verboden is. Laatste keer 12 blikjes voor $2,50 in de VSquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:28 schreef Zigger het volgende:
[..]
Bij de Jumbo krijg je die heerlijke mountain dew, mmmmmm. 1 euro per blikje.
[ afbeelding ]
Verder: coca cola uit blik of glazen fles is lekkerder!
En welk ingrediėnt mag dat dan zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef tcr het volgende:
[..]
Offtopic: Maar de MD in Europa is anders dan in de VS, in de VS zit een ingrediėnt die in de EU verboden is. Laatste keer 12 blikjes voor $2,50 in de VS.
Ik kan niet tegen suiker en ik vind cola lekker (sowieso light lekkerder dan regular), dus het mezelf helemaal verbieden doe ik niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:22 schreef Zigger het volgende:
[..]
Light cola is geen cola, dat is gewoon chemische shit. Ophouden met het drinken ervan!
quote:
Dat is bedrog, verboden en als de belastingdienst daar achterkomt ben je echt de sjaakquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Fuck man, hoe maken ze pepsi/coca cola hier denk je? Elke beetje horeca werkt met die siroop dingen. Zelfs Spa rood maken ze vaak met die pistolen met co2.
Yup, weet ik. Toch hebben ze elke keer weer als ze gaan testen nog enkele zaken ertussen die het doen. Ze bevelen nog steeds aan om flesjes te bestellen en die pas te laten openen op je tafel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is bedrog, verboden en als de belastingdienst daar achterkomt ben je echt de sjaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |