Als je weglaat dat het een mini uiensnijder was ben je een held in TRU.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:46 schreef m.k het volgende:
Ff hardgelopen , wat een rariteiten weer. Eerst een neukend stel in een boot, daarna een inverted tandem fiets en toen als laatste een soort rare lichtgevende bol in de lucht, bleek een mini afstands bestuurbare helikopter te zijn
Lolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je weglaat dat het een mini uiensnijder was ben je een held in TRU.
Houden zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:23 schreef Nibb-it het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in dat subforum geweest
Toen ben ik weer weggegaan.quote:Met het automatisch schrift stel je jezelf compleet open waardoor een entiteit je lichaam kan overnemen. Wat nou als het een geest betreft met kwade bedoelingen?
Lol, whut?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:33 schreef Nibb-it het volgende:
Te laat, ben net wezen kijken
[..]
Toen ben ik weer weggegaan.
Ga eens kijken in BNW dan, geloof je er niet in maak je deel uit van het complotquote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk is dat in de FB staat dat mensen die willen bewijzen dat ze het in TRU fout hebben niet welkom zijn.
En dan hebben mensen soms commentaar op DEF users.TRU users zijn 100x erger.
SWAT team assualts mom for refuse medical daughterquote:Het is inmiddels al zo ver gezonken door de BigPharma fascisten er met een compleet SWAT team op je dak zit om je te forceren je dochter te antidepressiva te laten slikken.
Begint men nu te snappen waarom BigPharma doortrapt slecht is. Dus een ieder die zegt dat men in die branche goed bezig is of walgelijk dom, achterlijk en naief. Of zelf een rancuneuze klootzak, of je snap gewoon niet in wat voor doortrapte business je bezigt bent.
De dochter moet natuurlijk wel een mall-shooter /schoolshooter worden
WO3 in wording dan.quote:
Ik heb nog een emmer scherpe patronen in de garage staan, allemaal Brits uit 1944. Achter in mijn tuin heeft in 1944 een Brits mitrailleurnest gezeten, bij het omspitten gewoon een paar honderd patronen gevonden. Toen ik afgelopen zomer de zijkant van mijn huis aan het voegen was vond ik allemaal granaatresten. Wat bleek, de Duitsers hadden op dat nest zitten schieten en hadden meerderemalen het huis geraakt. Toen ik een paar jaar geleden het dak aan het vervangen was vond ik ook al gesmolten granaatresten en de balken terug, staat allemaal in emmers in de garage. Na mijn dood ook allemaal gratis af te halenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:55 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand hier nog interesse in een Hembrug patroonhoudertje? Doe er verder niets mee. Vrij te bezitten etc bla bla stuur maar een DM met je adres stuur ik 'm gratis op
Weet je het kaliber toevalligquote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb nog een emmer scherpe patronen in de garage staan, allemaal Brits uit 1944. Achter in mijn tuin heeft in 1944 een Brits mitrailleurnest gezeten, bij het omspitten gewoon een paar honderd patronen gevonden. Toen ik afgelopen zomer de zijkant van mijn huis aan het voegen was vond ik allemaal granaatresten. Wat bleek, de Duitsers hadden op dat nest zitten schieten en hadden meerderemalen het huis geraakt. Toen ik een paar jaar geleden het dak aan het vervangen was vond ik ook al gesmolten granaatresten en de balken terug, staat allemaal in emmers in de garage. Na mijn dood ook allemaal gratis af te halennu is handel in scherpe patronen zeer zeker een misdrijf.
Wat wel leuk is, als je de patroon met een knijptang open draait en het kruit eruit doet, dan kan je daar heel mooi vuureffect mee verkrijgen, gewoon een stukje papier aansteken en op het kruit leggen, krijg je een beetje vuurwerk effect.
Jazeker, dat zijn de standaard 7.62 mm patronen. Ik heb die emmer al meer dan 30 jaar in huis staan, die zijn echt niet onstabiel, daarnaast kan ik ze allemaal opendraaien, maak ik ze meteen veilig mee, daar maak ik me echt geen zorgen om, daarnaast is mijn garage volledig brandveilig.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet je het kaliber toevallig?
Maar even serieus... ik zou die dingen ergens in een sloot kiepen of de jongens van de EOD even bellen, stel je hebt een keer brand in huis en die patronen (of resten ervan) worden gevonden dan kan je fluiten naar je verzekering. En ik kan me ook best voorspellen dat (bodemvondst) spul uit 1944 niet meer zo stabiel is.
Nou heb ik geen verstand van WWM maar ik gok zomaar dat je die dingen niet voorhanden mag hebben zonder speciale ontheffing.
Kinderachtigquote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef Thaboel het volgende:
Blijkt dus dat ze 2x bij mij int dorp een meet hebben gehouden... Als ze het weer hier doen: pre-tru-meet bij mij! Daarna tru-meet meedoen!
Heb er zelfs gereageerd
Zelfs als het kruit eruit is valt het nog onder strafrecht, dan kan je een boete krijgen en natuurlijk in beslag name van de munitie.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:22 schreef Nibb-it het volgende:
Dan lekker laten staan, misschien het kruit er uit halen. Ik weet niet precies hoe het zit met onklare munitie met punt, volgens mij moet de huls dan weer doorboord zijn of zo iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |