Gaarnequote:
Ik ben op dreef u_uquote:
Srandfeest idd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Met dit weer heb ik altijd zo'n zin in een festival, of strandfeestje.
Ik voel me gevleidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:20 schreef MiVer het volgende:
haha![]()
en om te ontsnappen aan de dingessen van dqod
ga ik even de westerschelde aantikken
haha
moet ook gebeuren
nee, grapje
ok ik doe niet aan het koningshuis gedoe
maar er is een queen
in het oosten
en zij heet: dqod
haha, tot later![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn schatje zit in vietnam.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:23 schreef MouzurX het volgende:
Waar is rietjesdrinker eig? Zie hem niet meer vaak in de sc?
Thailand, Maleisie, Singapore, Dubai en misschien Laos.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef MouzurX het volgende:
waar ging jij nou ook alweer naartoe?
Iedereen gaat op vakantie zeg... o wacht ik ook over 3 weken.
O ook echt meerdere plekken, ik vind dat maar niks eigenlijk.. reizen staat meestal gelijk aan stress en een vakantie moet juist stressloos zijn. Alhoewel langer dan een week op dezelfde plek ook weer saai wordt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thailand, Maleisie, Singapore, Dubai en misschien Laos.
Tegenstrijdig ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O ook echt meerdere plekken, ik vind dat maar niks eigenlijk.. reizen staat meestal gelijk aan stress en een vakantie moet juist stressloos zijn. Alhoewel langer dan een week op dezelfde plek ook weer saai wordt.
mooie plekken kun je maar beter van genieten want als je later nog eens terug gaat valt het alleen maar tegen....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tegenstrijdig ook.
Je komt er misschien maar 1 keer, dus kun je maar beter zoveel mogelijk plekken aandoen. En als het ergens wel super leuk is blijf je daar gewoon lekker, toch.
dat belgische is geen verrassing toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:41 schreef fyah het volgende:
Ik hoor van mijn moeder dat ik Oostenrijkse, Duitse, Nederlandse en Belgische genen heb.
Ja hoor, ga even 3 weken op dezelfde plek blijven als er nog een heel continent valt te ontdekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooie plekken kun je maar beter van genieten want als je later nog eens terug gaat valt het alleen maar tegen....
[..]
dat belgische is geen verrassing toch?
ja 3 weken is misschien wat overdreven maar een vriend van mij is bijvoorbeeld net terug van 3 maanden australië. hoop mooie dingen gezien enzo maar hij zou niet snel teruggaan. iets met dat het alleen maar tegen zou vallen vergeleken met de herinneringen die heeft van de eerste keer dat ie daar wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hoor, ga even 3 weken op dezelfde plek blijven als er nog een heel continent valt te ontdekken.
Wat nouquote:
Toffe eettijden heb jij.quote:
Ik was aan het kijken op de website van Lush en ik moest gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toffe eettijden heb jij.
Ik wil het liefst ook later eten, maar goed.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken op de website van Lush en ik moest gelijk aan jou denken
ja, ik vond het zelf ook heel gek.. maar misschien.. lekkere geurtjes, leuke naampjes en omdat jij zoveel had uitgegeven bij de drogisterij..quote:
Bohhhhhhhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn verstandskiezen getrokken worden.
aiii, hoeveel, waar en wanneer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn verstandskiezen getrokken worden.
Ik voel me een big spender nuquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, ik vond het zelf ook heel gek.. maar misschien.. lekkere geurtjes, leuke naampjes en omdat jij zoveel had uitgegeven bij de drogisterij..
Hier:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Auww en dezelfde vragen als hierbovenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Altijd als ik alleen moet eten, eet ik enorm laatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toffe eettijden heb jij.
Ik wil het liefst ook later eten, maar goed.
True thatquote:
Nou ja... je kookt tenminste nog voor jezelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd als ik alleen moet eten, eet ik enorm laatNiet zo goed voor je denk ik.. onregelmatige eettijden.
links en rechts?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2, beide boven in. 1 september.ik ben nu al zenuwachtig.
das eigenlijk heel slechtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja... je kookt tenminste nog voor jezelf.![]()
Eigenlijk niet, maar ik eet alleen 's avonds doordeweeks regelmatig.
Ontbijten doe ik eigenlijk niet en middageten alleen wanneer ik honger heb.
Ja links en rechts.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
links en rechts?
ik moest er 3boven en onder..
Ik zou soep en stoofpeertjes inslaan, verder komt het wel goed hoor
alleen het prikje van de verdoving voelt wat naar, maar als dat voorbij is is het goed
september pasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2, beide boven in. 1 september.ik ben nu al zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |