Wat nouquote:
Toffe eettijden heb jij.quote:
Ik was aan het kijken op de website van Lush en ik moest gelijk aan jou denkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toffe eettijden heb jij.
Ik wil het liefst ook later eten, maar goed.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken op de website van Lush en ik moest gelijk aan jou denken
ja, ik vond het zelf ook heel gek.. maar misschien.. lekkere geurtjes, leuke naampjes en omdat jij zoveel had uitgegeven bij de drogisterij..quote:
Bohhhhhhhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn verstandskiezen getrokken worden.
aiii, hoeveel, waar en wanneer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn verstandskiezen getrokken worden.
Ik voel me een big spender nuquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja, ik vond het zelf ook heel gek.. maar misschien.. lekkere geurtjes, leuke naampjes en omdat jij zoveel had uitgegeven bij de drogisterij..
Hier:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Auww en dezelfde vragen als hierbovenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
Altijd als ik alleen moet eten, eet ik enorm laatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toffe eettijden heb jij.
Ik wil het liefst ook later eten, maar goed.
True thatquote:
Nou ja... je kookt tenminste nog voor jezelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd als ik alleen moet eten, eet ik enorm laatNiet zo goed voor je denk ik.. onregelmatige eettijden.
links en rechts?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2, beide boven in. 1 september.ik ben nu al zenuwachtig.
das eigenlijk heel slechtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja... je kookt tenminste nog voor jezelf.![]()
Eigenlijk niet, maar ik eet alleen 's avonds doordeweeks regelmatig.
Ontbijten doe ik eigenlijk niet en middageten alleen wanneer ik honger heb.
Ja links en rechts.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
links en rechts?
ik moest er 3boven en onder..
Ik zou soep en stoofpeertjes inslaan, verder komt het wel goed hoor
alleen het prikje van de verdoving voelt wat naar, maar als dat voorbij is is het goed
september pasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
2, beide boven in. 1 september.ik ben nu al zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |