abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:49:33 #26
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96424286
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:39 schreef superkokje het volgende:
morgen allen
Ben er weer als eerste bij :P
En ik als tweede ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:10:35 #27
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_96425092
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!!!!!!!!!!
|:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7 :'( :'( :'(



Hoerenhackers STERF! }:| }:|
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_96425166
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:10 schreef versabommie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!!!!!!!!!!
|:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7 :'( :'( :'(

[ afbeelding ]

Hoerenhackers STERF! }:| }:|
je hebt een zwaar leven :Y
pi_96425207
de buurman heeft zijn gitaar ook weer gevonden 8)7
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:13:53 #30
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_96425223
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:12 schreef superkokje het volgende:

[..]

je hebt een zwaar leven :Y
psies! Ik bedoel er zijn meer dan zat jankballen in de derde wereld die zeiken over eten en drinken, of onderdrukte moslima's die gebukt gaan onder mensonterende sharia's maar niemand die fucking ook maar rekening doet houden met de getroffen PSN slachtoffers :(
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 11:18:47 #31
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96425413
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

psies! Ik bedoel er zijn meer dan zat jankballen in de derde wereld die zeiken over eten en drinken, of onderdrukte moslima's die gebukt gaan onder mensonterende sharia's maar niemand die fucking ook maar rekening doet houden met de getroffen PSN slachtoffers :(
Met 77 miljoen PSN-ers moet het toch wel mogelijk zijn om de hackers te kielhalen lijkt mij
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 11:19:42 #32
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96425450
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:13 schreef superkokje het volgende:
de buurman heeft zijn gitaar ook weer gevonden 8)7
Jij heb ook een zwaar leven :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:28:06 #33
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_96425833
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:18 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Met 77 miljoen PSN-ers moet het toch wel mogelijk zijn om de hackers te kielhalen lijkt mij
met 77 miljoen kunnen we ook gewoon duitsland binnenvallen... alleen het zijn wel voor het groootste gedeelte nerds ben ik bang _O-
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_96425964
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

psies! Ik bedoel er zijn meer dan zat jankballen in de derde wereld die zeiken over eten en drinken, of onderdrukte moslima's die gebukt gaan onder mensonterende sharia's maar niemand die fucking ook maar rekening doet houden met de getroffen PSN slachtoffers :(
_O- _O-
pi_96425994
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:19 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Jij heb ook een zwaar leven :)
[ afbeelding ]
^O^
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:32:09 #36
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_96426020
ook leuk...



Restepc! Het is vandaag nationale GRETTA-DAG!
Jaja mensen, de zesde mei, dan weet u het wel: Gretta-dag. Zoals elk jaar herdenken wij Gretta Duisenberg, de verzetsheldin ter waarde van ZES MILJOEN die dapper weerstand biedt tegen de onderdrukking van weerloze en lieve Palestijnen door die monsters van Israëliërs die alle Palestijnen in een hele grote pot willen gooien om er een feestmaal van te koken. Nou, eens zien wat de dode bomen te koppen hebben op deze Gretta-dag. Telegraaf: 'Gretta moreel failliet'. Volkskrant: 'Activistische Gretta ligt er helemaal uit'. Spits: 'Gretta haalt woede op de hals'. AD: 'Gretta verbolgen dat ze restaurant niet meer in mag'. Vrij Nederland: 'Gretta heeft gelijk, Palestijnen zijn lief!' Metro: 'Veel discussie over Gretta Duisenberg'. Haaretz: 'Have you seen this women? Big reward!' nrc.next: 'Hé, de kont van James en Pippa'. Enfin, het is duidelijk, deze zesde mei staat weer bol van de Gretta-activiteiten. Uw verslaggever vroeg Gretta zelf ook om een reactie en die luidt als volgt: "De berichtgeving heeft het karakter van een hetze gekregen. Ik was in het restaurant niet op de hoogte gesteld van de daar kennelijk gebruikelijke procedure rond het in acht nemen van de twee minuten stilte. Dat ik geen gehoor gaf aan het eerdere verzoek het restaurant te verlaten, had te maken met een reflex tegen dergelijke Israëlische intimidatie in de illegaal bezette Palestijnse Gebieden." Fijn zo. Dan kunnen de festiviteiten nu echt beginnen. Eerst fiets versieren, daarna bus opblazen en wedstrijdje geblinddoekt qasamraketten assembleren. Prettige zes mei, eet smakelijk en een fijne Gretta-dag!

bron± GeenStijl, BertBrussen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_96426219
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef versabommie het volgende:
ook leuk...

[ afbeelding ]

Restepc! Het is vandaag nationale GRETTA-DAG!
Jaja mensen, de zesde mei, dan weet u het wel: Gretta-dag. Zoals elk jaar herdenken wij Gretta Duisenberg, de verzetsheldin ter waarde van ZES MILJOEN die dapper weerstand biedt tegen de onderdrukking van weerloze en lieve Palestijnen door die monsters van Israëliërs die alle Palestijnen in een hele grote pot willen gooien om er een feestmaal van te koken. Nou, eens zien wat de dode bomen te koppen hebben op deze Gretta-dag. Telegraaf: 'Gretta moreel failliet'. Volkskrant: 'Activistische Gretta ligt er helemaal uit'. Spits: 'Gretta haalt woede op de hals'. AD: 'Gretta verbolgen dat ze restaurant niet meer in mag'. Vrij Nederland: 'Gretta heeft gelijk, Palestijnen zijn lief!' Metro: 'Veel discussie over Gretta Duisenberg'. Haaretz: 'Have you seen this women? Big reward!' nrc.next: 'Hé, de kont van James en Pippa'. Enfin, het is duidelijk, deze zesde mei staat weer bol van de Gretta-activiteiten. Uw verslaggever vroeg Gretta zelf ook om een reactie en die luidt als volgt: "De berichtgeving heeft het karakter van een hetze gekregen. Ik was in het restaurant niet op de hoogte gesteld van de daar kennelijk gebruikelijke procedure rond het in acht nemen van de twee minuten stilte. Dat ik geen gehoor gaf aan het eerdere verzoek het restaurant te verlaten, had te maken met een reflex tegen dergelijke Israëlische intimidatie in de illegaal bezette Palestijnse Gebieden." Fijn zo. Dan kunnen de festiviteiten nu echt beginnen. Eerst fiets versieren, daarna bus opblazen en wedstrijdje geblinddoekt qasamraketten assembleren. Prettige zes mei, eet smakelijk en een fijne Gretta-dag!

bron± GeenStijl, BertBrussen
dat wijf spoort niet.
Al ben ik het op sommige punten wel met haar eens
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 11:38:25 #38
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96426309
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:32 schreef versabommie het volgende:
ook leuk...

[ afbeelding ]

<knip>
bron± GeenStijl, BertBrussen
Ze heeft de FP ook weten te halen http://frontpage.fok.nl/c(...)-geile-gretchen.html
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:51:10 #39
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_96426899
En nog meer gezellig nieuws..

Al-Qa'ida bereidt nieuwe aanslag 11 september voor
vrijdag 6 mei 2011 10:37

Uit informatie gevonden in het huis van de zondag gedode terroristenleider Osama bin Laden blijkt dat terreurnetwerk Al-Qa'ida plannen heeft om op 11 september aanslagen op Amerikaanse passagierstreinen te plegen.

Het Franse persbureau AFP beschikt over een memo van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken waaruit dat blijkt.

In het huis van Bin Laden in Pakistan zijn verschillende handgeschreven notities gevonden waaruit blijkt dat de terroristenleider een mogelijke aanslag plande voor de tiende herdenking van 11 september. Volgens een document was het de bedoeling dat leden van Al Qa'ida een Amerikaanse passagierstrein zouden laten ontsporen, zodat de trein in een vallei of van een brug zou vallen.

Specifieke plannen
Het Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse zaken waarschuwt ervoor dat de verwachting is gebaseerd op 'de eerste berichten' en dat dit soort informatie 'misleidend of verkeerd kan zijn door snel veranderende situaties.'

Uit de memo van het ministerie blijkt verder dat Al-Qa'ida bezig was met het plannen van andere terroristische aanslagen. De plannen waren nog niet specifiek. 'Het is duidelijk dat de terreurbeweging bezig was met het plannen van aanslagen, maar we hebben geen recente informatie over mogelijke locaties of specifieke doelen,' aldus een woordvoerder van het ministerie.

Actieve rol
Volgens een anonieme medewerker van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA onthullen de gevonden documenten dat Bin Laden nog steeds een actieve rol speelde binnen Al-Qa'ida. 'Hij bleef vanuit zijn schuilplaats bezig met het plannen van aanslagen en wisselde ideeën uit met andere Al-Qa'ida-leiders over mogelijke doelwitten.'

Spionnen van de inlichtingendienst hielden de villa van Bin Laden maandenlang vanuit een geheim adres in de gaten. Zij moesten bijhouden wie er regelmatig in het huis waren, hoe de terroristenleider de dag doorbracht en waar de bewoners over spraken, zo schrijft de Amerikaanse krant The Washington Post.

Respectvol
De Amerikaanse president Obama bezocht donderdag Ground Zero in New York, waar op 11 september 2001 de Twin Towers instortten na een terreuraanslag. Hij zegt in een interview met de Amerikaanse zender CBS dat de Navy-Seals die Bin Laden doodden, respectvol met het lichaam van hun slachtoffer zijn omgegaan.

Volgens Obama is, na overleg met de experts, besloten de terroristenleider een zeemansgraf te geven. 'Wij hebben er duidelijk meer zorg aan besteed dan Bin Laden heeft gedaan toen hij drieduizend mensen om het leven bracht', zegt de president in het interview dat zondag wordt uitgezonden.

bron: Elsevier
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_96437446
en weer thuis :)
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 15:58:23 #41
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96437521
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef superkokje het volgende:
en weer thuis :)
:) mooi zo na dat lange wachten, en goedgekeurt?
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96437578
yep
heb uitstel van executie. hoef niet meer terug *O* *O* *O*
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 16:00:23 #43
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96437605
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:59 schreef superkokje het volgende:
yep
heb uitstel van executie. hoef niet meer terug *O* *O* *O*
*O* jippie w/
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96439538
en de strijk is ook weer klaar 8)7
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 16:50:31 #45
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96439755
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
en de strijk is ook weer klaar 8)7
Moet ik ook nog doen -O-
Zit verdikkie de hele middag te kloten met mijn nieuwe telefoon, is nu de conclusie van kpn dat ie gewoon niet werkt (kan geen netwerk vinden) -O-
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96439934
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Moet ik ook nog doen -O-
Zit verdikkie de hele middag te kloten met mijn nieuwe telefoon, is nu de conclusie van kpn dat ie gewoon niet werkt (kan geen netwerk vinden) -O-
mooi spul he die nieuwerwetse dingen _O- _O-
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 16:56:48 #47
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96440026
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:54 schreef superkokje het volgende:

[..]

mooi spul he die nieuwerwetse dingen _O- _O-
helemaal niet dus.... moet morgen maar weer terugbellen want de order is nog niet helemaal afgehandeld dus kan dat kreng ook nog niet retoursturen :P
Gaat dus weer een weekje duren -O-
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96440174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

helemaal niet dus.... moet morgen maar weer terugbellen want de order is nog niet helemaal afgehandeld dus kan dat kreng ook nog niet retoursturen :P
Gaat dus weer een weekje duren -O-
daarom koop ik dus in de winkel :P
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 17:03:06 #49
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96440332
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef superkokje het volgende:

[..]

daarom koop ik dus in de winkel :P
das een goed idee van je.... Ik ga morgenochtend ff naar primafoon, zullen die krengen wel op voorraad hebben denk ik. Kunnen ze meteen het sim-kaartje overzetten en kijken of ie werkt
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96440414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

das een goed idee van je.... Ik ga morgenochtend ff naar primafoon, zullen die krengen wel op voorraad hebben denk ik. Kunnen ze meteen het sim-kaartje overzetten en kijken of ie werkt
zo heel af en toe heb zie ik nog wel eens het licht :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')