Geen idee, maar wat heeft dat met dit jaar te maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar ook niet. 2007 ook niet. 2004 ook niet
Ja, is ook wel leuk voor de mensen die niet in/bij een kroeg willen op het Leidse, maar ik verwacht niet dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat heeft dat met dit jaar te maken?
Besides, als men één ding geleerd heeft van het afgelopen WK...
Blijft toch grappig dat Jiskefet het mooiste lied over Ajax heeft gemaakt.quote:
Nog niet gezien neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:04 schreef Nober het volgende:
Ik heb net een interview van Frank de Boer in m'n mail gezien, misschien is het hier al gepost.
''I must be a father figure'' op FIFA.com
Ja klopt, van beide is het redelijk incidenteel. Maar tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja zolang de consequenties een geclosed topic zijn en opnieuw beginnen dien je maar te luisteren.
Overigens zei iemand vandaag niet te begrijpen dat Porto wel een finale kon bereiken (En de hele scout discussie ontstond), maar wat dacht je van Braga
. Volgens mij hebben die geen hoger budget en lijkt het mij ook sterk dat ze de beste Zuid-Amerikaanse talentjes kunnen weghalen met de concurrentie van Porto, Benfica en Lissabon.
Van Porto niet van Braga zeker wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja klopt, van beide is het redelijk incidenteel. Maar toch
Vorig jaar was Porto slecht. Als Ajax in de vorm was van de 2e seizoenshelft van Vorig jaar hadden ze de EL ook kunnen winnen. Maar ze kregen die vorm pas na Juventus.quote:
Toch zet het je aan het denken. Wat als Ajax zich een heel jaar puur en alleen op de Europacup zou richten. Zou het Ajax ook lukken?quote:
En als Vertonghen niet 2x had gebukt ipv weg te koppen lagen er zelfs in die confrontatie genoeg kansen op doorgaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar was Porto slecht. Als Ajax in de vorm was van de 2e seizoenshelft van Vorig jaar hadden ze de EL ook kunnen winnen. Maar ze kregen die vorm pas na Juventus.
Omdat nummertje #1540 binnen een dag alweer vol was ging ik er vanuit dat het al gepost was in nummertje #1539, maar ik zocht niet zo ver terug te kijken.quote:
De laatste tijd is elke topic van Ajax wel binnen een dag volquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat nummertje #1540 binnen een dag alweer vol was ging ik er vanuit dat het al gepost was in nummertje #1539, maar ik zocht niet zo ver terug te kijken.
Braga staat 4de en gelijk met de nummer 3 (Sporting)... wel 35 punten achter Porto en 14 achter Benfica.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Het is bij ploegen als Braga en Schalke het een of het ander of heel goed in Europa of in de competitie.
Daarom zeg ik ook zou Ajax dit ook kunnen indien ze een heel seizoen puur en alleen in het teken van de Europacup zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
Het is bij ploegen als Braga en Schalke het een of het ander of heel goed in Europa of in de competitie.
Nou ja, normaal komen ze ook niet superver, meestal 8e finales CL of zo.quote:
Ik ben extatisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
Het mag hier niet meer over off-topic onzin en voila het topic is dood ik hoop dat de mods blij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |