abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96415923
Hallo,

Ik ben Bjorn en ik ben bijna 21 jaar oud. Ik vier mijn verjaardag niet omdat ik niemand kan en wil uitnodigen, ik kan alleen mijn familie uitnodigen maar daar geef ik niet zo veel om. Ik heb geen vrienden, ik heb ze wel gehad, maar nu niet meer. Zo had ik Bart, tot de eerste klas was hij mijn beste vriend, ondanks wat er gebeurd is tussen ons, hield ik van hem.

In de eerste kwam ik Michel tegen, al vanaf ongeveer de eerste dag dat we elkaar zagen waren we vrienden. Ik vroeg of ik erbij mocht zitten, we kwamen voor de eerste dag middelbare school en ik moest toch ergens zitten. Er zaten 2 jongens aan 1 tafel en ze vonden het oke. Ik kwam later ook bij Michel in de klas te zitten. Niels zat ook bij ons in de klas, eerst vonden Michel en ik Niels een sukkel, maar later zagen we in dat het een toffe gast is. De vriendschap met Michel was voor mij heel diep, ik liep daar de deur plat, ik kwam daar elke dag. Michel kwam niet zo vaak bij mij over de vloer, misschien wel omdat ik nooit iemand uitnodigde omdat ik me schaam voor me huis. Michel en ik hadden veel gemeen; Gamen, computers, tafelvoetbal, ajax. De vriendschap met Michel hield ongeveer stand tot begin de derde klas. Michel en ik gingen allebei terug naar een lager niveau en Michel koos voor techniek terwijl ik voor zorg koos en we groeide steeds meer uit elkaar. Niels en ik spraken elkaar vaak alleen op school, we woonde ver van elkaar vandaan. Maar dat weerhield ons niet, we gingen leuke dingen doen zoals naar de stad en naar de bioscoop, ook praatte we over meisjes. Het was altijd wel leuk met zn drietjes. Niels kwam dus in een andere klas terwijl Michel en ik ook naar een andere klas gingen. Niels bleef in mn oude klas zitten, wel gingen we alle drie over naar de derde klas. Ik zat in de pauze nog vaak bij mn oude klasgenootjes terwijl Michel bij zn nieuwe klas zat, ik had niet zo’n click met mn nieuwe klas. Vervolgens bleef Niels zitten en kreeg een hele nieuwe klas, hier zaten blijkbaar ook leuke jongens in voor Niels, want hij ging met ze op vakantie en weet ik veel wat nog meer. Niels studeert nu in Zwolle, hij wilt Stuart worden. Ik ben een eenling, ik heb geen echte band met mn ouders. Wel heb ik op veldvoetbal gezeten tot mn 20ste, hier kwamen wel jongens uit waar ik mee om ging, maar niet meer dan bij voetbal. Bij mijn laatste voetbalclub was het iets meer, zo ben ik met ze naar ajax gegaan, en heb ik me ook echt vermaakt tijdens het weekendje belgie met mn oude voetbal team. Ik ben gestopt met veldvoetbal omdat ik geen tijd meer had omdat ik onregelmatig werk. Ik heb via mn oude voetbalclub wel contact gehad met John, ik ging vaak met hem uit eten, het was wel gezellig, maar naar een tijd ging hij raar doen, ik had geen zin meer in deze vriendschap. Bij mn supermarkt baantje heb ik het zelf verpest, niet dat ik hier vrienden had, meer leuke mensen waar je het wel mee vol hield om mee te werken. het was gezellig me ze. en nog steeds wel als ik in de supermarkt kom en ze werken er nog.
Ik zit in Elst op school, dat ligt bij Arnhem, niet bepaald vlakbij Apeldoorn, niet dat het super ver weg is maar je bent toch afhankelijk van de auto of het ov. Ik heb ook wel leuke jongens in mijn klas, maar ze wonen te ver weg en ik mag ze, maar ik zou ze niet mijn diepste geheimen willen vertellen, ik denk ook niet dat de jongens die in mijn klas zitten, het zijn er 3, echt op mij zitten te wachten als vriend. Gelukkig heb ik een vriendin, dankzij haar kom ik nog wel is van mn kamer af. Niet dat ik een kluizenaar ben, maar welk nut heeft het? Ik ga naar school, stage, waar moet ik nog meer voor naar buiten gaan? Jammer is alleen dat ze ver van me weg woont en alleen in het weekend bij mij is. Het is ook niet dat ik haar als vriend wil, ze is mijn relatie, ik wil met mijn vriend dingen bespreken over mn relatie, nu kan ik dat bij niemand.

Ik heb een hamster, haar naam is Friedel, soms als ik ergens mee zit praat ik tegen haar, ze zegt dan wel niks terug maar het lucht lichtelijk op. Ook is ze lekker zacht en houdt van mij, denk ik.

Ik wil een goede vriend, of een clubje vrienden die voor mij door het vuur gaan, waar ik ook voor het vuur wil gaan. Een jongen waar ik van hou, zonder er verliefd op te zijn, een echte soul mate, iemand die is als je huid, waar ik bij kan zijn met mijn problemen over mijn vriendin of over weet ik veel wat allemaal. Dat mis ik enorm in mijn leven.
De klootzak
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:10:01 #2
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_96416366
Pfff ik heb nog nooit een man zo over een vriendschap horen praten met een andere man, al helemaal niet op jouw leeftijd..weet je zeker dat je niet nog uit de kast moet komen??
doei
pi_96416533
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff ik heb nog nooit een man zo over een vriendschap horen praten met een andere man, al helemaal niet op jouw leeftijd..weet je zeker dat je niet nog uit de kast moet komen??
Ik ben hetero, 100%. Ik denk dat iedereen van binnen zulke vrienden wilt?
De klootzak
pi_96416621
Ik snap echt helemaal wat je bedoeld, een hamster is lief en leuk en zacht, maar voldoet op zulke momenten niet helemaal.

Ik zou voor een papegaai gaan!! ^O^
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_96416659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef Kip62 het volgende:
Ik ben hetero, 100%. Ik denk dat iedereen van binnen zulke vrienden wilt?
Nee, ik ben het dan ook volledig eens met wat Bolletje zegt.
pi_96416668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:15 schreef Aarsjeuk het volgende:
Ik snap echt helemaal wat je bedoeld, een hamster is lief en leuk en zacht, maar voldoet op zulke momenten niet helemaal.

Ik zou voor een papegaai gaan!! ^O^
papegaaien zijn wel cool! Ben allen allergisch.:(
De klootzak
pi_96416675
Ik weet niet of die reactie van Bolletje.. tegen TS onaardig bedoeld was of niet, daarom ga ik daar niet verder op in. Ik denk in de eerste plaats dat het goed is dat je een goede band met je huisdier hebt. Huisdieren kunnen niet terugpraten en hebben eenvoudige behoeftes en eenvoudig herkenbare emoties waardoor je daar ook snel en goed mee kunt omgaan. Ik denk dat het in de eerste plaats ook belangrijk is dat je je activiteiten bedenkt die je leuk vindt om buiten te doen. Als je op school of op je stage geen vrienden kunt maken waarbij de band blijft en niet verdwijnt, kan iets dergelijks als een vereniging misschien een oplossing bieden. Ook kan het handig zijn om via internet contact te zoeken met mensen die vergelijkbare interesses hebben en daarmee proberen om in real life een band te creëeren. Ik denk ook dat je de manier waarop je jezelf uit moet veranderen, omdat ik wel kan begrijpen dat het bij sommigen overkomt dat je homoseksueel bent op deze manier, terwijl je gewoon hetero bent. Veel succes.
pi_96416679
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef Bolletje... het volgende:
100% Eens...

Vraag het Friedel maar!
pi_96416711
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, ik ben het dan ook volledig eens met wat Bolletje zegt.
Wat? of ik nog uit de kast moet komen?
Ik weet toch wel van mij zelf of ik uit de kast moet komen of niet, in mijn geval kan ik er lekker in blijven zitten.
En ik verwoord het wellicht anders dan andere?
De klootzak
pi_96416745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Kip62 het volgende:
Ik weet toch wel van mij zelf of ik uit de kast moet komen of niet, in mijn geval kan ik er lekker in blijven zitten.
Laat ik het zo zeggen, menig gay drukt zich "mannelijker" uit dan jij doet. :D
pi_96416776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:18 schreef Kip62 het volgende:

[..]

Ok ok... Je schrijft als een soort modern kasteelromannetje. Heel apart!

pi_96416821
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, menig gay drukt zich "mannelijker" uit dan jij doet. :D
Dan is dat dan maar zo, ik heb beschreven wat ik voel.
Ik denk niet dat mannen/jongens gelijk in het hokje gay gepraat moeten worden terwijl ze 'gevoeliger?' zijn dan andere. Het is niet dat ik een verwijft iemand ben, maar misschien nekt me wel zo?
De klootzak
pi_96416894
Is het bijvoorbeeld 'gay' dat ik net best een traantje heb gelaten toen ik dit scheef?
Ik besef me wat ik mis.
De klootzak
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:24:14 #14
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_96416901
Naja, je hebt wel een relatie en een opleiding dus dat doe je wel goed :) verder weet je nooit wanneer je een vriend tegenkomt.
pi_96416917
Opzouten

[ Bericht 88% gewijzigd door Re op 06-05-2011 00:49:17 ]
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_96416929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:24 schreef Kip62 het volgende:
Is het bijvoorbeeld 'gay' dat ik net best een traantje heb gelaten toen ik dit scheef?
Ik besef me wat ik mis.
Maakt het veel uit als je gewoon echte liefde voor je vriendin voelt? Daar gaat het toch om, als je iets voor jongens/mannen zou voelen zou je dat waarschijnlijk al wel gemerkt hebben.
pi_96416947
Ik vind je wel lief hoor, TS. :) Dat je dingen niet heel mannelijk beschrijft doet er niet toe lijkt me.
pi_96416959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind je wel lief hoor, TS. :) Dat je dingen niet heel mannelijk beschrijft doet er niet toe lijkt me.
Dankje:)
De klootzak
pi_96417022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:25 schreef Decisions het volgende:

[..]

Maakt het veel uit als je gewoon echte liefde voor je vriendin voelt? Daar gaat het toch om, als je iets voor jongens/mannen zou voelen zou je dat waarschijnlijk al wel gemerkt hebben.
Ja in dat opzicht mis ik helemaal niets. Ben zeer tevreden met d'r. En ik hou ook oprecht van haar.
De klootzak
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:28:22 #20
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96417029
ja maak je geen zorgen hoor kip,,,,,een vriend ( mannelijk ) kan zijn als een broer of vader.......dat kan je gewoon gaan missen op een moment in je leven......

is nix homoachtigs aan ( nou ja ha ah wel een beetje mischien ha ha maar niet heel erg dus )
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:29:02 #21
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_96417047
Ik bedoelde het ook niet lullig, maar op de manier waarop jij over die vriendschappen met jongens praat..tja ik denk gewoon dat je misschien te hoge eisen stelt??
doei
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:30:13 #22
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96417083
een vriend in het leven kan je ook doen groeien hey>> naar succes toe
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96418393
Hij wil niet Stuart worden, maar steward :P Die ook vaak gay zijn.Maar afgezien daarvan, kan je niet in de buurt van je opleiding gaan wonen? Zodat je wel veel bij ze in de buurt bent, ik weet niet wat ze verder voor sociale dingen samen ondernemen. En wel gaan sporten.
pi_96418861
Ga vrienden zoeken, hamsters gaan en vergaan, ze leven niet lang. Vrienden leven langer, ga uit, sporten, zoek een hobby die je met mensen samen kan doen. Zolang je maar nieuwe mensen ontmoet. Je leert die mensen beter kennen, en uiteindelijk worden het vrienden.

Hoe wil je verder gaan als je hamster binnenkort dood gaat?
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_96420300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:39 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ja ik bedoel met faiet als je drie ton veliest in een jaar tijd

dat ken je toch wel dat gevoel?
je bedoelt failliet, faiet is een naam van een turk.

anyway om terug te komen op het topic. Waarom wil je perse mannelijke vrienden. Waarom vier je je verjaardag niet met je vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')