Hallo,
Ik ben Bjorn en ik ben bijna 21 jaar oud. Ik vier mijn verjaardag niet omdat ik niemand kan en wil uitnodigen, ik kan alleen mijn familie uitnodigen maar daar geef ik niet zo veel om. Ik heb geen vrienden, ik heb ze wel gehad, maar nu niet meer. Zo had ik Bart, tot de eerste klas was hij mijn beste vriend, ondanks wat er gebeurd is tussen ons, hield ik van hem.
In de eerste kwam ik Michel tegen, al vanaf ongeveer de eerste dag dat we elkaar zagen waren we vrienden. Ik vroeg of ik erbij mocht zitten, we kwamen voor de eerste dag middelbare school en ik moest toch ergens zitten. Er zaten 2 jongens aan 1 tafel en ze vonden het oke. Ik kwam later ook bij Michel in de klas te zitten. Niels zat ook bij ons in de klas, eerst vonden Michel en ik Niels een sukkel, maar later zagen we in dat het een toffe gast is. De vriendschap met Michel was voor mij heel diep, ik liep daar de deur plat, ik kwam daar elke dag. Michel kwam niet zo vaak bij mij over de vloer, misschien wel omdat ik nooit iemand uitnodigde omdat ik me schaam voor me huis. Michel en ik hadden veel gemeen; Gamen, computers, tafelvoetbal, ajax. De vriendschap met Michel hield ongeveer stand tot begin de derde klas. Michel en ik gingen allebei terug naar een lager niveau en Michel koos voor techniek terwijl ik voor zorg koos en we groeide steeds meer uit elkaar. Niels en ik spraken elkaar vaak alleen op school, we woonde ver van elkaar vandaan. Maar dat weerhield ons niet, we gingen leuke dingen doen zoals naar de stad en naar de bioscoop, ook praatte we over meisjes. Het was altijd wel leuk met zn drietjes. Niels kwam dus in een andere klas terwijl Michel en ik ook naar een andere klas gingen. Niels bleef in mn oude klas zitten, wel gingen we alle drie over naar de derde klas. Ik zat in de pauze nog vaak bij mn oude klasgenootjes terwijl Michel bij zn nieuwe klas zat, ik had niet zo’n click met mn nieuwe klas. Vervolgens bleef Niels zitten en kreeg een hele nieuwe klas, hier zaten blijkbaar ook leuke jongens in voor Niels, want hij ging met ze op vakantie en weet ik veel wat nog meer. Niels studeert nu in Zwolle, hij wilt Stuart worden. Ik ben een eenling, ik heb geen echte band met mn ouders. Wel heb ik op veldvoetbal gezeten tot mn 20ste, hier kwamen wel jongens uit waar ik mee om ging, maar niet meer dan bij voetbal. Bij mijn laatste voetbalclub was het iets meer, zo ben ik met ze naar ajax gegaan, en heb ik me ook echt vermaakt tijdens het weekendje belgie met mn oude voetbal team. Ik ben gestopt met veldvoetbal omdat ik geen tijd meer had omdat ik onregelmatig werk. Ik heb via mn oude voetbalclub wel contact gehad met John, ik ging vaak met hem uit eten, het was wel gezellig, maar naar een tijd ging hij raar doen, ik had geen zin meer in deze vriendschap. Bij mn supermarkt baantje heb ik het zelf verpest, niet dat ik hier vrienden had, meer leuke mensen waar je het wel mee vol hield om mee te werken. het was gezellig me ze. en nog steeds wel als ik in de supermarkt kom en ze werken er nog.
Ik zit in Elst op school, dat ligt bij Arnhem, niet bepaald vlakbij Apeldoorn, niet dat het super ver weg is maar je bent toch afhankelijk van de auto of het ov. Ik heb ook wel leuke jongens in mijn klas, maar ze wonen te ver weg en ik mag ze, maar ik zou ze niet mijn diepste geheimen willen vertellen, ik denk ook niet dat de jongens die in mijn klas zitten, het zijn er 3, echt op mij zitten te wachten als vriend. Gelukkig heb ik een vriendin, dankzij haar kom ik nog wel is van mn kamer af. Niet dat ik een kluizenaar ben, maar welk nut heeft het? Ik ga naar school, stage, waar moet ik nog meer voor naar buiten gaan? Jammer is alleen dat ze ver van me weg woont en alleen in het weekend bij mij is. Het is ook niet dat ik haar als vriend wil, ze is mijn relatie, ik wil met mijn vriend dingen bespreken over mn relatie, nu kan ik dat bij niemand.
Ik heb een hamster, haar naam is Friedel, soms als ik ergens mee zit praat ik tegen haar, ze zegt dan wel niks terug maar het lucht lichtelijk op. Ook is ze lekker zacht en houdt van mij, denk ik.
Ik wil een goede vriend, of een clubje vrienden die voor mij door het vuur gaan, waar ik ook voor het vuur wil gaan. Een jongen waar ik van hou, zonder er verliefd op te zijn, een echte soul mate, iemand die is als je huid, waar ik bij kan zijn met mijn problemen over mijn vriendin of over weet ik veel wat allemaal. Dat mis ik enorm in mijn leven.
De klootzak