Dat is een ordinaire snol! Dit is een mooie vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pak maar uit zou ik zeggen.
Neeheeee!quote:
Is dat niet die Lost-chick? Altijd als ik die zie, denk ik Oh ja, dat vind Godt een lekker wijf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ordinaire snol! Dit is een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Ik zie m niet, maar ik weet wie het is en dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Juh. Maar zij komt echt niet bij ons langsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb bij mij niets te maken met servers en databases en programmeertalen. Het is een Software-as-a-Service pakket, dus de leverancier draagt daar allemaal zorg voor. Dus voornamelijk configureren en praten met de functionele eigenaren over te verbeteren zaken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanuit m'n studie een minibeetje gehad. En bij defensie een beetje sql.
Hier gaat het even een stukje verder natuurlijk (vooral php).
Maar het is vooral de omgeving waarin je werkt, ineens alles in de commandoprompt te doen. Al die commando's leren.. weten hoe te wijzigingen en dan ook nog eens gelijk alles op de productiedatabase, omdat de testomgeving eruit ligt
Understatement van de eeuw!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet die Lost-chick? Altijd als ik die zie, denk ik Oh ja, dat vind Godt een lekker wijf.
We geven haar een bon van de Intratuin, ze is momenteel bezig de tuin helemaal op te knappen en zo. Dus dan kan ze zelf op onze kosten planten en bloemen e.d. uitzoeken.quote:
Ik heb ook niet altijd inspiratie en zeker niet als het op moeders aankomt en daarom vraag ik altijd wat ze wil hebben. Ze heeft altijd wel iets. Vaak ook planten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
We geven haar een bon van de Intratuin, ze is momenteel bezig de tuin helemaal op te knappen en zo. Dus dan kan ze zelf op onze kosten planten en bloemen e.d. uitzoeken.
Owja dat gebeurd hier ook nog een beetje, ze hebben niet alles in eigen beheer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef STING het volgende:
[..]
Heb bij mij niets te maken met servers en databases en programmeertalen. Het is een Software-as-a-Service pakket, dus de leverancier draagt daar allemaal zorg voor. Dus voornamelijk configureren en praten met de functionele eigenaren over te verbeteren zaken.
Jeugdsentiment is toch per definitie leuk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de Greatest Hits van 2 Unlimited gedownload (waarom nu pas) en ik vind het oprecht leuk jeugdsentiment.
Als er een strik om zit dan geef je het weg. De enige vrouwen die je weg zou willen geven zijn matige vrouwen. Ergo: Er zijn geen plaatjes van mooie vrouwen met een strikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zocht er 1 met een strik en had daarbij niet echt keuze uit verschillende dames.
No no no no nooo nooooo nono noooo nooo no no there's no limit!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de Greatest Hits van 2 Unlimited gedownload (waarom nu pas) en ik vind het oprecht leuk jeugdsentiment.
Damn nostalgie.. ga je zo ook Ace of Base e.d. downloadenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar dan niet in de trant van hihi dat is leuk, maar ohjadatvondikvroegerzo'ntofnummer!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is toch per definitie leuk?
Mijn moeder kent de namen nooit en verandert zelfs op het laatste moment nog van gedachten. Dan is een bon een betere optiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet altijd inspiratie en zeker niet als het op moeders aankomt en daarom vraag ik altijd wat ze wil hebben. Ze heeft altijd wel iets. Vaak ook planten.
Dan ga ik zelf naar het tuincentrum en haal ik daar wat ze nodig heeft. Dat zijn nooit dingen die ik zelf kan bedenken maar ik sta niet met lege handen.
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is toch per definitie leuk?
True.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee![]()
barbapapa en the a-team zijn lang niet zo leuk meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |