Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vier het al jaren niet en weet nog kadootjes te bedenken.
Haha zo'n lekkere reactie van ouders..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:40 schreef Mystikvm het volgende:
Antwoord van mijn moeder als ik vroeger wilde weten waarom er geen kinderdag is:
"Het is elke dag al kinderdag!"
Bos bloemen doet het altijd goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoekenquote:
Misschien komen we jullie dan nog wel tegen, m'n ma en ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoeken
Ah, kijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gaan dit jaar voor een bon van de intratuin, ma is bezig met de tuin, dus ze kan lekker plantjes uitzoeken
Jij gaat helemaal in Enschede plantjes uitzoeken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien komen we jullie dan nog wel tegen, m'n ma en ik
Wat van ver komt is lekker, of misschien in dit geval groenerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal in Enschede plantjes uitzoeken?
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat van ver komt is lekker, of misschien in dit geval groener
Bij jeweetwel & dinges?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man is niet bij mij dan, vind ik echt niet erg, maar toen ik hoorde waar hij wel is, was dat wel even slikken..
Where else...quote:
haha moet direct denken aan die "mensen met harken als handen en voeten"..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
ik maak een tekening, vroeger was ze daar ook blij mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Onder het mom van 'nostalgie'?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Dat is me dan weer iets te ver eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnenIn dat geval is Duitsland ook leuk
Wat van ver komt is groener, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is me dan weer iets te ver eigenlijk
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt een stuk moeilijker als je het wel al jaren 'viert'.
Ik vond jouw keuzes nou niet bepaald overlopen van creativiteit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.
Dan kan ik het blijkbaar niet. Ik vind het moeilijk ieder jaar iets nieuws te verzinnen. Met verjaardagen net zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met of je kadootjes kan kopen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |