ja daarom woon ik nu in de kerktoren...hoop verdiepingen voor mezelf...de ruimtequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar jij wilde vrijuit uitzicht alom, heb je alleen maar in de kerktoren..... 'k heb nog geen idee wie het gemeentehuis gaat bewonen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tegen, stem pas voor als we ook football kunnen spelen
wie sponsort? mamajo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, dan monteren we een camera met zoomlens op je balustrade.
Nóg beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben trouw aan mijn team
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Go Saeftinghe Falcons [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben trouw aan mijn team
[ afbeelding ]
slaapt in de camper op zijn boerencamping met vrienden van hem.... leeft nog wel maar te druk voor onsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
waar is bolletje eigenlijk? tijd niet gezien?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben trouw aan mijn team
[ afbeelding ]
Die heeft visite, vrienden uit Nederland zijn over.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:45 schreef Stability het volgende:
waar is bolletje eigenlijk? tijd niet gezien?
das waar ja, en mamajo is niet welkom gewoon, wij hoeven geen plastische chirugie !! wij zijn puur natuur !!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De gemeente natuurlijk, het is voor algemeen belang toch?
mamajo krijgt toch geen vestigingsvergunning voor ons dorpquote:
hahaa ok ...gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
slaapt in de camper op zijn boerencamping met vrienden van hem.... leeft nog wel maar te druk voor ons
Absoluut! Geen siliconen bekstekkers, doen we de stadspoort niet voor open.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef Stability het volgende:
[..]
das waar ja, en mamajo is niet welkom gewoon, wij hoeven geen plastische chirugie !! wij zijn puur natuur !!
ow wat leuk...met pasen had ie ook familiebezoekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft visite, vrienden uit Nederland zijn over.
echt niet !!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mamajo krijgt toch geen vestigingsvergunning voor ons dorp
Klopt, oom en tante met nichtje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ow wat leuk...met pasen had ie ook familiebezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |