Thanks lees wel alles he ook de cossenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar de schildpad won het wél van de haas hoor !.....
Gewoon rustig mee gaan, en je geen zorgen maken als je een berichtje mist. SC gaat nu ook wel weer ff erg hard
Saeftinghequote:
en ik woon boven in de kerktoren....469 traptreden, en geen lift gelukkigquote:
quote:
oei ja ! kijk uit he, niet gaan gooien vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef danilel het volgende:
[..]
ben al aan de rode wijn bezig (oppassen met mn gordijnen)
Ik woon aan de Neptunuskade 2, lekker uitkijken over het water.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef Stability het volgende:
[..]
en ik woon boven in de kerktoren....469 traptreden, en geen lift gelukkig
moet je ook niet vanuit de kelder komen hè,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef Stability het volgende:
[..]
en ik woon boven in de kerktoren....469 traptreden, en geen lift gelukkig
danilel, ook de weg gevondenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef danilel het volgende:
[..]
ben al aan de rode wijn bezig (oppassen met mn gordijnen)
Steek er ook eentje opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, want ik had het lekker toch gedaan als het niet mocht
ben al blij dat ik ze toen heb schoongekregenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef Stability het volgende:
[..]
oei ja ! kijk uit he, niet gaan gooien vandaag
ik lekker over het hele dorp, inclusief het waterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik woon aan de Neptunuskade 2, lekker uitkijken over het water.
daar staat mn fietsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je ook niet vanuit de kelder komen hè,
mag wel denk ik... want ik krijg geld terug van de BDquote:
proostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:39 schreef danilel het volgende:
[..]
ben al blij dat ik ze toen heb schoongekregen
Deze wijn is een Olga raffault 1994 chinon
Slaap lekker Ceetje!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik ga er weer de pannen opgooien, morgen weer werken en dus weer vroeg op.![]()
Welterusten allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
Voetballenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij wel! Waarom heb je zoveel ruimte nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |