Zou ie willen. Ik denk dat TS ook een slachtoffer van pesten is maar dat op deze manier probeert te verbergen.quote:
Het tweede Socioshaakje niet kunnen doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan wat volwassener bent geworden en niet meer denkt dat een gebrek aan empathie `stoer` is.
Jij weet tenslotte hoe het is om te worden gepest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Ferdii het volgende:
Zo sterk dat ze iswat een jankerd
kan me voorstellen dat zij gepest is vroeger
Ik werd ook wel eens gepest omdat ik de enige Turk was, turkie turkie onderjurkie zeiden ze dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
heb nooit mensen gepest zonder reden hoor, dus mij hoef je niet om te praten.
Maar kindjes deden kak tegen mij omdat ik een van de weinige kiddies was met zwart haar op een vrij witte school en ook nog klein was. Fucking boeiend. Ik ging toen ook niet lopen janken als een zielig wijf en ik snap eigenlijk ook niet dat er mensen zijn die er dan zo lang last van hadden.
Beter los je het op bij de kindjes of de mensen die nu nog op hun werk worden gepest dan dat je zielige lui op tv laat zien zodat mensen ze kunnen uitlachen.
Nou pest je me weer, ik ga nu nog naar RTL 4 schrijven! En Geert! Die moet hier iets aan doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Gewoon slappe ouders.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
FF serieus ... die kinderen nu op tv ....
Discipline bijbrengen.. Slaan !
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou pest je me weer, ik ga nu nog naar RTL 4 schrijven! En Geert! Die moet hier iets aan doen!
Laat me weten of ik uitgenodigt ben voor het programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
True, true.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja maar dat is toch echt zo... als je dat gelijk vanaf het begin kort houd gebeuren zulk soort dingen echt niet hoor
Woordkunstenaars en toekomstig meesterdichters slaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens gepest omdat ik de enige Turk was, turkie turkie onderjurkie zeiden ze dan.
En ook wel eens echte klappen, maar ik had nogal een vroege groeispurt dus daarna deelde ik de tikken uit.
ze noemden mij eskimo omdat ik een winterjas had met een bontkraag-capuchon..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik werd ook wel eens gepest omdat ik de enige Turk was, turkie turkie onderjurkie zeiden ze dan.
En ook wel eens echte klappen, maar ik had nogal een vroege groeispurt dus daarna deelde ik de tikken uit. En op de middelbare school was er helemaal niets aan de hand.
Dus ja, je hebt het zelf in de hand. Gewoon sterk zijn en niet altijd de slachtoffer spelen zoals dit wijf wel deed. Die jongens ouwehoerden waarschijnlijk met iedereen.
Is goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat me weten of ik uitgenodigt ben voor het programma
niet omdat je raciale trekjes gemeen heb met de Inuit ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze noemden mij eskimo omdat ik een winterjas had met een bontkraag-capuchon..
[ afbeelding ]
en obvious had je op de middelbare verschillende.. heule gemene.. kampen.
fixedquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wachten tot de 1e fokker langs komt.
Mogelijk personen zijn:
Paul
Netsplitter
Swarmahoer
Remlof
Yvonne
Tong80
Ohja, die pestkoppen heb je ook nog, die gaan pesten als iemand gedurfd is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
ze noemden mij eskimo omdat ik een winterjas had met een bontkraag-capuchon..
[ afbeelding ]
en obvious had je op de middelbare verschillende.. heule gemene.. kampen.
Als je lekker bent dan kunnen we miscschien nog wel neuken ernaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is goedmisschien krijgen we d'r nog geld voor om op tv te verschijnen.
neen, want dan zouden ze iets gaan roepen met spleetoog, lekker makkelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
niet omdat je raciale trekjes gemeen heb met de Inuit ?
ik was 6 ofzo, wist ik veel dat ik een mode-gen hadquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, die pestkoppen heb je ook nog, die gaan pesten als iemand gedurfd is.
Een jongen bij ons had al heel vroeg Allstars aan, voordat die echt hip werden. Iedereen lachte hem uit, maar hij lachte als laatste toen die dingen later keihard in de mode kwamen.
Even serieus .. allstars ... ja dat is wel om te lachen jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, die pestkoppen heb je ook nog, die gaan pesten als iemand gedurfd is.
Een jongen bij ons had al heel vroeg Allstars aan, voordat die echt hip werden. Iedereen lachte hem uit, maar hij lachte als laatste toen die dingen later keihard in de mode kwamen.
Ik ben heel erg tegen het opblazen van persoonlijke problemen op de televisie of het internet. Ik vind echter niet dat pesten moet worden onderschat en afgedaan moet worden als aanstellerij of zwakte bij de gepesten. De een is de ander niet. Jij staat misschien sterk genoeg in je schoenen om daarboven te staan. Een ander trekt het zich heel erg aan en raakt in een depressie. Pesten is altijd een zwaktebod om jezelf hoger in de sociale ladder te plaatsen. Populariteit moet je niet verkrijgen ten koste van anderen. Ik vind dat zeer kwalijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
heb nooit mensen gepest zonder reden hoor, dus mij hoef je niet om te praten.
Maar kindjes deden kak tegen mij omdat ik een van de weinige kiddies was met zwart haar op een vrij witte school en ook nog klein was. Fucking boeiend. Ik ging toen ook niet lopen janken als een zielig wijf en ik snap eigenlijk ook niet dat er mensen zijn die er dan zo lang last van hadden.
Beter los je het op bij de kindjes of de mensen die nu nog op hun werk worden gepest dan dat je zielige lui op tv laat zien zodat mensen ze kunnen uitlachen.
edit: ik zeg het verkeerd ergens, ik bedoel dus; ik snap het niet dat mensen er zo lang last van hebben en het willen exposen op nationale tv.
.. want?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Even serieus .. allstars ... ja dat is wel om te lachen ja
Er was een tijdje dat bijna iedereen die dingen aanhad. Dus die jongen lachte wel als laatste.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Even serieus .. allstars ... ja dat is wel om te lachen ja
Ik heb die toets niet op mijn toetsenbord. Wat Socios hiermee te maken heeft begrijp ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het tweede Socioshaakje niet kunnen doen
Ik heb 't al weer uitgezet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef linpunt het volgende:
door jullie kijk ik naar rtl4-marie poppins
Niemand gebruikte die dingen voor Socios. Tevens is hij bereikbaar met CTRL+ALT+apostrof. Tevens doet die combinatie het niet op FOK! dus moet je ´ gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb die toets niet op mijn toetsenbord. Wat Socios hiermee te maken heeft begrijp ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |