We leven niet in een dierenwereld. Bovendien is het werkelijk waar verschrikkelijk zwak en slap om mensen de grond in te boren die al niet erg zelfverzekerd zijn. Dat heeft niets te maken met 'toelaten' of 'zwakte'.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Als je het toelaat dat mensen je zo kunnen raken verdien je het ..
pfff
In de dierenwereld was ze al opgegeten en uitgescheten
Ze uiten eindelijk hun ware gevoelens. Ik hoop dat het de pesters aan het denken zet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
denk wel dat het meer effect heeft als je kiddies erop gaat wijzen en dingen kan voorkomen..
als iemand tegen mij begint te huilen dat ik haar/zijn leven heb vergald op de middelbare heb ik ook iets van: "wie ben jij..?"
ja of niet.. ik heb dan echt iets van: "kut voor je.. ziet er nogsteeds niet goed uit.. mmmkay, baai. "quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
We leven niet in een dierenwereld. Bovendien is het werkelijk waar verschrikkelijk zwak en slap om mensen de grond in te boren die al niet erg zelfverzekerd zijn. Dat heeft niets te maken met 'toelaten' of 'zwakte'.
[..]
Ze uiten eindelijk hun ware gevoelens. Ik hoop dat het de pesters aan het denken zet.
ook kort und pittigquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
paupers of historisch leedvermaak, lastig.
Ik hoop dat je dan wat volwassener bent geworden en niet meer denkt dat een gebrek aan empathie `stoer` is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja of niet.. ik heb dan echt iets van: "kut voor je.. ziet er nogsteeds niet goed uit.. mmmkay, baai. "
stevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef BlueMage het volgende:
Dankzij jullie heb ik nou RTL 4 opgezet.![]()
Ben trouwens één van m'n oude pestkoppen nog eens tegengekomen: hij verkoopt nou wasmachines.![]()
Hee dat doe ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef BlueMage het volgende:
Dankzij jullie heb ik nou RTL 4 opgezet.![]()
Ben trouwens één van m'n oude pestkoppen nog eens tegengekomen: hij verkoopt nou wasmachines.![]()
Ik had wegloopplannen steven, ik dacht, zal ik mijzelf van kant maken. Allemaal door jou!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee dat doe ik ook
En ik was een pestkop
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zijn oude school zal wel niet met het OV bereikbaar zijn.
Oh god ja, die moeder. Vond het dan wel sterk van die vrouw dat ze zei: Het is ook oke om sorry te zeggen of wat meer te knuffelen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef Levolution het volgende:
Dat wijf stelt zich echt aan, die jongens deden gewoon een beetje met de liniaal tikken en kinderachtige geluiden maken, dat gebeurt toch bij iedereen?
Maar die moeder is wel een hoer zeg, toen ze geconfronteerd werd door haar dochter kon ze absoluut niet de schuld bij zichzelf leggen, die dochter moest maar naar haar toe komen als er iets was.Waar ben je moeder voor dan?
Woon je ook in Limburg?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee dat doe ik ook
En ik was een pestkop
Gelukkig nietquote:
heb nooit mensen gepest zonder reden hoor, dus mij hoef je niet om te praten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan wat volwassener bent geworden en niet meer denkt dat een gebrek aan empathie `stoer` is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |