een pakketje schroot, met een dun laagje chroomquote:
+1. Ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Darklight het volgende:
lol, vriendschappen
Ik zou voor de cash en de finale gaan
gelukkig.quote:
en morgen zagen zij weer poten !quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef akveor het volgende:
Hahah die losers kiezen nu voor vriendschap...
En gelijk hebben ze. Je hebt je voor het programma ingeschreven om te winnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
durf te wedden dat die jo en flip er twee naar huis sturen
Dat gaat vast nog terugkomenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef akveor het volgende:
Lekker overtuigend ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef akveor het volgende:
nee hoor, eerste zin van Joanna zei al wat een secreet er in haar schuilt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop