Te serieus, daarom:quote:
quote:
Ik hoop ook op niksquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:57 schreef teknomist het volgende:
En jij denkt op FOK! lotgenoten te vinden ofzo? Alleen maar intelligente, hoogopgeleide, sociabele, interessante mensen hier.
Fair, maar wat ga je er verder aan doen? Blijft het enkel bij je hart luchten of heb je ook plannen om je situatie te gaan verbeteren?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:14 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Ik hoop ook op niks. Wil gewoon ff mijn hart luchten.
Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn maker. Hij bepaalt wat er met mijn leven gebeurt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Fair, maar wat ga je er verder aan doen? Blijft het enkel bij je hart luchten of heb je ook plannen om je situatie te gaan verbeteren?
Dat is de controle uit handen geven, misschien niet het beste idee als je ongelukkig bent zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn maker. Hij bepaalt wat er met mijn leven gebeurt.
Je vader?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn maker. Hij bepaalt wat er met mijn leven gebeurt.
Ah ok, dus de TS is de kinderlijke fase van het geloven in sprookjes nog niet ontgroeid.quote:
Net als 80% van de rest van de wereld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah ok, dus de TS is de kinderlijke fase van het geloven in sprookjes nog niet ontgroeid.
Ja, daar heb ik dan ook geen hoge pet van op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dat zelf toch maar wat bespoedigen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Je maker heeft net besloten dat je de rest van je leven in een fastfood restaurant dient te werken...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:20 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |