Vuilniszakken bezorg ik gratisquote:
Leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef shomila het volgende:
Ondertussen in de studio!! RAINBOW IN THE SKY met @SST_Gerard, @SST_Guido!!...
http://www.twitvid.com/OXA2X
Dom mens is het ook. Zonder ruzie kan een hele boel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef akveor het volgende:
J
O
A
N
N
A
Zonder ruzie, geen passie....
Zonder Jo geen ruziequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef akveor het volgende:
J
O
A
N
N
A
Zonder ruzie, geen passie....
Straks even in de reclame gooien?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef shomila het volgende:
Ondertussen in de studio!! RAINBOW IN THE SKY met @SST_Gerard, @SST_Guido!!...
http://www.twitvid.com/OXA2X
Ik dacht dat ze " liever verwend dan verwaarloosd" weer uit de gooise kast zou trekkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef Albertino80 het volgende:
"Zonder ruzie geen passie" en applaus alsof het de Koningin is.
wat staat erop?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Jeuzus, wat een lelijke shirts hebben die ex-bewoners aan.
Wat staat er eigenlijk op?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie hem niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef bixs het volgende:
ger heeft het niet naar zijn zin daar in amsterdam kijk meer eens naar hem.
Die is toch al gewend iedere avond een rondje door de buurt te maken om te kijken of de mensen naar zijn programma kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Albertino80 het volgende:
Die hond zetten ze gewoon na afloop weer op straat. Of zou Alphons een hond willen?
Gesponserd door TOFSquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
OKquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die zit er ook, maar in zijn eigen shirt
Dat heeft niks met Amsterdam te makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef bixs het volgende:
ger heeft het niet naar zijn zin daar in amsterdam kijk meer eens naar hem.
Vandaar dat hij zo is afgevallen. Hij moest een heel eind lopen deze week.. (zonder grap..)quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is toch al gewend iedere avond een rondje door de buurt te maken om te kijken of de mensen naar zijn programma kijken.
nee dat lijkt mij ook niet !!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Amsterdam te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |