abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 13:21:23 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96543477
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni :)

Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.

Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
Ja ook op coeliakie geprikt. Daar is gelukkig niets uitgekomen. Maar wij zijn dus geen klap opgeschoten verder. We hebben iets om de symptomen aan te pakken maar hoe en wat, en vooral ook wat we er structureel aan kunnen doen dat weten we dus niet.
Ik twijfel nog over terug naar de huisarts om een verwijzing voor de allergoloog te vragen en haar dan weer te laten prikken. Maar ik vind dat wel erg belastend voor haar, vandaar de twijfel.
Maar goed das hier offtopic :P

ontopic, mijn meisje is lief O+
En ze is de hele dag tegen dingen aan aan het meppen en proberen te pakken enzo. En ze lacht zo heerlijk nerdy <3 ik hou ervan :D

zo, gewoon omdat het kan. :+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 13:24:02 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96543590
ze heeft zo'n ander gezichtje als Amelietje!

Het is echt een leuke muppet!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96543868
Wat een mooie muppet heb je toch Huup en inderdaad een heel ander gezichtje dan Amelie. Wat fijn dat ze zo vrolijk is!

Het lijkt me echt naar als je allemaal symptomen hebt maar geen oorzaak. Is de kinderarts dan gestopt met onderzoeken? Het lijkt me als het zo erg is dat er dan echt wel 'iets' aan de hand moet zijn.

Tico, Frummel zat hier op S/D voer. Voor de komende 6-8 weken, maar aangezien hij nu dus weer naar de dierenarts is zal hij er wel de rest van zijn leven aan moeten. Wat eng dat Loeder (geniale naam :D) al helemaal hard was. Daarom durfde ik hem ook niet aan te raken. Ik was inderdaad bang dat hij hard en koud zou zijn. Brrrr. Toen kon ik J. natuurlijk niet bereiken. Vriendin gebeld die zei dat ik de kamerdeur maar moest dicht doen :X Het is Amy's vriendje dus hij moet maar weer snel opknappen!
  maandag 9 mei 2011 @ 13:31:59 #129
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96543917
Huup wat een mooierd!

Puck pakt nog niks zelf o.i.d. maar als je hem zo'n setje sleutels in de hand geeft gaat het gelijk naar de mond en maar likken :Y)

Slapen overdag is voor mietjes geloof ik aldus Puck maar hij wordt er ook niet echt vrolijker op :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 9 mei 2011 @ 13:35:46 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96544050
Hehehe Puck heeft zn prioriteiten duidelijk! :D
Echt pakken is er ook nog niet bij hoor, maar ze doet verwoede pogingen.

Ja Sola we hadden steeds een andere kinderarts -O- dat schiet niet heel erg op. En nu hebben we een arts-assistent (prima mens verder hoor!) maar die geeft me een beetje een 'uitbehandelt' gevoel. Ze heeft me vorige keer de opdracht gegeven af te gaan bouwen en dan konden we binnenkort vast wel stoppen. Maar zelfs 2 mg afbouwen van de medicijnen geeft weer problemen dus ik weet niet zo goed meer wat ik ermee moet. Eind van de maand mogen we weer ;)
We lopen voor Elin wel bij een vaste kinderarts bij wie ik een goed gevoel heb dus ik ben geneigd om te vragen of zij Amelie over wil nemen.

Elin heeft inderdaad een heel ander toetje, maar als ik bijv. deze foto van Amelie zie dan zie ik toch wel echt duidelijke zusjes-trekken zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 14:30:02 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96546339
Elin kijkt schattig!

Sola, ik meende dat jij op een gegeven moment voeding gaf waar ze niet ziek van werd en wel van aankwam. Ik kan het mis hebben, kan ook iemand anders zijn? Of was dat toen je brood e.d. uit haar dieet wegliet?
pi_96546700
Prachtige dame die Elin!

Sola, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! De lab uitslagen hebben ze zoiezo eerder hoor! Miss dat je er een bel afspraak van kan maken?

Puck, die slapen overdag maar voor mietjes vindt. Je kunt J. de hand schudden..

Ik ging net boodschappen doen samen met muppet. Poept ze net toen we binnen waren alles onder :') Ik ga maar s ff zoeken hoe ik de maxi cosi hoes moet wassen..
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 9 mei 2011 @ 14:42:30 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96546870
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Prachtige dame die Elin!

Sola, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! De lab uitslagen hebben ze zoiezo eerder hoor! Miss dat je er een bel afspraak van kan maken?

Puck, die slapen overdag maar voor mietjes vindt. Je kunt J. de hand schudden..

Ik ging net boodschappen doen samen met muppet. Poept ze net toen we binnen waren alles onder :') Ik ga maar s ff zoeken hoe ik de maxi cosi hoes moet wassen..
Daar zijn filmpjes over op youtube!

pi_96547035
Geen idee Pessie :D het brood laat Amy zelf weg uit haar dieet, ik geef het wel elke dag. We hebben wel een tijd tarwepap weggelaten om geen gluten te geven, maar daar moeten we nog gewoon mee doorgaan totdat we zeker weten of ze een overgevoeligheid heeft of niet. Misschien bedoel je dat? :)

Puck toch, overdag slapen is zo lekker! Ik zou het ook wel willen :Y Ik had de hoop bij Amy ook opgegeven dat ze overdag lekker zou slapen, maar sinds 2 maanden is overdag slapen de bom en slaapt ze zo 2x 2 uur. Ik hoop dat hij ook een lekker ritme pakt straks DML.

Ach punkieAmelie. Zo hebben ze inderdaad wel dezelfde trekjes. En allebei zulk mooi haar! Wat lastig dat je steeds een andere ka hebt. Dat hadden wij ook eerst, maar sinds de opname steeds dezelfde gelukkig. Ik hoop dat het snel eind van de maand is en dat je dan weer even een goed plan krijgt. Het is zo sneu!

Ik moet nu een week bijhouden wat Amy precies eet en de hoeveelheden. Dan gaat de diëtiste met het eetdagboek uitrekenen of ze genoeg voedingstoffen krijgt. Eerste week juni hebben we dan een telefonisch consult. Fijn om weer een plan van aanpak te hebben :Y
pi_96547697
Thanks, ticoo!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 9 mei 2011 @ 15:04:23 #136
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96547708
Sola, kun je anders weer proberen geen tarwepap te geven? Ik bedoel, je hebt nu geprikt, zou er nog een andere (medische) reden zijn om tarwe binnen te dwingen terwijl het misschien kan zijn dat ze er overgevoelig voor is? Of zeg ik nu iets geks? Ik meen dat het toen beter ging met Amy.

Barba, maxi cosi hoes wassen :') ervaring... Het is niet zo moeilijk om em eraf te halen, dat ding er weer omheen krijgen is nogal een karwei!
  maandag 9 mei 2011 @ 15:27:02 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96548731
gewoon watermeloen:
  maandag 9 mei 2011 @ 16:14:09 #138
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96550830
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:27 schreef Ticootje het volgende:
gewoon watermeloen:
hahahha :D vet handig tegen vlekken!! :D :9

Ze slaapt :o Elin slaapt... op haar rug!! :o en ze is helemaal zelf in slaap gevallen :o
ze schrikt wel iedere 3 seconden wakker met een soort moro-reflex maar ze zakt daarna ook weer weg in slaap.
Ik ben zo blij <3 en zo trots :') *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96561564
Wat fijn huup!!! :Y *O*

Ilse en ik zijn vanmiddag bij Draculettetje geweest. Ik had niks bij me voor Ilse om daar te slapen. Stom, maar toen ik haar toch even in het campingbedje legde was ze binnen 5 minuten vertrokken. Zonder doekje, en zonder zeepaard. O+ O+
Het was erg gezellig en minidraak is zo leuk!!
Toen we thuis waren en ik Ilse in de box gelegd had liep ik even naar de keuken. Hoor ik Ilse ineens piepen en zeuren. Ik ging toch maar even kijken, lag mevrouw daar op haar buik :o Dat kon ze nog helemaal niet... Ik gok dat het per ongeluk was, want ze heeft daarna geen enkele poging meer ondernomen.
*poef* nu is het weg
pi_96564258
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:
Ze slaapt :o Elin slaapt... op haar rug!! :o en ze is helemaal zelf in slaap gevallen :o
ze schrikt wel iedere 3 seconden wakker met een soort moro-reflex maar ze zakt daarna ook weer weg in slaap.
Ik ben zo blij <3 en zo trots :') *O*
*O*
En nu volhouden..

Wat een toffe watermeloen trouwens. Zo lust ik er ook wel een.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96564541
Net na het vorige bericht ineens dik gehuil uit Ilse haar kamer. Ik gok dat ze last van haar buikje heeft. Ze heeft alweer een dag of 4 niet goed gepoept. Alles wat we doen werkt een week of 2 en daarna is het weer bal. Morgen de dokter bellen. Andere keren heb ik me aan de telefoon af laten schepen met tips, nu ben ik het zat. Ik krijg er zelf buikpijn van. :'(
*poef* nu is het weg
pi_96566426
Dat filmpje met die watermeloen :o

Huup, wat knap van Elin zeg! Hopelijk zet ze het door!

Heb je ook foto's van de minimeet, KJ of draak?

En wat knap dat Ilse draait zeg *O* maar wel bal dat ze niet goed poept -O-
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96566720
Draak heeft foto's gemaakt.
*poef* nu is het weg
  maandag 9 mei 2011 @ 20:56:30 #144
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96566923
KJ :* bellen ja en je zorgen voorleggen, een goeie huisarts zal daar naar luisteren.
Het is zo rot, iets wat zo normaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn :{

Elin heeft uiteindelijk ongeveer 10 minuten op haar rug geslapen, daarna werd ze weer wakker. Nog niet echt lang dus, maar vooral het feit dat ze helemaal zelf in slaap is gevallen vind ik fijn. Ze kan het dus wel, ook op haar rug. Dat geeft prettige hoop :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96567082
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef huuphuup het volgende:
KJ :* bellen ja en je zorgen voorleggen, een goeie huisarts zal daar naar luisteren.
Het is zo rot, iets wat zo normaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn :{

Elin heeft uiteindelijk ongeveer 10 minuten op haar rug geslapen, daarna werd ze weer wakker. Nog niet echt lang dus, maar vooral het feit dat ze helemaal zelf in slaap is gevallen vind ik fijn. Ze kan het dus wel, ook op haar rug. Dat geeft prettige hoop :)
fijn dat ze heeft laten zien dat ze het iig kan. Hopelijk de volgende keer iets langer dan 10 minuten.
Vaak geven ze bij ons aan de telefoon al tips, maar ik moet toch even heen voor mijn tenen (dat lijkt te ontsteken) dus dan kan ik gelijk dit even bespreken. Ik heb net even bij dr gespiekt, maar ze slaapt nu gelukkig!
*poef* nu is het weg
pi_96572759
sola, fijn da de KA zich niet zorgen maakte maar wel dat je nogmaals goed begeleid wordt door dieetiste en dat ze op van alles getest wordt, voel je je goed bij deze dingen allemaal?
mini heeft geen sophie om op te kauwen, maar na kennismaking sophie van ilse kan ik mee doen om er toch nog 1 voor haar verjaardag te vragen geloof ik

ik zag een hele mooie Elin en ze heeft op d'r rug geslapen!

KJ heeft ze zich zomaar omgedraaid! ongelukje of niet! wauw haha!
wel echt vervelend hoor dat dat poepen nog niet wil

ik kan niet kiezen van de foto's dus ik heb deze 2 maar gedaan, kan KJ eventueel altijd aanvullen haha
samen spelen met kralenketting

sophie hoog in de lucht bekijken
pi_96573056
Hierrrrr die Sophie

*poef* nu is het weg
pi_96573297
Wat een schatjes!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96573540
Wat lief zo samen <3
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)