Kan best zijn dat je een eisprong hebt die je niet verwacht, dus misschien moet je dan gewoon maar rekening houden met het feit dat het ieder moment zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond het eerder ook niet zo'n probleem, maar aangezien het gerammel weer begonnen is hier zou ik wel graag weer binnen redelijke termijn de boel werkbaar hebben zeg maarEerst maar eens meten...
Gewoon elke dag neuken dus?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je een eisprong hebt die je niet verwacht, dus misschien moet je dan gewoon maar rekening houden met het feit dat het ieder moment zou kunnen zijn.
Dat je gerammel gewoon geen mogelijkheid mist, ook geen mogelijkheden waarvan je van het bestaan niet op de hoogte bent
Nee tuuk niet, zeker niet als het met leuke dingen te maken heeft...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het tussen de regels door lezen ben je iig niet verleerd
Ah, selectief eigenwijs.... je kwam hier gewoon om dat te horenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee tuuk niet, zeker niet als het met leuke dingen te maken heeft...
Whehehe, neuh die oplossing had ik zelf ook al bedacht... Ik vind het gewoon echt vreemd dat de boel maar niet op gang lijkt te komen. Komende maand(en) maar eens kijken of ik een ei kan spotten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, selectief eigenwijs.... je kwam hier gewoon om dat te horen
Ja nouja Amelie groeide in het begin ook heel hard in de lengte hoor. Ik geloof dat ze met 6 maanden overging naar 74-80 omdat ze toen gewoon ongeveer 65 cm lang was. Toen vond ik de 62-68 dus niet meer mooi zitten, het ging trekken en de halslijn ging zo naar beneden zeg maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:38 schreef Orea het volgende:
10 maanden, wow!!ik denk niet dat Leia er zolang in gaat passen nog, vooral niet met het tempo waarmee ze groeit. Elke keer denk ik: nu zal zo die stagnatie wel komen
FAIL dus.. ze blijft in rap tempo groeien..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat Hema-rompers altijd beter zitten bij bolle kindjes. Bij Ivan zitten ze prima, bij Lena blijven ze maar lubberen.
Leia is nu al 74/75 cmquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja nouja Amelie groeide in het begin ook heel hard in de lengte hoor. Ik geloof dat ze met 6 maanden overging naar 74-80 omdat ze toen gewoon ongeveer 65 cm lang was. Toen vond ik de 62-68 dus niet meer mooi zitten, het ging trekken en de halslijn ging zo naar beneden zeg maar![]()
Ze ging ook redelijk vlot over naar 74, ik geloof zo rond 7 maanden, maar vervolgens heeft ze tot 15 maanden in 74 gezeten. In januari van dit jaar was ze 78 cm en toen zijn we overgegaan naar de grotere rompers.
ja dan zou ik gewoon overgaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:23 schreef Orea het volgende:
[..]
Leia is nu al 74/75 cm(en dik de 10 kilo gepasseerd
) maar ik ga straks even bij de Hema kijken voor 86-92 rompers en eens zien hoe dat zit
H&M heeft enkele maten, dat vind ik fijne rompersquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef Solagratia het volgende:
Rompers zit Amy nog in 62-68En dat zit echt nog prima. Rompers maat 74-80 zijn echt nog veel te groot, dus ik heb ook wel oren naar enkele maten rompers in maat 74.
Volgens mn groeiboekje was ze toen (1-6-'10) 8870 gram en 71 cm. (ter vergelijking, op 2-11-'10 was ze 73 cmquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier ook 74/80 rompers en we kunnen echt nog niet over. Hij zit kwa broekmaat in 68/74 en kwa shirtjes in 74/80. Heb zn 68shirts nu echt uit de kast gegooid. En hij is dus 10maanden. Van h&m rompers heeft ie 74 en dat zit nog prima.
Huup, hoe groot was amelie met 9maanden?
Mijn mannetje is vandaag gewoon 10maandengaat hard!
Flugel, hier ook nog geen regelmaat te ontdekken trouwens!
Is ze vergelijkbaar met floris. Althans floris was toen 70cm en 9170. Dus iets zwaarder en een cm kleiner. Maar kan dus hard gaan opeensquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mn groeiboekje was ze toen (1-6-'10) 8870 gram en 71 cm. (ter vergelijking, op 2-11-'10 was ze 73 cmen op 24-2 ineens 81 cm
)
piemelamputatie... Zo zielig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef Solagratia het volgende:
hij is nog steeds bij de dierenarts. Hij wordt geopereerd (er wordt een meisje van hem gemaakt) en dan is de blaasgruis hopelijk weg. Want hij kwam er gewoon niet meer vanaf. Hij heeft een aantal dagen een katheter gehad en nog is het drama. Hij is ook nog steeds bij de dierenarts en hij blijft er w.s. nog tot maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |