Zo weer terug van de Ka. Hij maakte zich nog niet bezorgd over haar groei gelukkig. Maar het eten was wel een probleem inderdaad. We moeten nu naar de logopediste om te kijken of ze iets van een afweer heeft. Ook moet de diëtiste uitrekenen of ze met wat ze nu binnen krijgt wel voldoende vitamine enz. binnenkrijgt. Wat betreft ontwikkeling deed ze het allemaal heel goed. Maar dat wist ik al wel

Daarna moesten we bloedprikken. Ze wordt getest op allerlei allergieën oa gluten, soya, ei en ook wordt er gelijk gekeken naar rode bloedcellen, leverwaarden en iets met nieren. Ze was een bikkel met bloedprikken

Ze zat bij mij op schoot en er moesten 4 grote buisjes getapt worden met een naald en slangetje uit haar elleboogholte. Ik dacht echt dat ze zou gaan krijsen, maar ze deed alleen hu hu hu en toen was het over. Toen kreeg ze een knuffeleendje omdat ze zo'n bikkel was
20 juni moeten we weer en dan krijgen we direct de uitslagen van de bloedtest. Ik ben heel erg benieuwd waar daar uit gaat komen.
Voor moederdag had Amy een cadeautje gemaakt op het kdv en J. had een taart gekocht en die was lekker
Tico, wat fijn dat ze goed gegroeid was!
Orea wat een leuke foto! echt super!
Draak, wat een vervelende nacht weer! Vindt ze het fijn om op Sophie te bijten dat ze daar weer blij van werd?
Tico, Leia heeft gewoon zware botten!