abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96529013
Leiaaa, wat een plaatje ben je toch! Mooie foto Orea!

Jelle, wat fijn dat mama nu ook iets meer kan eten!

Fannetje, veel plezier in Frankrijk!

Puck, :o heb jij even lekker geslapen! Mooi cadeautje voor jouw dml!

Leyla, wat fijn dat ze eindelijk het eten door heeft!

Hier een fijne moederdag gehad. J. had samen met papa een cadeautje geknutseld O+ ze heeft het papier er bijna van af gegeten :') en daarna moest ik werken ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96529015
Wat een mooie foto's Orea!

En wat fijn mrien, vooral voor Jelle.

Hier ligt er een meisje al de hele avond lief op de bank te slapen :) Van overdag niet slapen ben je 's avonds en 's nachts moe, das fijn voor papa en mama :) al met al gaat het hier erg goed en het lijkt alsof de krampjes met sprongen afnemen, hopelijk juichen we niet te vroeg!

Ow ja vakantiegangers geniet ze!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96535024
Wat fijn MP! Krampjes zouden verboden moeten worden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:03:38 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96535723
Leia is echt een blij ei! Heerlijke foto. Het blousje maakt haar wel wat fors :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96535771
Wat een prachtige foto Orea O+
  maandag 9 mei 2011 @ 09:16:00 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96535895
Oh stats:

Vrijdag gewogen: 7290 gram bij 70 cm. Bij ons meten ze de lengte niet elke afspraak. Dus deze keer zou ze niet gemeten worden... Dus netjes gewogen en dr harses op gemeten.. Dus ik kind weer romper aan enzo.. Werd ik teruggeroepen op toch ook maar even te meten... Ze zou afbuigen volgens de mevrouw.
Nou bij de arts zag ik het lijntje en ze buigt helemaal niet af, ze had juist hartstikke netjes het nieuwe lijntje opgepakt. Misschien had de baliemevrouw het idee dat ze wel weer op de 0 lijn terecht zou komen, maar de arts was hier heel tevreden over. In het begin volgde ze even +1, daarna met de speciale voeding bleef ze aardig op die 0 lijn... Daarna zakte dat naar -1, maar we zagen zelf al met het wegen bij de prikken, dat ze echt wel op die lijn bleef en dat het niet nog verder zakte... Dus toen ik terug geroep werd toen had ik wel even, zo van wtf...

Op de bv curve zag ik trouwens dat ze zelfs wat meer naar gemiddeld weer kroop.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:35:09 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96536288
Tico wat fijn dat ze het zo goed weer oppakt!

Sola, vandaag toch naar de KA?

MP, fijn dat de kramjes afnemen.

DML, lekker geslapen dus.

Leia, mooie foto!

Nathan ging vannacht weer iets beter. Om 2 uur bij papa een fles gedronken, om half 5 een aantal keer speen ploppen en om 6 uur eten. Daarna geslapen van 6.45 tot 8.30!
pi_96536928
Wat een gezeur op het CB Tico! Maar het zijn mooie stats!

Hier besloot Sarah vanmorgen zomaar tot half 7 te slapen, maar vervolgens besloot ze wel om daarna wakker te blijven.. En ze is nu nog steeds wakker, manlief probeert haar in slaap te wiegen :) en dat lijkt hem aardig te lukken!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:07:27 #109
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96537043
Tico wat fijn!! Onze dames schelen nu 145 gram waar die jouwe zwaarder is :D :*

Sola heel veel sterkte vandaag :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 9 mei 2011 @ 10:25:06 #110
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96537486
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:07 schreef Saffier het volgende:
Tico wat fijn!! Onze dames schelen nu 145 gram waar die jouwe zwaarder is :D :*

Sola heel veel sterkte vandaag :*
Ze gaan goed gelijk op!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:28:15 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96537568
Sola succes vandaag :*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 10:28:46 #112
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96537583
Wat een gezemel van de baliedame Tico :') maar mooi dat ze haar lijntje zo goed oppakt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96537618
wij krijgen zo bezoek van ilse en KJ gezellig!

Tico wat een gezeur weer op het cb, gelukkig gewoon goede curve

sola succes vandaag :*

en wat kan mijn kind gillen zeg, en dat midden in de nacht, geen idee wat er nou was, niks hielp en maar spoken, huilen en gillen
hopelijk knapt ze op bij het zien van ilse hihi
  maandag 9 mei 2011 @ 10:32:31 #114
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96537676
Orea wat heb je toch een lekker ding O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96539236
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Leia is echt een blij ei! Heerlijke foto. Het blousje maakt haar wel wat fors :')
Ze is gewoon een bollo :P blousje of niet :D

En dank dames! O+ ik ben ook heel erg trots op mijn blije ei!
pi_96539320
Zo weer terug van de Ka. Hij maakte zich nog niet bezorgd over haar groei gelukkig. Maar het eten was wel een probleem inderdaad. We moeten nu naar de logopediste om te kijken of ze iets van een afweer heeft. Ook moet de diëtiste uitrekenen of ze met wat ze nu binnen krijgt wel voldoende vitamine enz. binnenkrijgt. Wat betreft ontwikkeling deed ze het allemaal heel goed. Maar dat wist ik al wel :P Daarna moesten we bloedprikken. Ze wordt getest op allerlei allergieën oa gluten, soya, ei en ook wordt er gelijk gekeken naar rode bloedcellen, leverwaarden en iets met nieren. Ze was een bikkel met bloedprikken :o Ze zat bij mij op schoot en er moesten 4 grote buisjes getapt worden met een naald en slangetje uit haar elleboogholte. Ik dacht echt dat ze zou gaan krijsen, maar ze deed alleen hu hu hu en toen was het over. Toen kreeg ze een knuffeleendje omdat ze zo'n bikkel was :7

20 juni moeten we weer en dan krijgen we direct de uitslagen van de bloedtest. Ik ben heel erg benieuwd waar daar uit gaat komen.

Voor moederdag had Amy een cadeautje gemaakt op het kdv en J. had een taart gekocht en die was lekker :9

Tico, wat fijn dat ze goed gegroeid was!
Orea wat een leuke foto! echt super!
Draak, wat een vervelende nacht weer! Vindt ze het fijn om op Sophie te bijten dat ze daar weer blij van werd?

Tico, Leia heeft gewoon zware botten! :P
  maandag 9 mei 2011 @ 11:44:09 #117
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96539819
Wat duurt dat lang voor je de uitslagen krijgt Sola! :o wij hadden ze 10 dagen later geloof ik?
Dat bloedprikken is zo sneu. Heeft de kinderarts een vermoeden van een uitkomst of is daar niets over gezegd? En jullie zelf?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 11:47:11 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96539913
Bij jen prikte ze eigenlijk altijd op het handje. Eerst zalf dat verdoofde en dan bloedprikken. Het was altijd zo klaar. Ze vond het vervelender dat ik haar arm vasthield dan het prikken zelf.

Maar wel fijn dat de arts zich nog niet druk maakt.
pi_96540175
Ja ik denk dat de uitslagen er wel eerder zijn, maar we krijgen ze pas bij de volgende afspraak. De kinderarts zei verder niets over de uitslagen. Ik zou zelf niet gek opkijken als er een glutenovergevoeligheid uitkomt, maar ik hoop van niet natuurlijk.
Dat prikken zag ik wel erg tegenop ja, maar het viel me mee gelukkig. Ze zaten nog naar een ader te voelen in haar handje maar die was niet goed genoeg ofzo. Amy was zo onder de indruk van 2 vrouwen in witte jassen dat het haar niet eens opviel dat ze haar armpje vasthielden.

De kinderarts begon ook nog over die keer dat ik naar de SEH was gekomen omdat Amy zo suf en slap was. Als we de zekerheid hadden gehad dat het een koortsstuip was geweest dan had hij een hersenfilmpje willen laten maken door de combinatie van slecht eten. Daar hebben we het verder niet over gehad, want er is ook verder niets meer gebeurd. Gelukkig maar.
  maandag 9 mei 2011 @ 12:33:38 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96541616
Gelukkig maar ja dat er verder niets meer gebeurt is :{
Ik hoop het ook voor je ja dat het geen coeliakie is, aan de andere kant, dit is ook slopend voor je (en voor haar!), je arme mup. Als je een diagnose hebt, zelfs als het coeliakie is, dan kun je er tenminste mee aan de slag en zie je hopelijk snel verbetering.
Nouja in ieder geval succes weer tot de volgende afspraak :*

Hier werd ook in de arm geprikt door twee dames, met een vlindernaaldje ofzo noemden ze dat?
Er zat een soort slangetje aan en daarmee vulden ze die buisjes, het waren er 5 of 6 in totaal, ik moet nog eens navragen wat er nou allemaal precies geprikt is toen.
In eerste instantie wilden ze op de hand maar die ader was niet aanprikbaar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 12:47:26 #121
259886 pessie
pi_96542112
Ik weet niet meer waar Nathan geprikt is, maar hij screeuwde moord en brand. Ze hebben ook nog vloeistof uit zn rug gehaald, daar mocht ik niet bij zijn, ik hoorde hem op de gang:'(

Sola, je had eerst andere voeding waardoor het beter ging. Ga je die voeding weer gebruiken?
pi_96542408
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni :)

Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.

Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
  maandag 9 mei 2011 @ 12:59:15 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96542549
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni :)

Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.

Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
Wat dan? Je vond hem opeens in meer dan levende toestand ofzo?? Hebben wij bij onze rode gehad.. Die lag opeens in een plas bloed op mn bed. Blaasgruis, en dusdanig dat zn blaas gewoon overgelopen was omdat die helemaal verstopt was en zn blaas ook verlamt was... Hij is er wel bovenop gekomen trouwens... na 2 dagen couveuse en heel veel euroos.
pi_96542907
Hier ook blaasgruis Tico. Daarvoor was hij vorige week naar de dierenarts geweest een nachtje. Ik vond hem onder het bed en hij staarde met wijd open ogen. Hij reageerde niet op mijn stem. Dus ik schrok me naar en ik durfde hem ook echt niet aan te raken. Later lag hij ineens onder de tafel. Maar de dierenambulance brengt hem naar de dierenarts en weer thuis. Het is echt gênant hoe bang ik was. Maar dat kwam ook doordat ik dat boek van Stephan King heb gelezen, over dode beesten die zombies werden ;(
  maandag 9 mei 2011 @ 13:16:26 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96543258
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook blaasgruis Tico. Daarvoor was hij vorige week naar de dierenarts geweest een nachtje. Ik vond hem onder het bed en hij staarde met wijd open ogen. Hij reageerde niet op mijn stem. Dus ik schrok me naar en ik durfde hem ook echt niet aan te raken. Later lag hij ineens onder de tafel. Maar de dierenambulance brengt hem naar de dierenarts en weer thuis. Het is echt gênant hoe bang ik was. Maar dat kwam ook doordat ik dat boek van Stephan King heb gelezen, over dode beesten die zombies werden ;(
KNEUS!
Nee, ik durf doodzieke dieren ook niet op te pakken... Loeder was helemaal hard omdat zn nieren afvalstoffen aan het produceren waren die in zn bloed kwamen (kalium?)..

Loeder zit op een dieet, Eerst S/D voer en nu C/D voer.

Het zijn ook stomme dieren, want wij merkten helemaal niets aan hem tot ie bijna het hoekje om ging..
  maandag 9 mei 2011 @ 13:21:23 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96543477
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:

Ja ook op coeliakie geprikt. Daar is gelukkig niets uitgekomen. Maar wij zijn dus geen klap opgeschoten verder. We hebben iets om de symptomen aan te pakken maar hoe en wat, en vooral ook wat we er structureel aan kunnen doen dat weten we dus niet.
Ik twijfel nog over terug naar de huisarts om een verwijzing voor de allergoloog te vragen en haar dan weer te laten prikken. Maar ik vind dat wel erg belastend voor haar, vandaar de twijfel.
Maar goed das hier offtopic :P

ontopic, mijn meisje is lief O+
En ze is de hele dag tegen dingen aan aan het meppen en proberen te pakken enzo. En ze lacht zo heerlijk nerdy <3 ik hou ervan :D

zo, gewoon omdat het kan. :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 13:24:02 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96543590
ze heeft zo'n ander gezichtje als Amelietje!

Het is echt een leuke muppet!
pi_96543868
Wat een mooie muppet heb je toch Huup en inderdaad een heel ander gezichtje dan Amelie. Wat fijn dat ze zo vrolijk is!

Het lijkt me echt naar als je allemaal symptomen hebt maar geen oorzaak. Is de kinderarts dan gestopt met onderzoeken? Het lijkt me als het zo erg is dat er dan echt wel 'iets' aan de hand moet zijn.

Tico, Frummel zat hier op S/D voer. Voor de komende 6-8 weken, maar aangezien hij nu dus weer naar de dierenarts is zal hij er wel de rest van zijn leven aan moeten. Wat eng dat Loeder (geniale naam :D) al helemaal hard was. Daarom durfde ik hem ook niet aan te raken. Ik was inderdaad bang dat hij hard en koud zou zijn. Brrrr. Toen kon ik J. natuurlijk niet bereiken. Vriendin gebeld die zei dat ik de kamerdeur maar moest dicht doen :X Het is Amy's vriendje dus hij moet maar weer snel opknappen!
  maandag 9 mei 2011 @ 13:31:59 #129
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96543917
Huup wat een mooierd!

Puck pakt nog niks zelf o.i.d. maar als je hem zo'n setje sleutels in de hand geeft gaat het gelijk naar de mond en maar likken :Y)

Slapen overdag is voor mietjes geloof ik aldus Puck maar hij wordt er ook niet echt vrolijker op :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 9 mei 2011 @ 13:35:46 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96544050
Hehehe Puck heeft zn prioriteiten duidelijk! :D
Echt pakken is er ook nog niet bij hoor, maar ze doet verwoede pogingen.

Ja Sola we hadden steeds een andere kinderarts -O- dat schiet niet heel erg op. En nu hebben we een arts-assistent (prima mens verder hoor!) maar die geeft me een beetje een 'uitbehandelt' gevoel. Ze heeft me vorige keer de opdracht gegeven af te gaan bouwen en dan konden we binnenkort vast wel stoppen. Maar zelfs 2 mg afbouwen van de medicijnen geeft weer problemen dus ik weet niet zo goed meer wat ik ermee moet. Eind van de maand mogen we weer ;)
We lopen voor Elin wel bij een vaste kinderarts bij wie ik een goed gevoel heb dus ik ben geneigd om te vragen of zij Amelie over wil nemen.

Elin heeft inderdaad een heel ander toetje, maar als ik bijv. deze foto van Amelie zie dan zie ik toch wel echt duidelijke zusjes-trekken zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 14:30:02 #131
259886 pessie
pi_96546339
Elin kijkt schattig!

Sola, ik meende dat jij op een gegeven moment voeding gaf waar ze niet ziek van werd en wel van aankwam. Ik kan het mis hebben, kan ook iemand anders zijn? Of was dat toen je brood e.d. uit haar dieet wegliet?
pi_96546700
Prachtige dame die Elin!

Sola, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! De lab uitslagen hebben ze zoiezo eerder hoor! Miss dat je er een bel afspraak van kan maken?

Puck, die slapen overdag maar voor mietjes vindt. Je kunt J. de hand schudden..

Ik ging net boodschappen doen samen met muppet. Poept ze net toen we binnen waren alles onder :') Ik ga maar s ff zoeken hoe ik de maxi cosi hoes moet wassen..
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 9 mei 2011 @ 14:42:30 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96546870
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Prachtige dame die Elin!

Sola, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! De lab uitslagen hebben ze zoiezo eerder hoor! Miss dat je er een bel afspraak van kan maken?

Puck, die slapen overdag maar voor mietjes vindt. Je kunt J. de hand schudden..

Ik ging net boodschappen doen samen met muppet. Poept ze net toen we binnen waren alles onder :') Ik ga maar s ff zoeken hoe ik de maxi cosi hoes moet wassen..
Daar zijn filmpjes over op youtube!

pi_96547035
Geen idee Pessie :D het brood laat Amy zelf weg uit haar dieet, ik geef het wel elke dag. We hebben wel een tijd tarwepap weggelaten om geen gluten te geven, maar daar moeten we nog gewoon mee doorgaan totdat we zeker weten of ze een overgevoeligheid heeft of niet. Misschien bedoel je dat? :)

Puck toch, overdag slapen is zo lekker! Ik zou het ook wel willen :Y Ik had de hoop bij Amy ook opgegeven dat ze overdag lekker zou slapen, maar sinds 2 maanden is overdag slapen de bom en slaapt ze zo 2x 2 uur. Ik hoop dat hij ook een lekker ritme pakt straks DML.

Ach punkieAmelie. Zo hebben ze inderdaad wel dezelfde trekjes. En allebei zulk mooi haar! Wat lastig dat je steeds een andere ka hebt. Dat hadden wij ook eerst, maar sinds de opname steeds dezelfde gelukkig. Ik hoop dat het snel eind van de maand is en dat je dan weer even een goed plan krijgt. Het is zo sneu!

Ik moet nu een week bijhouden wat Amy precies eet en de hoeveelheden. Dan gaat de diëtiste met het eetdagboek uitrekenen of ze genoeg voedingstoffen krijgt. Eerste week juni hebben we dan een telefonisch consult. Fijn om weer een plan van aanpak te hebben :Y
pi_96547697
Thanks, ticoo!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 9 mei 2011 @ 15:04:23 #136
259886 pessie
pi_96547708
Sola, kun je anders weer proberen geen tarwepap te geven? Ik bedoel, je hebt nu geprikt, zou er nog een andere (medische) reden zijn om tarwe binnen te dwingen terwijl het misschien kan zijn dat ze er overgevoelig voor is? Of zeg ik nu iets geks? Ik meen dat het toen beter ging met Amy.

Barba, maxi cosi hoes wassen :') ervaring... Het is niet zo moeilijk om em eraf te halen, dat ding er weer omheen krijgen is nogal een karwei!
  maandag 9 mei 2011 @ 15:27:02 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96548731
gewoon watermeloen:
  maandag 9 mei 2011 @ 16:14:09 #138
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96550830
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:27 schreef Ticootje het volgende:
gewoon watermeloen:
hahahha :D vet handig tegen vlekken!! :D :9

Ze slaapt :o Elin slaapt... op haar rug!! :o en ze is helemaal zelf in slaap gevallen :o
ze schrikt wel iedere 3 seconden wakker met een soort moro-reflex maar ze zakt daarna ook weer weg in slaap.
Ik ben zo blij <3 en zo trots :') *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96561564
Wat fijn huup!!! :Y *O*

Ilse en ik zijn vanmiddag bij Draculettetje geweest. Ik had niks bij me voor Ilse om daar te slapen. Stom, maar toen ik haar toch even in het campingbedje legde was ze binnen 5 minuten vertrokken. Zonder doekje, en zonder zeepaard. O+ O+
Het was erg gezellig en minidraak is zo leuk!!
Toen we thuis waren en ik Ilse in de box gelegd had liep ik even naar de keuken. Hoor ik Ilse ineens piepen en zeuren. Ik ging toch maar even kijken, lag mevrouw daar op haar buik :o Dat kon ze nog helemaal niet... Ik gok dat het per ongeluk was, want ze heeft daarna geen enkele poging meer ondernomen.
*poef* nu is het weg
pi_96564258
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:
Ze slaapt :o Elin slaapt... op haar rug!! :o en ze is helemaal zelf in slaap gevallen :o
ze schrikt wel iedere 3 seconden wakker met een soort moro-reflex maar ze zakt daarna ook weer weg in slaap.
Ik ben zo blij <3 en zo trots :') *O*
*O*
En nu volhouden..

Wat een toffe watermeloen trouwens. Zo lust ik er ook wel een.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96564541
Net na het vorige bericht ineens dik gehuil uit Ilse haar kamer. Ik gok dat ze last van haar buikje heeft. Ze heeft alweer een dag of 4 niet goed gepoept. Alles wat we doen werkt een week of 2 en daarna is het weer bal. Morgen de dokter bellen. Andere keren heb ik me aan de telefoon af laten schepen met tips, nu ben ik het zat. Ik krijg er zelf buikpijn van. :'(
*poef* nu is het weg
pi_96566426
Dat filmpje met die watermeloen :o

Huup, wat knap van Elin zeg! Hopelijk zet ze het door!

Heb je ook foto's van de minimeet, KJ of draak?

En wat knap dat Ilse draait zeg *O* maar wel bal dat ze niet goed poept -O-
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96566720
Draak heeft foto's gemaakt.
*poef* nu is het weg
  maandag 9 mei 2011 @ 20:56:30 #144
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96566923
KJ :* bellen ja en je zorgen voorleggen, een goeie huisarts zal daar naar luisteren.
Het is zo rot, iets wat zo normaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn :{

Elin heeft uiteindelijk ongeveer 10 minuten op haar rug geslapen, daarna werd ze weer wakker. Nog niet echt lang dus, maar vooral het feit dat ze helemaal zelf in slaap is gevallen vind ik fijn. Ze kan het dus wel, ook op haar rug. Dat geeft prettige hoop :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96567082
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef huuphuup het volgende:
KJ :* bellen ja en je zorgen voorleggen, een goeie huisarts zal daar naar luisteren.
Het is zo rot, iets wat zo normaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn :{

Elin heeft uiteindelijk ongeveer 10 minuten op haar rug geslapen, daarna werd ze weer wakker. Nog niet echt lang dus, maar vooral het feit dat ze helemaal zelf in slaap is gevallen vind ik fijn. Ze kan het dus wel, ook op haar rug. Dat geeft prettige hoop :)
fijn dat ze heeft laten zien dat ze het iig kan. Hopelijk de volgende keer iets langer dan 10 minuten.
Vaak geven ze bij ons aan de telefoon al tips, maar ik moet toch even heen voor mijn tenen (dat lijkt te ontsteken) dus dan kan ik gelijk dit even bespreken. Ik heb net even bij dr gespiekt, maar ze slaapt nu gelukkig!
*poef* nu is het weg
pi_96572759
sola, fijn da de KA zich niet zorgen maakte maar wel dat je nogmaals goed begeleid wordt door dieetiste en dat ze op van alles getest wordt, voel je je goed bij deze dingen allemaal?
mini heeft geen sophie om op te kauwen, maar na kennismaking sophie van ilse kan ik mee doen om er toch nog 1 voor haar verjaardag te vragen geloof ik

ik zag een hele mooie Elin en ze heeft op d'r rug geslapen!

KJ heeft ze zich zomaar omgedraaid! ongelukje of niet! wauw haha!
wel echt vervelend hoor dat dat poepen nog niet wil

ik kan niet kiezen van de foto's dus ik heb deze 2 maar gedaan, kan KJ eventueel altijd aanvullen haha
samen spelen met kralenketting

sophie hoog in de lucht bekijken
pi_96573056
Hierrrrr die Sophie

*poef* nu is het weg
pi_96573297
Wat een schatjes!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96573540
Wat lief zo samen <3