Ze gaan goed gelijk op!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:07 schreef Saffier het volgende:
Tico wat fijn!! Onze dames schelen nu 145 gram waar die jouwe zwaarder is![]()
Sola heel veel sterkte vandaag
Ze is gewoon een bolloquote:Op maandag 9 mei 2011 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Leia is echt een blij ei! Heerlijke foto. Het blousje maakt haar wel wat fors
Wat dan? Je vond hem opeens in meer dan levende toestand ofzo?? Hebben wij bij onze rode gehad.. Die lag opeens in een plas bloed op mn bed. Blaasgruis, en dusdanig dat zn blaas gewoon overgelopen was omdat die helemaal verstopt was en zn blaas ook verlamt was... Hij is er wel bovenop gekomen trouwens... na 2 dagen couveuse en heel veel euroos.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni![]()
Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.
Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
KNEUS!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Hier ook blaasgruis Tico. Daarvoor was hij vorige week naar de dierenarts geweest een nachtje. Ik vond hem onder het bed en hij staarde met wijd open ogen. Hij reageerde niet op mijn stem. Dus ik schrok me naar en ik durfde hem ook echt niet aan te raken. Later lag hij ineens onder de tafel. Maar de dierenambulance brengt hem naar de dierenarts en weer thuis. Het is echt gênant hoe bang ik was. Maar dat kwam ook doordat ik dat boek van Stephan King heb gelezen, over dode beesten die zombies werden
Ja ook op coeliakie geprikt. Daar is gelukkig niets uitgekomen. Maar wij zijn dus geen klap opgeschoten verder. We hebben iets om de symptomen aan te pakken maar hoe en wat, en vooral ook wat we er structureel aan kunnen doen dat weten we dus niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat er bij ons ook een vlindernaaldje is gebruikt Huup. Was een klein naaldje met een slangetje er aan. Bij jullie is er toch ook geprikt op coeliakie? Aan de ene kant hoop ik dat er iets uit komt want dan heb ik een antwoord. Maar coeliakie lijkt me echt een rottige allergie. Je mag dan zoveel niet. Al is er tegenwoordig wel heel veel zonder gluten. Maar goed, afwachten maar tot 20 juni![]()
Pessie hiervoor hadden we hypoallergene voeding dus dat is geen optie om weer te gebruiken. Ze heeft nu namelijk voeding tegen KMA.
Onze kat is opgehaald door de dierenambulance. Ik dacht echt dat hij dood was, maar hij leefde nog. Erg ziek is tie wel. Echt sneu.
Daar zijn filmpjes over op youtube!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Prachtige dame die Elin!
Sola, wat vervelend dat je zo lang moet wachten! De lab uitslagen hebben ze zoiezo eerder hoor! Miss dat je er een bel afspraak van kan maken?
Puck, die slapen overdag maar voor mietjes vindt. Je kunt J. de hand schudden..
Ik ging net boodschappen doen samen met muppet. Poept ze net toen we binnen waren alles onderIk ga maar s ff zoeken hoe ik de maxi cosi hoes moet wassen..
hahahhaquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef huuphuup het volgende:
Ze slaaptElin slaapt... op haar rug!!
en ze is helemaal zelf in slaap gevallen
![]()
ze schrikt wel iedere 3 seconden wakker met een soort moro-reflex maar ze zakt daarna ook weer weg in slaap.
Ik ben zo blij <3 en zo trots![]()
fijn dat ze heeft laten zien dat ze het iig kan. Hopelijk de volgende keer iets langer dan 10 minuten.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef huuphuup het volgende:
KJbellen ja en je zorgen voorleggen, een goeie huisarts zal daar naar luisteren.
Het is zo rot, iets wat zo normaal en vanzelfsprekend zou moeten zijn![]()
Elin heeft uiteindelijk ongeveer 10 minuten op haar rug geslapen, daarna werd ze weer wakker. Nog niet echt lang dus, maar vooral het feit dat ze helemaal zelf in slaap is gevallen vind ik fijn. Ze kan het dus wel, ook op haar rug. Dat geeft prettige hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |