abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96411946
Voor ik naar bed ga even snel: Tnx allemaal voor de lieve reacties :* Ik voel me soms een enorme zeikerd maar het knaagt op dit moment weer enorm aan me. Na de afspraak met de Ka gaat dat vast weer beter. Maar ik merk dat ik er aardig doorheen zit op dit moment. Volgens mij gaat het met mezelf ook niet heel lekker. Ik blijf ook maar afvallen (Goh zou het in de familie zitten) en gewoon blegh. Maar goed bijna klaar met studie en dan kan ik zonder schuldgevoel chillen als ik vrij ben, dus dat is al iets.

Verder DML, Ik las tussen de regels door ook dat je een hartstikke leuk knulletje had hoor!
En Ik zag weer een lieve foto van Mex! En Huup, ik hoop dat er voor jullie ook snel een oplossing komt of dat het gewoon beter gaat met Elin. :* En nu ga ik eerst maar lekker slapen.
pi_96412215
Sola :* Ik hoop dat de KA kan helpen want zoals het nu gaat is niet leuk :N
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96412261
Sola, je bent écht geen zeikerd! :*

DML, ik pm je morgen wel even!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96413425
Ik ga morgen in d emaat 68 tas kijken Dizzy, ik had geloof ik wel wat shirtjes die heel weinig gedragen zijn.

Sola, ik vind je juist heel vaak positief! Natuurlijk knaagt dit aan je! Slaap lekker! :*
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:27:08 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96414452
Nee sola, ik vind het heel normaal dat je je zorgen maakt. En het is ook stom, maar hetis niet anders.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96420217
Sola je kindje eet zo slecht dat de dietist liever geen mening heeft. Klinkt als een reden tot zorg... geen zeiken aan volgens mij.

Lang verhaal over slapen, skipbaar bij geen interesse:
Verschuiven ging hier mis, werd per ongeluk toch wat uitstel op de vroege avondvoeding (ze sliep zo fijn, dacht dat we wat speling hadden, toen duurde de tocht naar huis opeens een half uur). Werd half zes. Toen ze om half 10 weer luidkeels smeekte om voedsel heb ik haar gewoon aangelegd.
Vanmorgen om 5.45 werd ik wakker van het gekras van haar nagels op het gaas van het bed *O*

Ik moet straks om 7.30 weg voor werk, dus het hoeft nog maar een beetje later. :)
Wordt waarschijnlijk wel slim om haar toch in haar eigen bed te leggen als ze geluid gaat maken na het wakker worden maar voor ze om eten vraagt. Jammer, maar wel rustgevender. Dat proberen we dus morgen... vreemd hoe snel je gevoel bij zoiets kan veranderen, 2 weken geleden moest ik er nog niet aan denken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 mei 2011 @ 08:58:28 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96421261
sola :*

lekker hoor Vanyel ;)

Ik heb een serieus probleem :') Ik heb een babygiftcard gekregen, maar nu twijfel ik wat ik er voor moet kopen. Een nijntje knuffel je speen (grijze variant) of een Sophie de Giraf ... waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96422140
Sophie! Die knuffel je speen dingen vind ik heel onhandig...

Even in de wacht bij KNO: de wachttijd bedraagt meer dan 15 minuten, belt u later terug :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:47:42 #59
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96422295
DJMO, ik zou gaan voor een sophie le giraffe.

Ik vind niemand zeiken, als je sommige dingen post kunnen die voor anderen herkenbaar zijn zodat er misschien iemand nog iets weet wat het proberen waard is.

Wat betreft het slapen overdag. Volgens mij sliep Nathan na een week of 6/10 consequent 3 keer 3 kwartier op een dag. Nu slaapt ie 2 keer 3 kwartier op een dag. Bij het consultatiebureau zeiden ze dat er kinderen zijn die veel slapen en kinderen die weinig slapen.

Ik heb geslapen van kwart voor 11 tot kwart over 6! Toen schrok ik wakker en heb ik manlief snel wakker gemaakt om te vragen of hij Nathan nog gehoord had. Manlief had om 12.45 een fles gegeven. Nathan heeft dus doorgeslapen in de absolute betekenis van het woord!!!!!!! Oh ja, hij werd wakker toen ik wakker werd. Daarna heeft ie nog geslapen van 7 tot 8.20. Ik ben bijgeslapen!
pi_96423515
Goedenmorgen!

Sola :* ik vind dat geen zeiken, dat je je terecht zorgen maken en dat delen :)

Vanyel zo word je meisje ineens heel groot, dat had je twee weken terug niet gedacht ;)

DJMO ik kan je niet helpen ben met beide kadootjes geheel onbekend!

Sarah heeft ons ook een goede nacht gegunt vannacht :) 12 uur laatste fles en om 6 uur de eerste, deze hebben we nu minder gedaan 90cc ipv 150cc en op die 90cc heeft ze gewoon weer tot 9.30 geslapen :) Ik heb dus ook lekker tot 9.15 geslapen :) (want Jaël werd ook pas rond 9 uur wakker :))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96424092
Zo, die Sarah en Nathan hebben papa en mama lekker laten slapen! Fijn zeg!

Orea, succes met wachten!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:45:24 #62
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96424156
weer n klein update'je van ons :)
We hebben hier weer heerlijk lopen tobben met allerlei ellende, en D iego krijgt nu n ontbijt aan medicijnen :( Amoxicilline 3x daags(Profylaxe), Salbutamol 100mg 3x daags 2pufs z.n 4 (zwaar astmatisch en te lage saturatie), Paracetamol 120 6x daags (om koorts geen kans te geven), Vit K 10dr 2xdaags (i.v.m stollings en hartproblematiek, Vit D 15dr, en veel appelstroop om het ijzergehalte niet verder te laten zakken dan 4.2

Op dit moment lijkt het gelukkig wel aardig te gaan maar we blijven onder strenge controle, zeker gezien zijn stabilisatie in groei/gewicht (68cm en net aan 7.8kg bij 10 maanden) We hopen op het beste en zijn ondertussen met verbouwingsplannen bezig om het huis zo goed als stofvrij te kunnen krijgen/houden...
Voor iedereen een dikke virtuele :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_96424355
Zo maffemuts, dat is nogal wat!!! een dikke :* Voor jou en je mannetje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 mei 2011 @ 10:52:07 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96424384
Maffe :* je weet het .. één gil en ik kom naar je toe
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 6 mei 2011 @ 10:56:21 #65
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_96424516
thnx Troeta :*
En ja dat weet ik DJMO ;)
T was ook niet bedoeld als klaagpost hoor, meer ter update :P
klagen heeft toch geen zin want daar help je niemand mee in dit geval, en zolang t ventje zelf nog happy is ben ik dat ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 06-05-2011 10:59:06 (dikke vingers en typos) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:04:29 #66
259886 pessie
pi_96424845
Oh maffe! Wat een vervelende situatie! Fijn dat Diego goede dagen heeft en dat jullie daar wel heerlijk van kunnen genieten.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:07:52 #67
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96424987
Ook hier een goede nacht. Om 23.30uur een fles en om 06.00uur werd ik wakker van wat gepruttel. Speentje er in en toen geslapen tot 07.00uur.

Heftige situatie zeg maffe! Sterkte er mee en geniet extra van de goede dagen :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 mei 2011 @ 11:14:08 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96425230
ik weet dat je niet klaagt Maffe, en ik weet ook dat je ondanks alles ontzettend van je ventje geniet. juist van hem geniet misschien wel .. Mijn post was ook meer bedoeld om je te laten weten dat ik er altijd ben voor je ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

vrijdag 6 mei 2011 @ 11:29:14 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96425890
Niet echt helemaal bijgelezen, maar ik weet hoe gezegend ik ben met een gezond kind, en heb enorm veel respect voor de moeders waarbij het net even iets anders loopt dan normaal...

Het moet verschrikkelijk zijn je kind te zien lijden terwijl je vrijwel hulpeloos langs de zijlijn staat.

Een :* voor jullie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:07:01 #70
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96427629
Maffe, jeetje wat heftig zeg! :*
En Sola, ik snap wel dat je je zorgen maakt hoor! Dat is heulegaar geen gezeur!

Verder weinig gelezen, ik ben zelf gewoon even goed ziek, zal wel weer over zijn in het weekend.
Jasmin is iig helemaal weer beter! Volgende week gaan we 3 daagjes Efteling doen en gaat Jazzy voor het eerst zwemmen. Ben zo benieuwd. Ze is gek op in bad gaan iig.
pi_96427833
huup en elin :*
heb je al eens aan een osteopaat gedacht, zowel voor de reflux als het niet weg willen leggen
voor mini hier heeft het wonderen gedaan

DML :* en ik geloof je meteen dat puck ook heel lief is!

Lena wat knap!

en mex ook al zo he!

en orea naar kno met leia, wat een lange wachttijd aan de telefoon zeg

mafe :* wat fijn te lezen dat je ook lekker aan het genieten bent

mn pakketje van orea is d'r, ik ga mini zometeen ophalen in de nieuwe draagdoek!
en ik blijf me verbazen hoe vrolijk ze toch wakker wordt na zulke bagger nachten
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:58:24 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96432362
Zonder bij te lezen een juichende ego-post:
Hij draait zich nu zelfs om met Sofie in z'n armen :D *O*
Zo grappig O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96433316
*G* ik jompel mee, goed zo soneal!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:32:38 #74
259886 pessie
pi_96433775
*O* soneal!

Sil, balen dat je nu zelf ook ziek bent.
pi_96479219
Wat een rust hier :D

Alles goed met iedereen? Mijn muppetje kan ineens zo heerlijk zittend spelen en zichzelf bezig houden.. zo mooi om te zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')