quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha. Nee, dat heb ik ook niet deze keer.
Nou ja, het is misschien ook niet echt een onderwerp voor dit topic. Het kan zijn dat ik gewoon nog wat in de knoop met het plotselinge overlijden van mijn vader of zo.
Lief van je <3quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef mrien het volgende:
Ow en Huup![]()
Ik vind het zo rot voor jullie dat het niet zo gaat als je eigenlijk verwacht had met je meisje
Wanneer mag ze een nieuwe zantac ophoging?
Ohja dit wilde ik ook nog zeggenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Morretje het volgende:
Vanyel, op zich denk ik dat je productie het wel trekt hoor, zolang je voed op verzoek. Juist omdat je eerst wel ploftieten had en nu niet geeft aan dat je productie zich aanpast aan de vraag.
Ja, en dat je alles over hebt voor je kleintjes, maar dat je ze niet overal tegen kunt beschermen. Blegh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Morretje het volgende:
Claudia, ik heb er natuurlijk nog maar een, maar ik herken het heel erg van de eerste 6 maanden hier. Dat overweldigende verantwoordelijkheidsgevoel..
Gevonden!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Troeta het volgende:
Geweldige romper idd, heb er van de week nog 1 gekocht, met felgroen en rood en blauw. Hema![]()
Mex heeft ook bijna nooit shirts aan thuis, die zijn minder leuk!
Vanaf welke maat heb jij zomerkleding? Of heb je dat vrij weinig omdat je Ivan in alleen een rompertje had?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hoelang is Mex nu eigenlijk?
Ik maak morgen wel foto's. Ik heb nog bergen kleding liggen...
Ja, ik had heel weinig en de paar leuke dingen die ik had heb ik al verkocht. Dit shirt heb ik nog in maat 74, en een paar met streepjes (maar die zijn niet heel bijzonder leuk).quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanaf welke maat heb jij zomerkleding? Of heb je dat vrij weinig omdat je Ivan in alleen een rompertje had?
Die is leuk! I wantquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik had heel weinig en de paar leuke dingen die ik had heb ik al verkocht. Dit shirt heb ik nog in maat 74, en een paar met streepjes (maar die zijn niet heel bijzonder leuk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |