Nee helaas niet.. Ik ben nu wel met iemand serieus aan het daten die ook wel wat af kan vallen. Maar dat ga ik niet tegen hem zeggen, dan is hij meteen afgeknapt haha.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je niemand in je omgeving die je kan helpen om sterk te blijven?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:17 schreef amp25 het volgende:
wat ben ik jaloers op jullie ik moet altijd opletten wat ik eet
2 jaar geleden was ik 145 kilo met 1.86m ben nu 93 kilo dus 52 kilo afgevallen met veel sporten(sportschool,mtb) en mijn voeding omgegooid heb alleen overtolig vel hangen dat gaat komend jaar als goed verwijderen![]()
gewoon afspreken met een lid van die ene kerk die meten het gratis voor je.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:07 schreef Agentperry het volgende:
google maar op bmi, maar zoals al zo vaak gezegd, bmi zegt niks
Ik kon bij de site van de hartstichting elke leeftijd invullen, maar jouw BMI bleef aangeven:quote:
Jouw BMI van de hartstichting kwam op :quote:
Omg wat heb ik hier gezegd!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee helaas niet.. Ik ben nu wel met iemand serieus aan het daten die ook wel wat af kan vallen. Maar dat ga ik niet tegen hem zeggen, dan is hij meteen afgeknapt haha.
Trouwens nog even voor het volledige beeld. Sporten gaat wel goed, probeer ik 4-5x per week te doen.
Date je hem nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |