Geen Poppentopic dus meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
Poppentopic.
Nu met voetballers.
[ afbeelding ]
quote:
Nou woeptiefuckingdoequote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
Poppentopic.
Nu met de echte barbie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
Poppentopic.
Nu met de echte barbie
[ afbeelding ]
quote:
Mailmeisjes dan?quote:
Dat mensen dat mooi kunnen vinden zeg....quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
Poppentopic.
Nu met de echte barbie
[ afbeelding ]
Beterquote:
Dat sowieso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik zal het hem wel ff voordoen
Overschatte vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch zou ik haar heel graag in mijn bed hebbenquote:
Plaatjes faalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ik zal het hem wel ff voordoen
Kijk jij weet hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bart is nog jong, moet nog een hoop lerenquote:
Dat dal het zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is nog jong, moet nog een hoop leren
Pick me pick mequote:
Het kan beter dan Angelinaquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is nog jong, moet nog een hoop leren
You've already got me babequote:
Moment, even je KPD foto's zoeken.quote:
Niet vertellen wie mn KPD kloon is hequote:
MutsHuppel is toch een te makkelijke kloon?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet vertellen wie mn KPD kloon is he
Die kloon bestaat welquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
MutsHuppel is toch een te makkelijke kloon?
gefeliciteerd. Je hebt een kloonquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet vertellen wie mn KPD kloon is he
Om omg omg omgquote:aantal posts: 99993 (gemiddeld 69 per dag)
Weet je nog dat we ongeveer tegelijk 25K hadden.quote:
Jij faalt ook in alles ook hequote:
De dj is er. Wil jij van 10 tot 11?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:53 schreef 129383 het volgende:
mecano staat op nmr 15 van draakje's toplijst
Nee, veel te laat, ik lig vanavond vroeg in bed omdt hooikoorts.. Maaar gefeliciteerd alvast met je 100k posts, NO LIFER !quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dj is er. Wil jij van 10 tot 11?
Ik geef pas na 8 uur antwoord want ik moet nu ff mn 100K post gaan voorbereiden/maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |