Niet alleen haar lade, ook haar IQ.quote:
spreek dan ook andere aan en niet ons..die je al jaren kent,dat is flauw,aangezien ik hier maar 3 keer per dag post of zow,en andere 20 uurquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar goed. Kleine grapjes, ok, maar de halve COS is OT.
OnTopic: Mo is nogal slordig met de pil geweest.
ssssssssst klaar nu ....we gaan vrolijk zijn hequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:14 schreef trollie67 het volgende:
[..]
spreek dan ook andere aan en niet ons..die je al jaren kent,dat is flauw,aangezien ik hier maar 3 keer per dag post of zow,en andere 20 uur
okquote:
jep..ga me ratjes en katten verzorgen..oh shitt...weer offtopic..en dan turkse pizza bakken..douchen en de live kijken..heel veel plezier..of niet...voor iedereenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef Stability het volgende:
[..]
ssssssssst klaar nu ....we gaan vrolijk zijn he
dat weten we niet he, misschien heeft karim ook geld zat....quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok
sharon is een omhoog gevallen meisje van 20 die gesteund wordt door gerard en ouders
karim is een heel pure jongen die geen geld van de achterban heeft staan
dag trollie we weten wel beterquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jep..ga me ratjes en katten verzorgen..oh shitt...weer offtopic..en dan turkse pizza bakken..douchen en de live kijken..heel veel plezier..of niet...voor iedereen
en ik ga geheel offtopic zo mn badritueeltje ff doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
jep..ga me ratjes en katten verzorgen..oh shitt...weer offtopic..en dan turkse pizza bakken..douchen en de live kijken..heel veel plezier..of niet...voor iedereen
denk je dat??quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat weten we niet he, misschien heeft karim ook geld zat....
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
door naar india te reizen neem ik aan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe kom je dan terecht in een bollywoodfilm?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef Stability het volgende:
[..]
en ik ga geheel offtopic zo mn badritueeltje ff doen
ze eten nu, dus ik weet ff niks ontopics te melden.......smak smak...prop...enzo
haha.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef bixs het volgende:
Wie gaat er Karim, Sharon of Mo ?
hallo, ik hoop mo.
Mo. Al moet ik er persoonlijk dat huis uittrekken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef bixs het volgende:
Wie gaat er Karim, Sharon of Mo ?
hallo, ik hoop mo.
als ze tegenstribbeld, mag ik je dan helpen??quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:19 schreef shomila het volgende:
[..]
Mo. Al moet ik er persoonlijk dat huis uittrekken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:17 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zo ben er klaar voorzwaai vast naar mo
Ja hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
als ze tegenstribbeld, mag ik je dan helpen??
Omhooggevallen? Ik weet niet hoor, ze is een stuk socialer en behulpzamer dan die laagbijdegrondse Mo en Jo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:15 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok
sharon is een omhoog gevallen meisje van 20 die gesteund wordt door gerard en ouders
karim is een heel pure jongen die geen geld van de achterban heeft staan
je maakt me verdrietig nou.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef judgementterror het volgende:
ik hoop mo,maar verwacht dat Sharon moet vertrekken vanavond
Daar vertelt hij over in een filmpje op de sst site. In het kort: Hij was in India aan het backpacken en werd van de straat geplukt. Ze hadden westerse mensen nodig om te figureren in een Bollywoodfilm die zich afspeelde in Zwitserland.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe kom je dan terecht in een bollywoodfilm?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Omhooggevallen? Ik weet niet hoor, ze is een stuk socialer en behulpzamer dan die laagbijdegrondse Mo en Jo.
neee daar zit ik niet op te wachten (weg met die mo)quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef judgementterror het volgende:
sorry Scooby,maar ik vertrouw die gasten van SS helemaal niet
denk dat ze denken dat wij zitten te wachten op nog meer gehuil van een 30 jarig kleutertje
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk meer aan een afgezaagde loop hoor
Die discussie is al eerder geweest over die gasten van SST.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef judgementterror het volgende:
denk dat ze denken dat wij zitten te wachten op nog meer gehuil van een 30 jarig kleutertje
dan liever naar huisquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:25 schreef just me het volgende:
Je zult maar overblijven met Jo en Flip
Daar ga je toch helemaal niet vrolijk van worden
Klopt helemaal, ze schatten de negatieve invloed van die geblondeerde slons compleet verkeerd in. Ik ken in mijn omgeving letterlijk tientallen mensen die al weken niet meer serieus kijken vanwege 1 persoon, namelijk Mo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef judgementterror het volgende:
en Joquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ze schatten de negatieve invloed van die geblondeerde slons compleet verkeerd in. Ik ken in mijn omgeving letterlijk tientallen mensen die al weken niet meer serieus kijken vanwege 1 persoon, namelijk Mo.
en joquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ze schatten de negatieve invloed van die geblondeerde slons compleet verkeerd in. Ik ken in mijn omgeving letterlijk tientallen mensen die al weken niet meer serieus kijken vanwege 1 persoon, namelijk Mo.
Dat je tientallen mensen in je omgeving hebt die kijken, vind ik knap. Ik ken in mijn omgeving niemand die kijkt. Of ze durven er misschien niet voor uit te komen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |