Achter Macedonië staat nu een '9' dat is hoog.quote:
Oh, ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Hoe hoger het getal des te minder kans.
Maar welk getal in welke kolom van de vier?![]()
Oh ja, die niet idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wit-Rusland staat er niet echt goed voor toch?
Er zitten altijd verrassingen tussenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Ah!
Dus dan zouden er volgens die lijst op dit moment maar 4 landen lager dan Nederland eindigen.
Hmz. Ik gooi mijn hoop op morgen![]()
Slim van ze om hem in het Engels te doen. Het klinkt voor een Nederlandse inzending best aardig en ik heb nu zelfs hoop dat we niet laatste worden.quote:
Nederland is de laatste jaren nooit laatste geworden voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:21 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Slim van ze om hem in het Engels te doen. Het klinkt voor een Nederlandse inzending best aardig en ik heb nu zelfs hoop dat we niet laatste worden.
Redeneringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:
En dit jaar dus waarschijnlijk ook niet.
Ah ja, Dima Bilan met die ijsdanserquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:22 schreef lezzer het volgende:
Oh da's leukHad ik nog niet bekeken
Maar, schaatsers zijn ook al ooit gedaan hè![]()
Afgezien van dat het onhandig is met opbouwen op zo'n podium.
Wat een gedrocht van een nummer was dat ook. Met die cokesnuivende Dimaquote:
quote:Vandaag staat er een tweede repetitie op het programma voor 3JS. Natuurlijk is Songfestival.nl erbij om jou de eerste beelden te tonen.
Na deze eerste repetitie is het tijd voor ontspanning voor de heren. De 'Royal Crown' wordt vanavond omgetoverd tot een feestlokatie. Alle buitenlandse delegaties zijn uitgenodigd om een echt "Hollands" feest bij te wonen. Diverse Nederlandse artiesten zullen hier ook bij aanwezig zijn.
Jan Smit zou juist een slimme zet zijn, want die is rete populair in Duitslandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:00 schreef Pino112 het volgende:
Nederlandse artiesten? Is het al bekend wie?
Zeker Jan Smit enzo.
Als je gedrochten uit 2001 en 2002 die wonnen even buiten beschouwing laat, de slechtste winnaar ooitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een gedrocht van een nummer was dat ook. Met die cokesnuivende Dima.
Nee, 2002 was best leuk. Net zoals veel anderen in dat jaar. Malta, Denemarken, Slovenië...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je gedrochten uit 2001 en 2002 die wonnen even buiten beschouwing laat, de slechtste winnaar ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |