mij ook, die hele sharon hangt mn neus uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Day het volgende:
Die Engelse lijfspreuken van Sharon beginnen me echt m'n neus uit te komen.
Sharon en Karim ook.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:32 schreef akveor het volgende:
De Secret Cookies begint al met een fail: Philip trekt zijn eigen cookie.
Het volgende cookie is voor Monique en die trekt ook zichzelf.
Sharon begint me echt m'n neus uit te komen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Day het volgende:
Die Engelse lijfspreuken van Sharon beginnen me echt m'n neus uit te komen.
gelukkig val ik daar niet onderquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..over lui gesproken..als ik hier meerdere zie tot 5 uur in de nacht en om 8 uur weer present..us gemiddelt 20 uur lang stream kijken kan ik dit ook niet echt aktief noemen
Ik vroeg me al af wat daar uit je linkerneusgat bengelde.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:36 schreef Stability het volgende:
[..]
mij ook, die hele sharon hangt mn neus uit
me too....was vandaag weer 7 uur onderweg om post te bezorgen...en jij woont trouwens echt schitterend..wat zal je blij zijn ermeequote:
In het Nederlands klinkt dat ook prima.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
We learn so little and forget so mutch
Vind i wel een mooie
oh, viel het echt op ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat daar uit je linkerneusgat bengelde.
ja woon heel mooi maar wil wel weg...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
me too....was vandaag weer 7 uur onderweg om post te bezorgen...en jij woont trouwens echt schitterend..wat zal je blij zijn ermee
Weet ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
In het Nederlands klinkt dat ook prima.
veel touristenlawaai zeker...is een groot nadeel jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ja woon heel mooi maar wil wel weg...
Uit Mo's bek ??? Nee!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
klinkt een stuk romanticher toch
dat dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:40 schreef trollie67 het volgende:
[..]
veel touristenlawaai zeker...is een groot nadeel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |