ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
quote:Inderdaad, het is misschien wel moeilijk, maar ze doen het vast niet om jou te pesten!
Op woensdag 19 juni 2002 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Life goes on, wat maakt het uit of ze nou met hem heeft of met een vreemde? Zij kunnen er ook niks aan doen als ze verliefd worden
quote:Hetzelfde is met een vriend van me gebeurd. Is gewoon pech hebben en die vriend van jou vind het waarschijnlijk ook niet leuk voor je. Maar ja jij hebt niets meer met dat meisje dus waarom zou hij niet met haar wat mogen hebben als ze verliefd op elkaar zijn. Alleen omdat jij toevallig wat met haar gehad hebt?
Op woensdag 19 juni 2002 16:34 schreef Sinterklaashaas het volgende:
ok gisteren gehoord dat een hele goede vriend van mij verkering heeft met mijn ex waar ik het zo moeielijk mee had overheen te komen toen het uit was, ik was er bijna helemaal overheen en nu dit weer...ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
quote:Dat zou ik ook doen
Op woensdag 19 juni 2002 16:34 schreef Sinterklaashaas het volgende:ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
Het is gewoon not done (sorry voor de populaire term maar ik wist even niets anders!
) dat hij iets met je ex heeft. Dat staat gewoon in de ongeschreven regels tussen vrienden, vind ik dan...
quote:Ik zie het probleem niet!! Tis je ex ffs!! Get a life and grow over it!!
ok gisteren gehoord dat een hele goede vriend van mij verkering heeft met mijn ex waar ik het zo moeielijk mee had overheen te komen toen het uit was, ik was er bijna helemaal overheen en nu dit weer...ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
quote:precies, zei ik dus ook is gewoon iets wat je niet doet, dat doet een vriend niet.. maar nu zal ik wel plezier hebben als hij dalijk is aan het bloeden,, en dat zal ie ook doen!
Op woensdag 19 juni 2002 16:37 schreef esjuh het volgende:
Ja dat is idd wel erg bitter, ik zou het ook niet pikken. Mijn tip: gewoon even negeren, het komt waarschijnlijk vanzelf wel weer goed, ook al wil je dat misschien niet.Het is gewoon not done (sorry voor de populaire term maar ik wist even niets anders!
) dat hij iets met je ex heeft. Dat staat gewoon in de ongeschreven regels tussen vrienden, vind ik dan...
never killed before, but i'm a fast learner
take her face down the furnace and just burn her
let her scream i like it when she feels the pain
what i had to go trough now i bring it back again
take that lil fuck and cut of his tongue
so he won't spead the lies and i take the air from his longues
i want to see them both deceiced and burried
be worried, i'm in a hurry, to get ya both under in the cemetury
never had the revenge from someone like me before
if i see that bitch, i'll drop her ass to tha floor
kick in your door, when you gettin laid
drop a .45 in your face, only way to get you paid
laugh when you bleedin all over the bed
caughin up you own blood put one in your head
you'll be watchin eachother suffecating
this is what you reached with the betraying
you wanna be together, then die together
tomorrows header 5 said: "i came to get her"
i might get locked up for life or what ever
but it was worth it, and keeps gettin better
i'll carve the 5 in your heads,
to remember me when you're both dead
bitch and punk ya both never forget
what its like to feel my motherfuckin wrath
-edit
na t lezen van dat 'oerstomme G.I. Joe verhaaltje van je...
1 ding.. MIEP niet zo! als jij hem zo erg haat.. waarom zou hij zich dan zorgen maken om jouw gevoelens?
[Dit bericht is gewijzigd door d0z op 19-06-2002 16:42]
quote:Wat een bullshit! Zoals ik al zei, ze doen het vast niet om jou even lekker te pesten. Zij kunnen er toch ook niets aan doen dat ze elkaar leuk vinden?
Op woensdag 19 juni 2002 16:40 schreef Sinterklaashaas het volgende:[..]
precies, zei ik dus ook is gewoon iets wat je niet doet, dat doet een vriend niet.. maar nu zal ik wel plezier hebben als hij dalijk is aan het bloeden,, en dat zal ie ook doen!
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:41 schreef Sinterklaashaas het volgende:
Little dutch psycho
quote:Eigenlijk heeft ie best gelijk
Op woensdag 19 juni 2002 16:42 schreef kikkerlikker het volgende:
ja je ken et ook zo bekijken het was toch al iut en daar kon hij in eersde instansie niks aan doen en nou dat ze dan toch wweer een relatie heb zou je et meschien meer an een goeie vrind gunnen als an een vreemde griezel maar goed het blijft een lastige suitatie strekte der mee
Bij je vriend weet je tenminste dat ze 'in goede handen' is.
quote:Btw leeftijd?? Misschien snap ik 't dan beter waarom je zo reageert!!
quote:U're a sick man, man!
Op woensdag 19 juni 2002 16:41 schreef Sinterklaashaas het volgende:
had ff iets gescheven voor hun 2e:never killed before, but i'm a fast learner
take her face down the furnace and just burn her
let her scream i like it when she feels the pain
what i had to go trough now i bring it back again
take that lil fuck and cut of his tongue
so he won't spead the lies and i take the air from his longues
i want to see them both deceiced and burried
be worried, i'm in a hurry, to get ya both under in the cemetury
never had the revenge from someone like me before
if i see that bitch, i'll drop her ass to tha floor
kick in your door, when you gettin laid
drop a .45 in your face, only way to get you paid
laugh when you bleedin all over the bed
caughin up you own blood put one in your head
you'll be watchin eachother suffecating
this is what you reached with the betraying
you wanna be together, then die together
tomorrows header 5 said: "i came to get her"
i might get locked up for life or what ever
but it was worth it, and keeps gettin better
i'll carve the 5 in your heads,
to remember me when you're both dead
bitch and punk ya both never forget
what its like to feel my motherfuckin wrath
quote:Booeiuh, ik heb ok wel eens wat met een ex van mijn beste vriend gedaan en andersom, was soms wel lullig maar uit is uit hoor. Beetje reeel blijven hoor. Het is toch neit alsof zij vreemdgaat met jouw beste vriend?
Gewoon verder gaan met je leven
quote:Eh ff een vraagje... hoe lang is het al uit?
Op woensdag 19 juni 2002 16:44 schreef Sinterklaashaas het volgende:
HIJ IS DUS EG GEEN VRIEND MEER, ik ga hem niet opzoeken, maar als ik hem ooit nog 1x tegenkom sla ik hem eg helemaal kapot! dat beloof ik nu op mijn eigen leven.
quote:ROFL, hoe oud ben je eigenlijk?? Je klinkt gewoon als een opgefokt pubertje!!
HIJ IS DUS EG GEEN VRIEND MEER, ik ga hem niet opzoeken, maar als ik hem ooit nog 1x tegenkom sla ik hem eg helemaal kapot! dat beloof ik nu op mijn eigen leven.
quote:s0z hoor, maar dat klinkt echt ongeloofelijk STOM!
quote:Stoer mannetje hoor jij!
Doe effe lekker normaal en ga gewoon een tijdje niet met ze om. Of als je toch zo'n grote jongen bent vraag ze of ze allebei echt wat voor elkaar voelen en laat ze dan lekker met rust.
quote:
Sinterklaashaas:Beroep MAKAVELI
Studierichting THUGLIFE
Hobbies en intresses WESSIDE
[Dit bericht is gewijzigd door d0z op 19-06-2002 16:47]
quote:Wat ben jij voor simpel figuur dat jij dit alleen denkt op te kunnen lossen door te slaan?
Erg triest, laat ze gewoon. Verliefdheid is verliefdheid en ik hoop voor haar dat ze beter bij hem past dan bij jou. Agressief ventje!
quote:Hij een eikel, zij een bitch. Je mag ze beide niet, dus waar maak je je dan druk om?
Op woensdag 19 juni 2002 16:46 schreef Sinterklaashaas het volgende:
neej ze is net niet in goede handen, want hij is een playa eikel, maar zij is ook een bitch dat ze dat doet, ze moeten allebei opflikkeren.
quote:Maar ff serieus, hoe oud ben je nou??
Op woensdag 19 juni 2002 16:46 schreef Sinterklaashaas het volgende:
neej ze is net niet in goede handen, want hij is een playa eikel, maar zij is ook een bitch dat ze dat doet, ze moeten allebei opflikkeren.
quote:haha jah daar dacht ik ook al aan...als je nou nog om haar gaf zou ik wel begrijpen dat je boos ben maar nu ze een bitch is
Op woensdag 19 juni 2002 16:47 schreef zaiga het volgende:[..]
Hij een eikel, zij een bitch. Je mag ze beide niet, dus waar maak je je dan druk om?
[Dit bericht is gewijzigd door Dewey op 19-06-2002 16:51]
want ik zeg je, als jij em goed hard voor z'n bek slaat, dattie naar het ziekenhuis moet met een verbrijzelde neus, hij bloed toegedient krijgt om ganggreen in delen van z'n gezicht te voorkomen PAS DAN, en alleen dan, voel jij je beter.
Je ex zal zo onder de indruk zijn dat ze linea recta bij je terugkomt. Die niet zo vriend van je begrijpt je standpunt volledig en dient geen aanklacht in. Je verdere leven breng je door met haar in een aardsparadijs...
en varkens kunnen vliegen
quote:Volwassen reactie!
maar nu zal ik wel plezier hebben als hij dalijk is aan het bloeden,, en dat zal ie ook doen!
quote:<grin> belt ie anders vanonder????
Op woensdag 19 juni 2002 16:49 schreef Sinterklaashaas het volgende:
dus belt ie s'avond van ACHTER zijn telefoon vieze sukkel!
quote:Jij hebt het er echt moeilijk mee huh. Maar geweld lost echt niks op.En hij zegt het tenminste,doe niet zo overspannen. Ik begrijp je wel maar je doet een beetje overdreven
18, en doe nou niet van je bent opgefokte puber, normaal ben ik de kalmte zelve, maar toen ik dit gisteren hoorde zag ik echt rood voor mijn ogen, hij is nog te laf in mijn gezicht te zeggen gisteren op school, dus belt ie s'avond van ACHTER zijn telefoon vieze sukkel!
quote:Eh... 18
18, en doe nou niet van je bent opgefokte puber, normaal ben ik de kalmte zelve, maar toen ik dit gisteren hoorde zag ik echt rood voor mijn ogen, hij is nog te laf in mijn gezicht te zeggen gisteren op school, dus belt ie s'avond van ACHTER zijn telefoon vieze sukkel!
quote:18, mja zegt mij genoeg!! En dan doe je zeker ook nog MAVO ofzo?? (no offence tegen de anderen btw
Kom op zeg, get a life!! Boeiend dat ie nou met je ex heb, als hij een playa is en voor zover ik kan zien jij ook, dan zal 't wel vaker gebeuren dat je vriend (of ex vriend inmiddels) een keer bij een meisje aankomt die jij al heb gehad!!
quote:LOL!!!
Op woensdag 19 juni 2002 16:50 schreef DarkElf het volgende:[..]
<grin> belt ie anders vanonder????
quote:ja 18
Op woensdag 19 juni 2002 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Eh... 18
Weet je toevallig wat je IQ is?
Ga even lekker in de speeltuin spelen man.
quote:doe es normaal man...nog meer van die geweldadige woorden en ik stel een vraag waardoor ik ook slecht over kom ;|
quote:HAHAHAHAHA!!!
Op woensdag 19 juni 2002 16:52 schreef snoeki het volgende:
Volgens mij begrijpen wij lezers allemaal waarom zij je verlaten heeft!
quote:Dat zegt ie, 18.
Op woensdag 19 juni 2002 16:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Eh... 18Weet je toevallig wat je IQ is?
quote:Inderdaad, denk dat je de woorden bij de meeste lezers wel uit hun mond haalt jah!! Das in elk geval bij mij 't geval!!
quote:haha, omdat ie zo lief is?
quote:prft, idioot
Op woensdag 19 juni 2002 16:54 schreef Sinterklaashaas het volgende:
ik doe geen MAVO , ik ben student 3e jaar MBI. en hij had t me gewoon meteen in mijn gezicht moeten zeggen, was hij er met een blau oog vanaf gekomen..
quote:Ja, tjonge zeg, raar dat hij dat dan niet doet hč! Zo'n aanbod sla je toch niet af!
en hij had t me gewoon meteen in mijn gezicht moeten zeggen, was hij er met een blau oog vanaf gekomen..
quote:Wat is dat, MBI?
ik doe geen MAVO , ik ben student 3e jaar MBI. en hij had t me gewoon meteen in mijn gezicht moeten zeggen, was hij er met een blau oog vanaf gekomen..
quote:kijk misschien wist die dat wel dat je em ging slaan...dus hij is slim bezig om een blauwoog te ontlopen
*slimme jongen*
quote:MAVO, MBI, mja middelbaar beroepsonderwijs is dat he?? Gelukkig zitten daar ook een hele hoop normale mensen op en niet van die zielige gastjes zoals jou die nergens tegen kunnen en altijd maar willen vechten!!
quote:Nou dan leg je em toch om? hebben wij weer wat te lezen op de FP
quote:Ik moet je even waarschuwen dat je nui strafbaar bezig bent.
Bovendien heeft je vriendin ook voor hem gekozen en dat heb je maar te respecteren.
quote:Hoe lang is het nou geleden?
Op woensdag 19 juni 2002 16:56 schreef Sinterklaashaas het volgende:
jullie snappen niet eens hoe moeielijk ik het ermee heb gehad, en dat die jongen me dit flikt,
quote:Ach, lulkoek. Waarom zou je er problemen mee hebben als je beste vriend met je ex gaat. Het is toch niet voor niks je ex.
jullie snappen niet eens hoe moeielijk ik het ermee heb gehad, en dat die jongen me dit flikt,
quote:Misschien een idee om nog wat langer weg te blijven als je dergelijke berichten gaat plaatsen?
ik ben maybe al 2 maand niet meer hier op fok geweest, omdat ik ff vanalles voor mezelf moest uitzoeken en de problemen van andere lezen zaten niet in mijn behoeftes.. maargoed..
quote:Volgens mij kan je je beter richten op dit meisje en je ex gewoon vergeten.
ik ken sins 3 dagen een leuk meisje, T. en gisteren daarna toe geweest met een vriend van me, wat gepraat enzo.. nou weet ik niet eg of ze me leuk vind, laatst op msn zei ze wel iets van dat ze me zo leuk vond uitzien enzo en we kunnen ook heelgoed praten. maar T is tegen iedereen zo open heb ik vernomen van vrienden. nu weet ik dus niet of ze me leuk vind als gewoon n vriend of maybe als meer..
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-06-2002 17:02]
quote:ksnap t best..
stel, jij slaat hem.. dan bij JIJ de lul he!
gaat hij netjes aanklacht indienen bij de politie...
denk toch is na voordat je wat zegt/doet
quote:Ja en? Het is uit. <-- Punt.
Op woensdag 19 juni 2002 16:59 schreef Sinterklaashaas het volgende:
het is pas ECHT uit sinds anderhalve week.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 19-06-2002 17:03]
quote:Nog leuker, een wannabe neger... Sorry dat moest er ff uit
Op woensdag 19 juni 2002 17:00 schreef Sinterklaashaas het volgende:
DIT SLAAT EG NERGENS OP, TURKEN ZIJN NIET ALTIJD ZO, EN PS IK BEN HELEMAAL GEEN TURK! FIGUUR < IK BEN NEDERLANDER zo wit als melk!
quote:een wannabe neger? en een turk is een echte neger? slaat weer nergens op, ik wist niet dat je voor rap muziek te warderen zwart moest zijn.. en ja jij staat idd op mijn CU2
Op woensdag 19 juni 2002 17:01 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Nog leuker, een wannabe neger... Sorry dat moest er ff uit
Je hebt zeker ook een cu2 site met allemaal hoertjes van 13 erop?
quote:Je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen, ik vraag alleen maar of je een Turkse naam heb....tjees!!
Op woensdag 19 juni 2002 17:00 schreef Sinterklaashaas het volgende:
DIT SLAAT EG NERGENS OP, TURKEN ZIJN NIET ALTIJD ZO, EN PS IK BEN HELEMAAL GEEN TURK! FIGUUR < IK BEN NEDERLANDER zo wit als melk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |