Zo praat je niet tegen flipsie jahquote:
Smoken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Zal ik gaan roken of een mailadres hosselen?
Beide niet doen en Fok!ken al overwogen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
SPOILER: AAAAARGH!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet heel levenloos?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Beide niet doen en Fok!ken al overwogen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
Ga bellen danSPOILER: AAAAARGH!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
rokenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Nope, beter dan roken iig.quote:
Dan moet je dus ook niet reageren op flipsen als je zo letterlijk bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks mateeee
[..]
aight1 is hier niet
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
Dat kan ik wel hosselen. DM de URL van de site eens. :3SPOILER: AAAAARGH!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
Hoeveel TTs heb je al te pakken Henk? Ik nu 8 of 9
Sukkelquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook niet reageren op flipsen als je zo letterlijk bent
Roken is vies en het stinktquote:
hihiquote:
overmorgen wordt leukerquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Als ik TS ben is het altijd leuk. Heb het gewoon leuk
Ik heb het naar mijn zin hier. Laatst was Henkie TS en ik had meteen behoefte naar troost.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Als ik TS ben is het altijd leuk. Heb het gewoon leuk
Verstandige meidquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind mezelf al irritant worden, ben weg, kusjes
Doeiquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind mezelf al irritant worden, ben weg, kusjes
Hoiquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom is rellen op FOK! zo leuk dan?
ja, altijd dt, ik was het even vergetenquote:
inderdaad!!quote:
Leukste bijdrage:quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn er stats van de ARG7 SC eigenlijk? Dit vraag ik omdat Cash daarnet over begon en nu ben ik benieuwd.
Als je stats hebt bijgehouden welquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zijn er stats van de ARG7 SC eigenlijk? Dit vraag ik omdat Cash daarnet over begon en nu ben ik benieuwd.
mm?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
Mijn sluitspier heet ook K-Cash, toeval zeg.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Minst leuke bijdrage:
1. Trollscience
Van je anus of je urinebuis?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
Mijn sluitspier heet ook K-Cash, toeval zeg.
Tellen, gegevens in excel opslaan enz.quote:
Daaghoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga eens naar buiten, als ik toch zo irritant ben
Doei
quote:
Het kan makkelijker, Im sure.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tellen, gegevens in excel opslaan enz.
Veel werk maar het kan
Niet gemeen doen tegen hemquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Minst leuke bijdrage:
1. Trollscience
Waarom mogen leuke dingen wel gezegd worden en minder leuke dingen niet? Dan is het gelijk weer gemeen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet gemeen doen tegen hem
Hij kan er ook niks aan doen dat hij een 14 jarige koter is
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom mogen leuke dingen wel gezegd worden en minder leuke dingen niet? Dan is het gelijk weer gemeen.
Ik merk anders wel een groot verschil in hoe hij opmerking opneemt. Het niveau tussen het gros van ons en hem verschilt nogal. Dit botst gewoon soms.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet gemeen doen tegen hem
Hij kan er ook niks aan doen dat hij een 14 jarige koter is
Twijfel slaat toe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
weet wel dat ik dan buiten bereik ben
De haat van anderen heeft mijn liefde vernietigd.quote:
Harten werden gebroken door deze post.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:53 schreef HappyBob het volgende:
Grapje natuurlijk. Ik verkies flips boven ieder andere fokker.
opeens terugkrabbelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:53 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:53 schreef HappyBob het volgende:
Sorry..deze week is het hetero voor mij. Volgende week nieuwe geaardheid, nieuwe kansen.quote:
waar gaan we heen?quote:
Waar naartoe?quote:
Dan grijp ik die kans. wil je links of rechts?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..deze week is het hetero voor mij. Volgende week nieuwe geaardheid, nieuwe kansen.
verklaar u naderquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verweggistan voor heel lang.
[..]
Zie post hierboven.
Geen zin daarin.
Te lang zonder internet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verweggistan voor heel lang.
[..]
Zie post hierboven.
Geen zin daarin.
Rechts graag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan grijp ik die kans. wil je links of rechts?
Het is daar warm.quote:
nee dat niet eensquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Te lang zonder internet?
Ik hoop echt dat mn vakantie naar polen doorgaat
En dat ik op schier internet heb
Welk land, en wat vind jij warm?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is daar warm.Ik heb geen zin daarin.
[..]
nee dat niet eensIk wil niet een maand daar zitten en sterven van de hitte enzo.
Waarom heb je dan een vakantie daar naartoe geboekt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
nee dat niet eensIk wil niet een maand daar zitten en sterven van de hitte enzo.
waarom ga je daar op vakantie dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Een land in het Midden-Oosten ja, 50 graden is warm.quote:
Ik moet mee met mn ouders.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een vakantie daar naartoe geboekt?
Zie hierboven.quote:
Kom wij gaan samen op vakantiequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
Ik ga niet eens op vakantie. Nooit.
Jullie maken me jaloers.
Oo, ja. 50 graden is wel wat te warm ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een land in het Midden-Oosten ja, 50 graden is warm.![]()
[..]
Ik moet mee met mn ouders.
[..]
Zie hierboven.
Ik wil best ruilen. Het is daar ook ramadan en dan moet ik dus ook meedoen. Lekker in de hitte niks eten en drinken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
Jullie maken me jaloers.
Ik heb marokko overleeft, dus midden-oosten is ook wel te overlevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een land in het Midden-Oosten ja, 50 graden is warm.![]()
[..]
Ik moet mee met mn ouders.
[..]
Zie hierboven.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef K-Cash het volgende:
Houston represent, wel leuk de gedachte dat al quida weer actief is, en ik naar een belangrijke Amerikaanse stad mag vliegen[ afbeelding ]
Van mij mag je mee naar schierquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
Jullie maken me jaloers.
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef K-Cash het volgende:
Houston represent, wel leuk de gedachte dat al quida weer actief is, en ik naar een belangrijke Amerikaanse stad mag vliegen[ afbeelding ]
tijd om van je ouders te scheiden!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen. Het is daar ook ramadan en dan moet ik dus ook meedoen. Lekker in de hitte niks eten en drinken.![]()
Oke, dan snap ik dat je er geen zin in hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen. Het is daar ook ramadan en dan moet ik dus ook meedoen. Lekker in de hitte niks eten en drinken.![]()
Waarheen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
Als mijn budget het toelaat deze zomer 3x op vakantie [ afbeelding ]
Ja, nou als al mn familie aan het vasten is kan ik het niet maken om lekker te eten en te drinkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om van je ouders te scheiden!
maar ben jij moslim dan? of verplicht solidair?
Helpquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Oke, dan snap ik dat je er geen zin in hebt
Ik wil mee met jou.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
ik ook als mijn budget het toelaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:00 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou gewoon gaan eten, boeiend dat ze dan gaan zeuren gewoon niet op reageren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, nou als al mn familie aan het vasten is kan ik het niet maken om lekker te eten en te drinkenDan gaan ze ook allemaal zeuren enzo :/ geen zin in gezeik dan... Pfffffffffft.
[..]
Help
[..]
Ik wil mee met jou.
Eerst beetje touren in het zuiden van Engeland, daarna Parijs en daarna surfen ergens aan de kust van Frankrijk. Alles lekker dichtbij huisquote:
klinker speelt janfluitquote:
Ga je naar de Westkust? Want er zijn plaatsen daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst beetje touren in het zuiden van Engeland, daarna Parijs en daarna surfen ergens aan de kust van Frankrijk. Alles lekker dichtbij huis
Janfluitquote:
Mhh. Kijken wat mn zusje gaat doen en dan lekker met haar meedoenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan eten, boeiend dat ze dan gaan zeuren gewoon niet op reageren.
Nopequote:
Ik moest lachen welquote:
relaxt. heb ook een rondje engeland gemaakt. zeker aan te raden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst beetje touren in het zuiden van Engeland, daarna Parijs en daarna surfen ergens aan de kust van Frankrijk. Alles lekker dichtbij huis
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Furdinand het volgende:
nou ik ga sporten even wat agressie kwijt enzo jatog
Ik vond engeland juist niet aan te radenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
relaxt. heb ook een rondje engeland gemaakt. zeker aan te raden.
surfen kun je ook aan de kust van wales, maar frankrijk zal wel warmer zijn
Zet ze schaakmat he!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Furdinand het volgende:
nou ik ga sporten even wat agressie kwijt enzo jatog
Westkust ja, maar wel een stukje hoger. In de buurt van Nantes waarschijnlijk..anders zo lang in de auto zitten hequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je naar de Westkust? Want er zijn plaatsen daarBiscaros, Mimizan, La Baule
Walgelijk reactie weer, er vanuit gaan dat er alleen maar nerds schaken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waarom denk jij dat ik een nurt ben
ik kan schakenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:07 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Walgelijk reactie weer, er vanuit gaan dat er alleen maar nerds schaken.
2 jaar geleden weekje in London geweest..maar alle dagen schitterend weer gehadquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik vond engeland juist niet aan te raden
Het was de hele tijd koud (onder de 15 graden), het regende continu
de steden waren wel mooi
het regent in engeland wel veel ja. ik hou niet zo van warmte dus temperatuur was geen enkel probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik vond engeland juist niet aan te raden
Het was de hele tijd koud (onder de 15 graden), het regende continu
de steden waren wel mooi
Nantes ga je ook leuk vinden, is een hele mooie winkelstad en sowieso een hele mooie stad als je naar de architectuur kijkt. En die hele buurt is genieten van de natuur. Met een goede zomer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Westkust ja, maar wel een stukje hoger. In de buurt van Nantes waarschijnlijk..anders zo lang in de auto zitten he
Waarschijnlijk wordt het 1 dagje Nantes en de overige dagen keihard surfenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nantes ga je ook leuk vinden, is een hele mooie winkelstad en sowieso een hele mooie stad als je naar de architectuur kijkt. En die hele buurt is genieten van de natuur. Met een goede zomer.
Als je toch een auto tot je beschikking hebt, heb je bij Nantes een brug in de buurt zitten naar een eilandje, ook erg leuk om te doen.
Klopt, maar in de zomervakantie wil je niet de hele tijd in lange broek en trui zitten omdat het anders te koud isquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het regent in engeland wel veel ja. ik hou niet zo van warmte dus temperatuur was geen enkel probleem.
als je 30km tussen de rotsen wandelt met 10kg camera op je rug bij je blij dat het geen 35 graden is
Daar kom je natuurlijk voorquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het 1 dagje Nantes en de overige dagen keihard surfen
camera+3 lenzen+ toebehoren. daarbij de standaard wandeluitrusting (water, regenjas, zakmes enz enz.) dan zit je al snel aan 10kgquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maar in de zomervakantie wil je niet de hele tijd in lange broek en trui zitten omdat het anders te koud is
20 graden is ideaal
10kg camera
Leuk lensje dan
Telelenzen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camera+3 lenzen+ toebehoren. daarbij de standaard wandeluitrusting (water, regenjas, zakmes enz enz.) dan zit je al snel aan 10kg
Jaquote:
Ik heb altijd m'n compact camera meequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camera+3 lenzen+ toebehoren. daarbij de standaard wandeluitrusting (water, regenjas, zakmes enz enz.) dan zit je al snel aan 10kg
als ik dat eens kon betalen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Telelenzen?
Maar dan wel inderdaad
ik dacht 1 lens + camera, dan zit je denk ik al snel aan een f2.8 500 mm lens
Zou ik ook wel willenquote:
Gewoon elke week een huis opschuiven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga dit jaar lekker op vakantie in eigen straat. Beetje in de voortuin van de buren zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gewoon elke week moeten de buren doorschuiven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon elke week een huis opschuiven.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
Bazending, dat dan weer welGoeie leesbril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
Bazending, dat dan weer welZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan nog een 2.0 teleconverter er tussen proppenOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
heb ook een compact voor op feestjes enzo, maar die haalt het echt niet bij de kwaliteit van de spiegelreflex.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef HappyBob het volgende:
Bazending?Kijk hoe compact dan [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt gewonnen. die is wel heel ruig...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
Even opscheppen hoor met jullie gloednieuwe
Mijn cameraatje
[ afbeelding ]
Of nouja lijkt erop 14.gif
Denken dat mijn camera gloednieuw is. Alleen maar een jaartje of... 8quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
Even opscheppen hoor met jullie gloednieuwe
Mijn cameraatje
[ afbeelding ]
Of nouja lijkt erop 14.gif
Voor mij is het dan ook gewoon voor de simpele vakantiekiekjesquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook een compact voor op feestjes enzo, maar die haalt het echt niet bij de kwaliteit van de spiegelreflex.
helaas gebruik ik de slr tegenwoordig veel te weinig..
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt gewonnen. die is wel heel ruig...
Whehehe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Denken dat mijn camera gloednieuw is. Alleen maar een jaartje of... 8
Hij maakt nog wel fotos maar het schermpje doet het niet meer dus ik weet niet hoe de fotos er uit zien voor ik ze op mn pc zetquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen de filmpjes zijn pokke duur.
[..]
Whehehe.
Das kut.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij maakt nog wel fotos maar het schermpje doet het niet meer dus ik weet niet hoe de fotos er uit zien voor ik ze op mn pc zet
Wel altijd een verrassing wat eruit komtquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij maakt nog wel fotos maar het schermpje doet het niet meer dus ik weet niet hoe de fotos er uit zien voor ik ze op mn pc zet
Zit wat in. Toch maar een nieuwe kopen binnenkort.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel altijd een verrassing wat eruit komt [ afbeelding ] En mensen komen niet zeuren of ze je foto's mogen bekijken op je camera waardoor je batterij zo leeg is
Is hip toch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:35 schreef FreezePop het volgende:
wat is dat toch met mensen en cameras tegenwoordig?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha kijk jou stoer en onverschillig doen
quote:
Mensen die nog facebook gebruikenquote:
okeequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die nog facebook gebruikenOndertussen is het retro om terug naar hyves te gaan.
Ik ben toevallig nu Gnomeo and Juliet aan het kijken (i know..) en liefde kan altijdquote:
Harders Plaza gewoon overslaan. Wat een kuttent is dat..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ballon vanuit de trein!
Ja, vanuit de trein want ik ga compleet onverwacht een weekend doorbrengen bij vrienden!
Ga nu eerst naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival lekker feesten en bier drinken
Morgen en zaterdag naar Harders plaza
vriend woont op het platteland in een groot huis met zwembad enzoen het wordt lekker weer
helemaal top!
Fijn weekend piratenvrienden!
Veeeel plezierssss daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ballon vanuit de trein!
Ja, vanuit de trein want ik ga compleet onverwacht een weekend doorbrengen bij vrienden!
Ga nu eerst naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival lekker feesten en bier drinken
Morgen en zaterdag naar Harders plaza
vriend woont op het platteland in een groot huis met zwembad enzoen het wordt lekker weer
helemaal top!
Fijn weekend piratenvrienden!
Ja wat?quote:
knetterstoned?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Veeeel plezierssss daar![]()
![]()
[..]
Ja wat?
Thnx, ben er nog nooit geweest in Harders plaza, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Harders Plaza gewoon overslaan. Wat een kuttent is dat..Veel plezier in Zwolle wel
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
kan iemand mij vertellen of dit geshopped is?
[ afbeelding ]
Vol met loverboys en breezersletjes. Ben er twee of drie keer geweest en moest wel lachen om dat volk daarquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx, ben er nog nooit geweest in Harders plaza, dus ik ben benieuwd
Ja, die tekst hoort daar niet volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
kan iemand mij vertellen of dit geshopped is?
[ afbeelding ]
hehequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vol met loverboys en breezersletjes. Ben er twee of drie keer geweest en moest wel lachen om dat volk daar
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, die tekst hoort daar niet volgens mij.
beetje lachen om jezelf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vol met loverboys en breezersletjes. Ben er twee of drie keer geweest en moest wel lachen om dat volk daar
Beetje zelfspot kan geen kwaad toch. Heerlijk met mijn zwartgeschminkte chagrijnige gezicht aan de rand van de dansvloer staan met mijn opgepompte lichaam. Leuke tijden altijd wel.quote:
beetje de kereltjes van 14 bang maken. heel stoer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje zelfspot kan geen kwaad toch. Heerlijk met mijn zwartgeschminkte chagrijnige gezicht aan de rand van de dansvloer staan met mijn opgepompte lichaam. Leuke tijden altijd wel.
Euh, op t moment is datquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
Henkie wat is jouw allerfavorietsten nummer metaal allus?
En de jonge, zwaar opgemaakte, sletterige vrouwtjes intimiderenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
beetje de kereltjes van 14 bang maken. heel stoer.
Je maakt ze al nat als ze naar je kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En de jonge, zwaar opgemaakte, sletterige vrouwtjes intimideren [ afbeelding ]
fotosquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[insert henk's post here]
Vroeg ik me gewoon af. Wilde even metalen luisteren
Tevens: hihihi mijn moeder is op haar hoofd gepoept
Oh ok.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[insert henk's post here]
Vroeg ik me gewoon af. Wilde even metalen luisteren
Tevens: hihihi mijn moeder is op haar hoofd gepoept
Ze komen klaar van mijn veel te strakke Ed Hardy shirtje en mijn True Religion jeans.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je maakt ze al nat als ze naar je kijken.
En je Stone Island jasje. Hele dansvloer nat door de dames. Alles jongens behalve jij glijden zo de deur uit. Jij niet met je strakke pradas met megagrip.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze komen klaar van mijn veel te strakke Ed Hardy shirtje en mijn True Religion jeans.
Standaard gewoon jasje aan en zonnebril op in de club. Mij krijgen ze niet klein. Momentje..even m'n lipgloss bijwerken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En je Stone Island jasje. Hele dansvloer nat door de dames. Alles jongens behalve jij glijden zo de deur uit. Jij niet met je strakke pradas met megagrip.
GAST!quote:
Hihi. Ik weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verveeld. Al heb ik 100 dingen te doen. Ik wil maar een ding.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verveeld. Al heb ik 100 dingen te doen. Ik wil maar een ding.![]()
![]()
Je vrouwelijke kant zal de wanhopige dames alleen nog maar meer jouw kant op duwen. harde orgies in het damestoilet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Standaard gewoon jasje aan en zonnebril op in de club. Mij krijgen ze niet klein. Momentje..even m'n lipgloss bijwerken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe dan niet zo. Beetje jammer wel.
[..]
quote:
[..]
Nou?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Henkiiiii weetje wat ik meemaakte net?
er ging een pixel kapot op je beeldscherm?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Henkiiiii weetje wat ik meemaakte net?
quote:
quote:
Das een hoop zegquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Sorry.
[..]
Wat is je Facebook dannnn?
heb ik niet echt in gebruik @:quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Sorry.
[..]
Wat is je Facebook dannnn?
Ragbroerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |