LOL, de enige normale in dat hok, samen met Karim.quote:
ik ook niet, maar als we dan toch moeten vergelijken, ben ik een mengeling van gerard en karimquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Serieus, ik zou niemand willen zijn in dat hok en herken ook helemaal niks in geen enkele bewoner. Ja Gerard wil ik wel zijn, alleen om zijn poen, dat was het wel
2 uitersten....ik hoef het geen van twee te horen of te zien. kword gek van haarquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef m00h het volgende:
[..]
Maar wel een actieve factorbeter dan dat gehang allemaal
Dat kan niet, je bent vrouw. Ik denk dan eerder aan Servio in zijn dragqueen rol....quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als we dan toch moeten vergelijken, ben ik een mengeling van gerard en karim
niemand associeert zich met Stefquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
[..]
2 uitersten....ik hoef het geen van twee te horen of te zien. kword gek van haar
ik had het over karakter eigen schappen he.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat kan niet, je bent vrouw. Ik denk dan eerder aan Servio in zijn dragqueen rol....
Ow datquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had het over karakter eigen schappen he.....
ik wil fakking never noooooit iets van de eigenschappen van servio in me hebben !!!! neeee spaar me
de liefde straalt er ook vanaf bij Fielupquote:
toen gebeurde er ook meer op de streamsquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:23 schreef m00h het volgende:
Cos rond deze tijd in de 7e week duurde toch niet meer dan 20 min
Maar Karim is pro mw. grootsmoel dus hoop het niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:24 schreef beequeen het volgende:
Karim denkt dat het tussen hem en Mo gaat.
Karim: storyline.
Probeerde ze het maar, en dan dat hele ding in de hand mee onder water..quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:25 schreef bull-sjitt het volgende:
dat JoJo ook gelijk ff de bodem van de zwembad meezuigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |