ik haal bevrediging uit het feit dat jij geen nieuw topic hebt geopend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
haal je daar nou bevrediging uit Kugari-ken?
Het vullen en openen van een nieuw topic, want dan gun ik het je van harte
wel lastig, topics openen met één handquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik haal bevrediging uit het feit dat jij geen nieuw topic hebt geopend.
SSB! Relhoer!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier zitten zeker geen lekkere vrouwen?
Heb je weer botercreme gesnoven?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zeg het niet zelf, anderen zeggen het... ik herhaal wat anderen zeggen.
you'd wish you could sniff my buttercream!quote:
Gat-ver-dam-me.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you'd wish you could sniff my buttercream!
Ik moet altijd aan je glasvezel incident denken als ik je ergens zie posten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier zitten zeker geen lekkere vrouwen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
over eendjes voeren en hoe schattig in een park...
Wat is dit?quote:''En dit is uw woning''.
''Ja''
''Waarom bent u hier?''
''Ik woon hier.''
nu staan we in je lijst, in je active topics... je bent nu een van ons.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe Al die FOK!sters / vrouwelijke FOK!kers
Boeiendquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nu staan we in je lijst, in je active topics... je bent nu een van ons.
Ja dat was op dat moment niet grappigquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan je glasvezel incident denken als ik je ergens zie posten.
met dat bijltje heeft Ang3l al wel vaker gehakt... now there's a biscuit he's bitten more often than not.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boeiend
Iedereen weet toch dat ik van de pussy benzelfs Ang3l
Dit topic in je posthistory tekent je voor het leven!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boeiend
Ja, zoiets.quote:Ja dat was op dat moment niet grappig
Maar ik heb er niks meer van gehoord
Ik wist niet dat jij homo was?
Aah daar schaam ik ben niet voor hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dit topic in je posthistory tekent je voor het leven!
[..]
Ja, zoiets.![]()
Wist jij dat echt niet?
Dat weet ik dat weet ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boeiend
En Heulmacho is er niet eens!quote:
Vanaf dag 1quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik dat weet ik.
Maar toch hebben we het fijn samen he?
Nee ik ben niet van singlesquote:
+quote:
=quote:
En hard to come by.quote:
Nice!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]Laat de zomer maar komen
We kenne gan lounzjun opput balkonneke!
Oh chill.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Wel lekker dat je voor je balkon nog wat groen hebt, voor een beetje schaduw.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
omdat iedereen hier denkt dat ik frigide benquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En de neiging om dat hier te melden komt precies waarvandaan?
Mwa, weinig hoor, da's pas 's avonds. Maar voor de buuf staat ie wel enorm in de weg die boomquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel lekker dat je voor je balkon nog wat groen hebt, voor een beetje schaduw.
Vertel!quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
... dus niemand wil ook maar iets vragen over hoe ik morgen door ga brengen en met wie?
Whutquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Erik! De makers van catfish gaan paranormal activity 3 maken. Wtf?!
Zo te zien niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
... dus niemand wil ook maar iets vragen over hoe ik morgen door ga brengen en met wie?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je zit nu voor altijd aan deze reeks vast.
Deel 2 is echt om te huilen manquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Paranormal Activity 2 wil ik ook nog zien. De eerste vond ik best tof.
Zoo, daar ben ik weer, effe het percentage weer wat opkrikken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wij zijn in dit topic 63% sexier dan in het vorige.
Jij in een homotopic.quote:
Nu daalt het percentage bescheidenheid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:28 schreef creno het volgende:
[..]
Zoo, daar ben ik weer, effe het percentage weer wat opkrikken.
En het percentage zelfkennis ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu daalt het percentage bescheidenheid.
sounds like my relationshipquote:
Als megawuppie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef gastwatdefok het volgende:
ohja ik heb gesoliciteerd bij de appie
quote:
jaman verdient facking veel mannquote:
Waarschijnlijk gewoon het minimum jeugdloontje... Dus een kwartje per uur...quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon het minimum jeugdloontje... Dus een kwartje per uur...
Behalve een stukje in het midden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Typische film die je helemaal vrolijk kan maken.
haaai geile teddybeertje van mequote:
Het maffia spelquote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
zaterdag pasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Jij bent toch jarig...?
Heb jij je voor deze zin speciaal geregistreerd ?quote:
Maar je bent vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
En ik ben hartstikke homo. Dus mag hier best posten.
slakkenspoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je bent vrouwDie laten altijd zo van die vochtplekken op de vloer achter....
Ik ben er niet hoorquote:
Nee, de Robert met wie ik naar Den Bosch ga is fysiek aantrekkelijk.quote:
Ik heet ook geen Robert gelukkigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee, de Robert met wie ik naar Den Bosch ga is fysiek aantrekkelijk.
Die zal het zijn!quote:
We zijn te verbaasd dat je een date hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
![]()
![]()
Nou is dat de origineelste grap die verzonnen kon worden?
Wie zegt dat het een date is? Kan ook z'n neefje of z'n hond zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zijn te verbaasd dat je een date hebt
ja, logisch, want de middelbare scholieren hebben vakantie, dus heeft het geen zin om bij het hek te gaan staan.quote:
ik ben verbaasd dat je vriend de ketting zo lang laat dat je bij de computer kan komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef TheVulture het volgende:
We zijn te verbaasd dat je een date hebt
Die is homo ja, dus zou kunnenquote:
Ik vind dat een goed plan. Dat je eerst ff hier stoom afblaast en bitched zodat je de mensen in het echt eens een keer niet afzeikt zodat ze zich tegen je keren!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Whoei, bedankt meiden, ik heb mijn bitch quotum weer gehaald.
Nu kan mijn date pas echt beginnen!
![]()
Namen zeg ik je, namen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Deceit het volgende:
En goeiemorgen!
Op naar echte jongens in de jungle
Pas je op voor slangen schatje?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Deceit het volgende:
En goeiemorgen!
Inmiddels hebben ze al een plaatje bij het berichtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/media/2508728/avro-en-tros-gaan-samen.html
Wat zou de nieuwe naam worden? TRAVO?
Veel plezier met je dagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Whoei, bedankt meiden, ik heb mijn bitch quotum weer gehaald.
Nu kan mijn date pas echt beginnen!
![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)uwe-oh-oh-reeks.htmlquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Deceit het volgende:
En goeiemorgen!
morguquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Jij bent toch jarig...?
nee sorry, ik ben geen relnichtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)uwe-oh-oh-reeks.html
Wie voelt zich geroepen?![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wil wel mee, dan leer ik ze meteen af dat je met homo's zo kan lachen.
Of ang3l moet mee en dan iedere avond een andere hetero aan de haak slaan, dat kan het gezellige imago ook aanpassen.
En ook dat veel "hetero" mannen zich anders voor doen als ze soms zijn
ordinair ding!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ga mee en dan Jokertje versieren
Als ie maar niet zo metz'n kaken klemt tijdens z;'n eerste pijpbeurt
Hangt er vanaf waar je mee rijdt. Met de fiets duurt het ietsje langer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:44 schreef Deceit het volgende:
Hoelang is t eigenlijk naar de ardennen rijden? 2 uurkes vanuit denbosch denk?
Een auto..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hangt er vanaf weer je mee rijdt. Met de fiets duurt het ietsje langer.
volgens mij verwar je slangen met zeekomkommersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die kan je toch aaien? Ymke doet t ook dus
Why am I the mom?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
De moederdagaflevering van Modern family is HILARISCH, vooral Cameron
Zegt een Tilburger?quote:
Alleen de adder kun je aaien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die kan je toch aaien? Ymke doet t ook dus
quote:
Dan is het niet "nog steeds" dan is het "alweer"!quote:
Hmmja dat was in me jeugd ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dan is het niet "nog steeds" dan is het "alweer"!
Ik ken je alleen van zien i Tilburg, vandaar
Ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja dat was in me jeugd ja!
En mensen die naar die Think Pink feest gaan?
Deze maand in Eindhoven. Maar al uitverkochtquote:
Ik voelde al zoveel liefdequote:
daar woont een klasgenootje van mij ook (in het weekend nog)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan hebben we het nog niet eens over Nuenen gehad
Des te meer voor ons om van te houdenquote:
Respectloos weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef gastwatdefok het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trecht-en-borne.html
wtf?
Is het lullig dat ik me meteen afvraag of het Mocro's waren?quote:
Is het lullig als ik me dat niet eens afvraag en het eigenlijk gewoon al aanneem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef wonderer het volgende:
Is het lullig dat ik me meteen afvraag of het Mocro's waren?
Nee hoor... want het zijn ook mocro's in 75% van de gevallen...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een beetje wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
in het AD stond ook dat het mocro's warenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
In de papieren krant dan? Op AD.nl staat er niks over de nationaliteit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:03 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
in het AD stond ook dat het mocro's waren
wil we foto maken hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In de papieren krant dan? Op AD.nl staat er niks over de nationaliteit.
Wrom?quote:
omdat ze zo lauw zijn en stoer jwz.quote:
No reason, 1 rotte appel zegt niks, die 100 ook niet.. in verhouding met het aantal dat er zijn.quote:
Marokkaanse soldaten hebben ook gevochten tegen de nazi's.quote:
Daarom zei ik ook "Mocro's" en niet "Marokkanen".quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
No reason, 1 rotte appel zegt niks, die 100 ook niet.. in verhouding met het aantal dat er zijn.
En omdat ze altijd met een hele groep naar je toe lopen en vragen of je een probleem hebt.quote:
Same for mequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "Mocro's" en niet "Marokkanen".
en wie mag dat zijn dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
daar woont een klasgenootje van mij ook (in het weekend nog)
die automonteur is het enige lichtpuntje in dit filmpjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef Vlarp het volgende:
Kijk! En dat is nou de eigenaar van de Regenboog
Edwinquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef Vlarp het volgende:
Kijk! En dat is nou de eigenaar van de Regenboog
Hij is ook niet zo goed in zingen verderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die automonteur is het enige lichtpuntje in dit filmpje
Zit je nou te bitchen op Edwin?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die automonteur is het enige lichtpuntje in dit filmpje
Hoezo, ik heb hem niks horen zeggen.quote:
quote:
Hoiquote:
Dan kom je hier nog niet langquote:
quote:
Maar ik kom hier ook niet zo heel vaak eigenlijkquote:
quote:
Ik heb sowieso meer tijd voor andere dingenquote:
Ligt eraan wat ze vertellen... Als je dat al wist, valt het wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:13 schreef Ang3l het volgende:
Verwarrende avond in den Bosch.
Wel leuk!
Maar jongens die je al 9 jaar kent en die ineens heel eerlijk tegen je gaan zijn ... Dat is eng.
Oh god, is het weer zover? Wie had er een crush op je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:13 schreef Ang3l het volgende:
Wel leuk!
Maar jongens die je al 9 jaar kent en die ineens heel eerlijk tegen je gaan zijn ... Dat is eng.
Hij zei eindelijk dat ie je maar een kutwijf vondquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:13 schreef Ang3l het volgende:
Wel leuk!
ik welquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:44 schreef gastwatdefok het volgende:
Raad eens wie er vandaag 17 wordt![]()
![]()
mag ik in de titel van nummer 2968?
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:44 schreef gastwatdefok het volgende:
Raad eens wie er vandaag 17 wordt![]()
![]()
mag ik in de titel van nummer 2968?
Ik zei nee, en ik zei nee het eerst!quote:
Ik ben knap en geweldig, dus ik win.quote:
Je kent m. En het was geen crush, meer zo'n " ik vond je toen al leuk en ik weet dat er nog steeds zo'n spanning is. Maar waarom denk jij dat we niet bij elkaar passen?"quote:
Cliffhangers horen bij soapsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:27 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l!?!?!! Je mag niet gaan slapen als je zoiets verteld!
Een magische dranktas?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het warme weer doet je ijshart ontdooien. Tijd voor een koeltas.
Ahwquote:
Dizer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren trouwens Dizer weer eens gespot op het station. En hij mij niet, zoals het hoort.
ik dacht dat het alleen een drankje wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:28 schreef Steve het volgende:
Gaan jullie weer parkhangen? Lekker.![]()
Ik ga zo maar eens richting Den Haag vertrekken..
Ik neem m mee naar t park. Einaudie dan hè. Niet dizer!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ahw. Ik wil erbij!
Ik heb gisteren trouwens Dizer weer eens gespot op het station. En hij mij niet, zoals het hoort.
Ik ga niet dat hele eind reizen om 1 drankje te doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik dacht dat het alleen een drankje was
Ga ik hier maar snel weer wegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:28 schreef Steve het volgende:
Gaan jullie weer parkhangen? Lekker.![]()
Ik ga zo maar eens richting Den Haag vertrekken..
Je neemt ook een toetje?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ga niet dat hele eind reizen om 1 drankje te doen.
Met een simpele bloedtest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe kun je ontdekken of je in staat bent om iemand lief te hebben?
In het geval van Kug kun je beter de zuurtegraad testenquote:
De uitslag is toch negatief, no matter whatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het geval van Kug kun je beter de zuurtegraad testen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeveel had je gedronken gisteren?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat ik gedroomd had dat ik mijn lenzen eruit wilde halen maar dat ze er al uit waren en dat ik dus met m'n vingers op m'n oog zat te krassen.... maar nu ik m'n lenzen indoe en ze irriteren ben ik er ineens niet meer zo zeker van dat het een droom was
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan toch niet bij pH.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De uitslag is toch negatief, no matter what
Liever jij dan ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:12 schreef creno het volgende:
Had ik al verteld dat ik naar het songfestival ga ! de finale op zaterdag
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat ik gedroomd had dat ik mijn lenzen eruit wilde halen maar dat ze er al uit waren en dat ik dus met m'n vingers op m'n oog zat te krassen.... maar nu ik m'n lenzen indoe en ze irriteren ben ik er ineens niet meer zo zeker van dat het een droom was
Ik was redelijk aangeschoten. Moet ook wel als je naar patty brard gaat kijkenquote:
Zelfs in dronken toestand zou ik nog niet eens naar Patty Brard willen kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was redelijk aangeschoten. Moet ook wel als je naar patty brard gaat kijken
Volgens mij, lieve Ang3l, heb jij nog vaker een *hips* momentje dan ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was redelijk aangeschoten. Moet ook wel als je naar patty brard gaat kijken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:12 schreef creno het volgende:
Had ik al verteld dat ik naar het songfestival ga ! de finale op zaterdag
Ik hoop dat ik sowieso iets zie, want ik heb geen idee waar we zittenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de 3J's het gaan halen....
Succes!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vandaag ruzie krijgen met mijn ouders, fuck yeah
wie?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jan Kees de jager uit de kast...
Joechei...
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:39 schreef gastwatdefok het volgende:
dankjulliewelallemaal![]()
![]()
nog niemand gearriveerd
wattan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vandaag ruzie krijgen met mijn ouders, fuck yeah
Succesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Even statusupdate geven van de afgelopen 3 jaar van mijn leven
Oke! Verwarring alom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik had geen date met robert, ik ging met robert naar den bosch, mijn dat was in de avond, en die was op zich wel geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |