Jij dan, met je grote bolle bril.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja maar wat denkje dan van de dames die met de billen bloot op gewaagd en sexy staan?
Met je viese kut bril. viese bolle brilquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja vind je hem niet mooi?
Is jammer voor je..
Die zijn veelal ook lelijk en hebben een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mja maar wat denkje dan van de dames die met de billen bloot op gewaagd en sexy staan?
NEE JIJ BENT SEKSIE WIL JE ZEGEquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die zijn veelal ook lelijk en hebben een gebrek aan zelfvertrouwen.
Vandaar dat ze 'geile' foto's van zichzelf posten, in de hoop dat over sexte FOK!kers hun complimentjes geven.
Terwijl die sneue figuren zelfs nog de achterklep van een Fiat Panda zouden raken
Dat zie ik liever dan een paar domme katten....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Lithia het volgende:
Vrouwen die honderden foto's maken om een goede hoek te vinden waar ze 20x mooier uitzien dan in het echt.
<3quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Terwijl die sneue figuren zelfs nog de achterklep van een Fiat Panda zouden raken
Ik voel vrouwelijkheid als ik aan de kut van je moeder zit ja, slet !quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
TS is een man en voelt zich vrouwelijk.
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zie ik liever dan een paar domme katten....
Ik denk dat iemand zich hier gewoon een beetje aangesproken voelt.quote:
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom? Wil je geen eyecandy zien dan?
Ik zou je raken met je bolle brilquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand zich hier gewoon een beetje aangesproken voelt.
Stiekem een dik lelijk wijf?
DAT BETEKENT DAT JE AAN HET KUTJE VAN JE ZUSJE ZIT DUS!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik voel vrouwelijkheid als ik aan de kut van je moeder zit ja, slet !
Nu niet haten op mij maar op de lelijke wijven ok ?!
Hij moet niet zo janken. Hij heeft tenslotte zelf geen foto.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hij wil gewoon weten wat ie probeert te versieren online,
je weet toch hoe mannen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |